Mutta, kun se ei edelleenkään kerran onnistu, niin se on sitten joku muu.
Olisin halunnut sen olevan sinä....
44
635
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onnistuuhan. Miksi ei onnistuisi? ❤️
- Anonyymi00002
Minä olen pahoillani nainen, kun olen tämmöinen estynyt ja epävarma ja arka. En pyydä sinua välittämään kenestäkään semmoisesta, kenestä et voi, minä mukaanlukien.
- Anonyymi00003
no kuule heippa ja jätä minut jo rauhaan. oot lähes 10 vuotta myöhässä..... häivy jo!
- Anonyymi00004
Aika tyly...
- Anonyymi00005
AP ei ole se joksi luulit sitä.
Minä en tälläistä kirjoita. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
AP ei ole se joksi luulit sitä.
Minä en tälläistä kirjoita.Tämä aloitus on j mieheltä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aika tyly...
Täyttä asiaa !
- Anonyymi00012
Ei ole mennyt aloittajalla kun korkeintaan vuosi joten erehdyt henkilöstä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole mennyt aloittajalla kun korkeintaan vuosi joten erehdyt henkilöstä.
Tiedän jo että et halua sinä 10 vuodesta kirjoittaja en kinua täällä ketään ainoastaa torjun erästä tyyppiä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täyttä asiaa !
Niin oli.
A- nainen .
- Anonyymi00006
Mitä aloittaja on tähän mennessä tehnyt asian eteen?
- Anonyymi00007
Ilmeisesti odottanut kärsimättömänä kun toinen ei tajua "selviä vihjeitä"?
- Anonyymi00009
Varmastikin enemmän, kuin sinä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varmastikin enemmän, kuin sinä.
Eli olet tehnyt muutakin kuin kertonut ikävöiväsi häntä ja ehdottanut tapaamista että voisitte jutella?
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli olet tehnyt muutakin kuin kertonut ikävöiväsi häntä ja ehdottanut tapaamista että voisitte jutella?
Jopo ehdotellot kaikenlaista mijen omiin kuvioihin sopivaa .
Mutta mikään naisen ehdotus ei käynyt.
Ja sitten selvisi ettei mies olekaan
Naisen mielestä muutenkaan enää
Kiinnostava..
Mm varattu. Liian lyhyt .. perheellinen
Ja liian pelokas ja herkkä.
Ja liian aikaansaamaton
Muussa kun ajatelmissa.
Joten nainen katosi .
- Anonyymi00011
J mies odottaa hän hän naista mutta toinen ei vaan tajua
- Anonyymi00015
Ei kiinnosta!
- Anonyymi00025
Muistakaa et täällä palstallakin on hyviä ja huonoja J-miehiä, sydän sanoo kenen kanssa kannattaa edetä.
- Anonyymi00016
Onnea etsintään halu ei aina kohtaa todellisuuden kanssa etenkään jos ei itse tee mitään
- Anonyymi00018
Höpötystä.
- Anonyymi00019
niin no yritän teitä auttaa vaikka hihityksilläkin hih.....
- Anonyymi00021
Ok.
- Anonyymi00022
Ainahan sitä haluta saa...
- Anonyymi00023
No se on oma valintasi. Minä haluan sinut aina kuolemaani asti.
S nainen. - Anonyymi00026
varattuja en kaipaa, vaikka Hän nainen muuten oli sopivan oloinen🙃
- Anonyymi00027
Miksi ei onnistuisi? Yritetään kuitenkin ihan säännöllisesti jo nytkin niin onnistuu varmasti. Ei se tosin hetkessä tapahdu. S
- Anonyymi00028
Häpeätkö sinä noita sinun taitojasi? Harvalla kuitenkaan tuollaisia on.
