Jt ! Olen 50v uskovainen mies. Olen pian muuttamassa töiden takia Kajaaniin. Olis mukava saada jostain kivasta uskonsisaresta kaupunkiopas Kajaaniin. Olen itse sinkku, joten lähempi ystävyyskin on mahdollista kun tutustutaan.
Kaupunkiopasta Kajaaniin ?
10
275
Vastaukset
Tähän voi jättää viestiä tai voit jättää yhteystietosi, tosissani olen, enkä halua pilailla, niin kuin joku epäili.
- Anonyymi00002
Täs ois typykkä kierrokselle, jos ei sul ainoast ole tortu mieles? Mie tykkää kul typyttämisest, mut ens kierros niiku pyysit ja sit vois jotai ja oikkee kunnolla kanssas. Mie ku oo tosissani uskos.
Kiva kuulla, miten suhun sais yhteyttä, onko sulla KIK, snapchat, whatsapp tai sähköposti ?
- Anonyymi00003
Kaupunki opasta et saa mutta panokaverin saisit. Kelpaako näin? Jos käy niin pikana seuroihin.
- Anonyymi00005
Pyhänä katiskatielle kokemaan rysää. Nielua on.
- Anonyymi00006
Onko sinulla kokemusta ? Onko siellä vapaita naisia ?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta ? Onko siellä vapaita naisia ?
Eipä taida olla sellaista ry:tä, mistä ei yksinäisiä naisia löytyisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä taida olla sellaista ry:tä, mistä ei yksinäisiä naisia löytyisi.
Onko siellä myös vapaamielisempiä, ettei välttämättä seurustelemaan tarvi alkaa, vaikka olis vähän sutinaakin ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san671891- 541186
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182990Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu120928- 92921