Olen vanhempi mies ja runkkaan todella paljon, jätän aina spermat puhdistamatta ja sen vuoksi kullini haisee todella voimakkaasti. Usein haju saa minut niin kovaan kiihkoon että haluan pervoilla oikein kunnolla. Laitan silloin vaipan ja kuseskelen siihen illanmittaan, yöksi jätän tämän märän vaipan paikoilleen ja jos hyvin käy niin saan vielä paskannettuakin siihen.. Aamulla on todella pervo tunnelma kun on kusimärkä ja paskainen vaippa, kulli aivan kovana ja on ihanaa runkata valtava orkku ja antaa vielä spermat siihen samaan vaippaan.
Haiseva kulli
11
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et varmaankaan ole työelämässä?
- Anonyymi00002
Kuulostaa taas yhdeltä sedältä lisää jolla poikuus tallella.
eiköhän noilta treffipalstoilta löydy perverssejä jotka nuolee tuonkin puhtaaksi 😋
- Anonyymi00003
Epäilemättä. 😆
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Epäilemättä. 😆
Hyi saatana
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyi saatana
Kiihotuit selvästi.
- Anonyymi00004
Spedellä taas haisevat jutut buaahaa
- Anonyymi00009
No mitäs sulta spede vois muuta odottaakaan. Mitäs olet paskathousussa.
- Anonyymi00010
Kyllähän sää mää ja bää speden jutut tiedät. Hähähää mitäs tiedät.
- Anonyymi00011
Käyn lähinnä kesäisin levareilla etsimässä imettävää, moni imettäjä arkailee töistä tulossa eikä pessyt lähtiessä kulliaan. Aivan turhaan parasta kun mähnäinen ja tuoksuvan kalun saan imettäväksi. T. Btm 65vnam
- Anonyymi00012
Voi sua parkaa! Ehkä mua tarvittaisiin. Kunpa mä olisin sun luona . Mä haluaisin sua vähän auttaa. Voisin ihan hyvin nuolla sun likaisen pippelin puhtaaksi eikä se haisisi enempää enää. Vessakäynnin yhteydessä jos et halua pyyhkiä kikulia puhtaaksi niin voisin sen puhdistaa nuolemalla. Mielelläni otan sun pisutipat suuhuni kunhan sun pippeli on puhdas. Eikös olisi hyvää palvelua? Kaikesta jännästä ja kummallisesta on aina mukava haaveilla. Niinkuin tästäkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341986
- 1211405
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3131141Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631112IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk01092- 1411079
- 491069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet97923