- Anonyymi00029
J antaa viimeisiä infoja nyt. Ei ole ollenkaan mukavaa olla liian monen suosiossa ja haluama. Se aiheuttaa niin valtavaa kateutta ihmisissä et vie kaikki kalat järvestä ja tuo ennenkaikkea niin paljon epäselvyyttä ja alkaa itsekin miettimään et ihmiset haluavat vain pahaa toisilleen vaikka tavoite pitäisi olla aivan päinvastainen.
- Anonyymi00047
Avoimuus, rehellisyys ja epäitsekkyys ratkaisisi koko tilanteen. Ei ainakaan kannata pitää useita varalla ja uskotella ainutlaatuista yhteyttä jokaiselle. Tämä nyt vain oletus jos tilanne on tuommoiseksi mennyt.
- Anonyymi00030
Senkin paholainen...
- Anonyymi00031
Joskus tuntuu että olet pitänyt itseäsi liian kauan piilossa ja se on alkanut vaikuttamaan sinuun negatiivisesti.
- Anonyymi00032
Piiloon meneminen johtui juuri kateellisista ihmisistä, jotka halusivat vaikeuttaa elämääni. Myönnän tehneeni virheitä ”ystävien” valinnassa. Tarkoitus ei ole olla piilossa jatkossa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Piiloon meneminen johtui juuri kateellisista ihmisistä, jotka halusivat vaikeuttaa elämääni. Myönnän tehneeni virheitä ”ystävien” valinnassa. Tarkoitus ei ole olla piilossa jatkossa.
Ei se toisista oo kiinni vaan sinusta itsestä, sinun pitäisi olla oma itsesi rehellisesti.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei se toisista oo kiinni vaan sinusta itsestä, sinun pitäisi olla oma itsesi rehellisesti.
Et nyt oikeasti ymmärrä jos et ole kokenut itse asioita. Sen olen tosiaan oppinut kantapään kautta et on olemassa oikeasti sellaisia, varsin vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka iskevät tuntemattomaan ihmiseen kiinni ja niin henkilökohtaisesti kuin olisin heidän pahin vihamiehensä vaikka en tiedä heistä mitään. Itsestä on kiinni et selviää ylipäätään tuosta tilanteesta ja pääsee jatkamaan ja suunnittelemaan elämäänsä jossain vaiheessa ikäänkuin puhtaalta pöydältä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et nyt oikeasti ymmärrä jos et ole kokenut itse asioita. Sen olen tosiaan oppinut kantapään kautta et on olemassa oikeasti sellaisia, varsin vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka iskevät tuntemattomaan ihmiseen kiinni ja niin henkilökohtaisesti kuin olisin heidän pahin vihamiehensä vaikka en tiedä heistä mitään. Itsestä on kiinni et selviää ylipäätään tuosta tilanteesta ja pääsee jatkamaan ja suunnittelemaan elämäänsä jossain vaiheessa ikäänkuin puhtaalta pöydältä.
Täällä kans yksi kantapään kautta oppija, ihmiset osaa olla julmia. Mutta voimakkaampana taas eteenpäin. Sivusta.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täällä kans yksi kantapään kautta oppija, ihmiset osaa olla julmia. Mutta voimakkaampana taas eteenpäin. Sivusta.
Nimenomaan. Elämän oppi oli juuri siinä et on olemassa julmia ihmisiä ja osaa jatkossa heitä paremmin välttää ja tosiaan, ihmisestä löytyy voimaa tarvittaessa rajattomasti.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sun pi tää valita ihminen johon
Keskityt
Et voi olla kaillecauki ja avoinna
vaihtoehtona.
Sinä olisi tarvinnut minua
Häätämään ne kaikki muut naiset ympärilläsi
Ne ylimääräiset naiset pois.
Tekemään sen mitä sun pitää itse osata tehdä .
Et voi olla saatavilla kaikille
Vaikka oletkin ihana ihminen.
Ymmärrän sen nyt.
Mutta minä en siihen osaan halunnut .
Koska tarvitsen itse suojelua.
En pystyisi olemaan sitä sinulle mies.
Sinun valittava joku muu .
