Nyt kaipaan sitä että katseet olisi kohdanneet ja yhteys meidän välillä olisi kertonut kaiken.
Näin kun käännyt pois kun olin siinä välissä. Se sai muistamaan sen ettet edes halua mua ja ettet ole kaivannut niinkuin minä sua. Mulla on oikeus käydä ja ethän tuntenut itseäsi vainotuksi? Voi kun kaipaan niitä yhteisiä hetkiä ja sitä yhteyttä meidän välillä..
Enn uskaltanut edes katsoa sua
10
417
Vastaukset
- Anonyymi00001
Piti olla , en uskaltanut edes katsoa
Sua mä halusin nähdä..ap - Anonyymi00002
Katsellaan seuraavan kerran, jos sellainen kerta vielä tulee❣️
- Anonyymi00004
Miksei tulisi?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksei tulisi?
Elämästä ei koskaan tiedä. En tiedä sinun suunnitelmiasi etkä kyllä sinäkään minun. Olen huomannut että mielialasi, tunteesi ja suunnitelmasi vaihtuvat nopeasti. Ja sitten suutut, kun minäkin mietin elämääni eteenpäin ja kalenterini täyttyy tekemisistä ja matkoista, joista voin ainakin olla varma.
- Anonyymi00003
Ei sul kyl kenenkään kortteereille oo minkään näköistä oikeutta. -sivu
- Anonyymi00005
Julkinen tila
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Julkinen tila
Totta!
- Anonyymi00006
Jos olisin katsonut sua silmiin, tietäisin mitä ajattelit. Tai kyllähän se kääntyminen pois kertoi ja se mitä mulle kerrottiin sun sanoneen. Elän vähän mennenneessä jos silloinkaan mitään tunsit, kaipaan vaan meidän hetkiä..ap
- Anonyymi00008
Mitä muka olin sanonut? En mitään sinua vastaan. Kaipaan minäkin niitä hetkiä. Mutta on vaikea enää luottaa pysyvyyteen sinun kohdalla. En halua särkeä enää sydäntäni.
- Anonyymi00010
Harmittelee jos sinäkin kaipaat mua ja minä en edes katsonut, niin sä ehkä ymmärrä että kaipaan sua niin
Tai
Jos olit tosissasi silloin muutama vuosi sitten kun kielsit käymästä ja jos sanoit että teet häirinnästä poliisi jutun( mille ei ole edes perusteita) niin sitten oli hyvä etten katsonut ja se on julkinen tila missä minulla on oikeus käydä.
Kaipaan sua, kävin sun takia, mutta mä en voi sua lähestyä, koska mua on kielletty. Tee sinä aloite, soita sulla oli mun numero tai poikkea vuorostasi illasta. Please, still..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2517101SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2603732Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293546"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2492458SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1511914Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401877Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1261728Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa231267Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151234- 1311201