ja sä rakastat mua. Poistin estot ja minä toden totta toivoisin, että sinussa olisi sen verran miestä, että kun tiedän sen mitä sä sydämessäsi kannat ja oot myös mut vanginnut sinne, etten voi mitään muuta ajatella kuin sua ja samalla joudun suremaan, että sä seukkaat ja oot vastuussa pienistä, niin sitten sä kuitenkin haluat mua niin paljon, että mä joka päivä pyörin sun päässäsi, useastikin.
Jos en tietäisi että rakastat mua romanttisesti eniten, niin eipä tässä olisi mitään ongelmaa, mutta kun tiesin sen jo silloin ihan alussa vuosia sitten. Ja sä taistelet sitä vastaan koko ajan! Miksi? Jos pelkäät, niin mun OIKEUS olisi tietää mitä se pelko on, koska me olemme toistemme elämässä kiinni hautaan saakka vaikkemme koskaan enää näkisi tai juttelisi jne.
Sinä, minä ja ne muut ja koko maailma. Me itkemme yhdessä kun asiat voisi olla toisinkin jos sinulla olisi tahtoa ongelmat nuo mun kanssa ratkoa.
Rakas mies. Tee aloite ja selvitetään tämä, koska en tahdo olla onneton ja ilman rakkautta koko loppuelämääni!
Ja jos sä olet itkenyt tai ollut äärimmäisen surullinen viimeiset pari kuukautta, niin olen itkenyt melkein joka päivä kun olen "Meitä" ajatellut. Niin paljon minä sinusta välitän ja niin paljon mä ikävöin, vaikka vuodet vierii.
Miss Paratiisi
Hei mies, meidän pitää selvittää tämä, koska mä rakastan sua
19
573
Vastaukset
- Anonyymi00001
LOL......
- Anonyymi00010
Sinä palstaäijän eli aloittajan tekstejä hoonaava olet kyllä todella lol. T naiselta
- Anonyymi00002
Millainen ihminen kirjoittaa tuollaisia anonyymipalstalla? Miksei kirjoita suoraan sille ihmiselle?
- Anonyymi00017
Miksei tälle naista halbentavalle niukalle joka ulisee tälle palstaäijälle saa vastata mitään? Onko hän joku yypeen suosikki vai
- Anonyymi00021
Miksi vedät pulttia naista esittävän haaveilusta? Onko sinutkin estetty sitten esim somessa? Jos on niin tee siitä johtopäätökset samalla tavalla kuin naista esittävän pitäisi tehdä sen sijaan, että kirjoittelee naurettavia meriselityksiä tai manifestointeja itselleen että joo nainen poistaa estot minä päivänä tahansa tai ainakin heti syssymmällä. Haloo
- Anonyymi00003
Mitenkä tästä päästäis eteenpäin? Palstalla ei ainakaan. Mieheltä
- Anonyymi00004
Mitähän ap:lla liikkuu päässä? On itse estänyt ja nyt vaatii että toisessa pitää "olla miestä"?
😂 kyllä jotkut osaavat vaatia ilman mitään annettavaa.- Anonyymi00006
Näinpä, miehet myös. Maailman napoja riittää
- Anonyymi00024
Joo onneksi me elämänkoululaiset emme ymmärrä, että tämä on sinun aapeeäijän raskasta proosaa, joten voimme likettää tätä kommenttia uffaffaa🥱
- Anonyymi00005
Tosi koskettava aloitus. Oletkohan sinä minun tuttu vuosien takaa? m>n
- Anonyymi00007
Samoin,tarvis joku kohtaamis paikka sopia,
olet Rakas. - Anonyymi00008
Kenen puolesta päätit että hän rakastaa sinua kuinka syvälle metsään luulet menneesi kerro se vielä vähintään kymmenellä niin olet edes lähellä
- Anonyymi00009
Mites se sanonta menikä..."Tanhuun tarvitaan kaks"? -sivu
- Anonyymi00012
Niin, varmasti esim näin palstasedän tekstejä spinnaava poikalapsi poikuus ehkä viellä odottamassa sitä oikeaa🥱
- Anonyymi00013
Lopeta hanpuusi jo!
- Anonyymi00015
Lopeta sinäkin akateeminen kaappijuoppo tämä palstaäijään kautta herjaaminen. T naiselta just Sulle yksäri
- Anonyymi00018
Yleinen mielipide on varmasti että eston laittanut ja mahdollisesti poistanut tekee tiettäväksi halunsa.
- Anonyymi00022
Juu mutta sitä auvoa tälle naisia esittävälle kekkeruusiaapeelle tuskin tulee, että
- Anonyymi00020
Jos olette vapaita, niin kaikki on mahdollista. Vielä seurustelusuhteesta voi ihan fiksusti erota ja tehdä se vielä niin, että toiselle ei koidu liikaa surua tai vaikeuksia. Jos on jo naimisissa tai on lapsia, ei kannata varmaan mennä sekoittamaan pakkaa ollenkaan. Varmaan siinä vaiheessa voi vain luottaa siihen, että se oikea tulee vielä vastaan, jonka kanssa voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Voi hyvin! (sivusta neuvo.)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152121Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631445Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061419Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61251Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti3871096Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311037Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell591036En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521026- 471011