Vakka se särkee sydämet.
Samaan perustuu myös vaan kaikki ollut siitä
Etten ole lää. Tai sinun tai köytossäsi
Yksi elämässäsi .
Sinä olit tekemässä minusta jotakin suojelevas
hirviötä käyttöösi .
Mitä osaa minä en tahdo.!
En ihan oikeasti. Voi ... Olen jo heikkenevän mäköni kanssa muutenkin pulassa.
Ei tässä mikään Rähinä tyyppi enää olla .
Huudon kohta vain sokean tikulla 😂
Naiselta sivusta - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sun pi tää valita ihminen johon
Keskityt
Et voi olla kaillecauki ja avoinna
vaihtoehtona.
Sinä olisi tarvinnut minua
Häätämään ne kaikki muut naiset ympärilläsi
Ne ylimääräiset naiset pois.
Tekemään sen mitä sun pitää itse osata tehdä .
Et voi olla saatavilla kaikille
Vaikka oletkin ihana ihminen.
Ymmärrän sen nyt.
Mutta minä en siihen osaan halunnut .
Koska tarvitsen itse suojelua.
En pystyisi olemaan sitä sinulle mies.
Sinun valittava joku muu .
Vakka se särkee sydämet.
Samaan perustuu myös vaan kaikki ollut siitä
Etten ole lää. Tai sinun tai köytossäsi
Yksi elämässäsi .
Sinä olit tekemässä minusta jotakin suojelevas
hirviötä käyttöösi .
Mitä osaa minä en tahdo.!
En ihan oikeasti. Voi ... Olen jo heikkenevän mäköni kanssa muutenkin pulassa.
Ei tässä mikään Rähinä tyyppi enää olla .
Huudon kohta vain sokean tikulla 😂
Naiselta sivustaOikeasti kaiken sotkun aiheutti yksi tai useampi mies, jolla oli jokin outo pakkomielle minuun vaikka en ole ollut koskaan miehistä kiinnostunut, enkä tule olemaan, ainakaan seksuaalisesti. Sinänsä ei ole väliä onko naisia yksi tai enemmän kun ratkaisevaa on se yksi läheinen yhteys, yhteen naiseen.
Olen todella pahoillani näkösi puolesta. Tiedän omasta kokemuksesta kun näköni muutama vuosi sitten huononi väliaikaisesti. Miten raadollista elämä voi olla, mutta ihmisellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa vastaan sitä mitä tulee. Kuitenkin elämä jatkuu. Jos yksi aisti heikkenee, toiset aistit voivat herkistyä ja voimistua ja elämä alkaa tulvimaan toisesta suunnasta ja ”näkee” elämän toisesta näkökulmasta. Se on ihmisessä suurinta ja luovinta, mukautuminen uuteen tilanteeseen. En nyt ala tunnistamaan sinua liikaa, halusin vaan sanoa nuo sanat. Elämämme jatkuu niin kauan kun jatkuu. - Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sama täällä ....
- Anonyymi00034
Kannattaisiko puhua toisen kanssa.
- Anonyymi00040
En ole katsonut vuosiin yhtäkään elokyvaa... Niitä kuvia enemmän.
- Anonyymi00044
Ei taida kiinnostaa olkoon.
- Anonyymi00045
Oletko ap vai joku muu? Älä nyt heti laita puolustusmekanismeja taas päälle.
- Anonyymi00046
kaikki se puhumattomuus sai minun yliajattelija aivot sekoamaan olen varma en pystynyt olemaan normaalisti sinulle sinun kanssa vapautumaan enkä halua semmoista elämääni talossani. meillä pitää saada täällä kekkuloida juuri siten miten halutaan kissat ko pöydällä hyppii ja missä lie. turhia ukkoja hiljasia typeryksiä jokka ei edes kotona voi olla vaan pahimmassa tapauksessa muita p*nemassa niin ei enää koskaan ansaitsen parempaa olen pieni hauras ja viaton
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794