Työtön saa hyvin perusturvaa ei tarvitse tehdä mitään vastikkeenlista työtä perustuslaki suojaa hyvin välttämättömän. Hallitus on vahvistanut jouten olon työtön viettää kissanpäiviä kotona Hesari tänään 25.3
Työttömille maksetaan passiivisesta elämästä sosiaaliturvaa
11
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tanskassa joutuvat tekemään yleishyödyllistä työtä 37 h viikossa tukirahan vastineeksi.
Miksi ei toimisi suomessakin?- Anonyymi00002
Näin meillä Suomessa saa hyvin rahaa tekemättä mitään.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011902255.html - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Näin meillä Suomessa saa hyvin rahaa tekemättä mitään.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011902255.htmlMaahanmuuttajat saavat paremmin kansan- ja takuueläkettä. Kantaväestö asuu ulkomailla niin kansaneläkkeen maksaminen loppui kuin pieru seinään. vaan työeläkkeellä saavat missä haluaa
- Anonyymi00004
Tanskassa vain mamut joutuvat tekemään työtä sosiaaliturvan eteen. Tanskassakin kantis työttömät ovat voittajia ja saavat nauttia Tanskan Kelan eduista.🫡
- Anonyymi00005
Työtön on aina voittaja 👍
- Anonyymi00006
"En arbejdsløs er altid en vinder." 🇩🇰
- Anonyymi00007
Ei makseta passiivisesta elämästä: On haettava työtä ja tiedotettava hakemisesta lomakkeella ta.-toimistoon! Joskus harvoin, kun työpaikkatilanne on tavallista huonompi, voi työnhakuvelvoite olla nolla, mutta yleensä ei.
- Anonyymi00008
"Kokoomuksen Suvi Lindénillä uskomaton 5 366 päivän putki
Kokoomuksen ex-ministeri Suvi Lindén, 63, on nostanut kansanedustajien tilapäiseksi työttömyysturvaksi tarkoitettua etuutta yhtäjaksoisesti 5 366 päivää."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9f37fe82-2d9b-482b-bc22-36831c526bc2 - Anonyymi00009
Mä teen mä teen mä teen kaikkeni että työllistyn ookooo?
- Anonyymi00010
Sanokaa jos olen väärässä, mutta onkos se nyt niin että suomi ei maksa kansaneläkettä ulkomailla asuville suomen kansalaisille, mutta maksaa sitä kuitenkin suomessa asuville ulkomaalaisille...? 🤔
- Anonyymi00011
Juurikin näin, koska kunniakansalaiset ei saa maassamme kärsiä puutetta, muuten paha rasismi.
Suvakkitädeiltä ja sediltä menisi ruokahalut ja yöunet, jos eläkkeen maksu matuille lakkautettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938