Kuin rikas sä

Anonyymi-ap

Oikeasti olet? Pitäisitkö musta huolen?

109

1342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saisit mannapuuroo ja lämmintä leipää.

• Anonyymi00057

Riippuu paljon siitä oletko Lionel Ritchie vai Tina Turner? Frederik tai Virve Rosti? Vai joku, joka tyytyy paljon vähempään kuin megastarat?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Riippuu paljon siitä oletko Lionel Ritchie vai Tina Turner? Frederik tai Virve Rosti? Vai joku, joka tyytyy paljon vähempään kuin megastarat?

Ole sinä mielenvikainen kaljurotta hiljaa jo.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ole sinä mielenvikainen kaljurotta hiljaa jo.

Eli vaadit punaista mattoa aina, kun saavut paikalle?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Eli vaadit punaista mattoa aina, kun saavut paikalle?

Eiku vaadit et sut laitetaan pakkopaitaan ja pehmeään pyöreään huoneeseen.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Eiku vaadit et sut laitetaan pakkopaitaan ja pehmeään pyöreään huoneeseen.

Ai olet sokeakin, järki ei kehity tyhjästä? Kärjistämiset ja ylireakoinnit ovat aina merkki ja helpoin keino, kun ei saa haluamaansa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Ai olet sokeakin, järki ei kehity tyhjästä? Kärjistämiset ja ylireakoinnit ovat aina merkki ja helpoin keino, kun ei saa haluamaansa.

Mitä mä haluan? Itse vttuilet joka käänteessä. Haluan et lopetat en yhtään mitään muuta sulta halua.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Mitä mä haluan? Itse vttuilet joka käänteessä. Haluan et lopetat en yhtään mitään muuta sulta halua.

Itse lähdin vain leikkimään, kun reakoit niin vahvasti. Tarkoitus ei ole pahoittaa mieliä. En vttuillut mielestäni. Välillä innostun, kun kohtaan trolliksi mielletyn. Pahoitteluni, jos erehdyin sinusta?

• Anonyymi00071

Aijaa. Että ny jo karhun lapsikin saattaa sairastaa.... -sivu

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Aijaa. Että ny jo karhun lapsikin saattaa sairastaa.... -sivu

Minkä helvetin karhun. Vttu että ootte krypiä ihmisiä. Ihme ettei kukaan teitä oikeasti elämäänsä halua. Kiusaatte ja kiusaatte vaikka toiselle mitä menossa.

• Anonyymi00002

Tukkaki nappanahkaa

• Anonyymi00013

Vois värjätä vaikka mahonkiseksi.

• Anonyymi00003

Jii

• Anonyymi00004

Piyää huolen

• Anonyymi00005

Köyhä . Ei oo omiin kuluihikaan varaa.
      Täs ei mitään suhteita rakenneta
      Jossa kaikki jaetaan !

• Anonyymi00014

Sinun on vaan otettava itseäsi niskasta kiinni ja alettava tekemään jotain töitä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinun on vaan otettava itseäsi niskasta kiinni ja alettava tekemään jotain töitä.

Sinunkin kannattaa ehkä panostaa omien asioiden järkestelyyn tai sen sellaiseen sen sijaan, että jankutat palstasedälle jonnin joutavia ja esität täällä menestyksen teologia tmv. Olet outo hiippari. T

• Anonyymi00007

Muutoin ei saa

• Anonyymi00029

Näinkö tämäkin nyt koetaan, prätkähiiret?

• Anonyymi00008

On pussit täynnä, mut vähän tuhlari.😊

• Anonyymi00030

Sen huomaa emojisetä ja älöittäjä, että näin on tukahtuneista sekä kompulsiivisista trollauksistasi

• Anonyymi00009

Tottakai pidän miehestä huolen ja otan vastuun kaikesta, hemmottelen kaikella kivoilla jutuilla ja hänen ei tarvii tehdä mitään, minä olen se joka käy töissä ja hoitaa kaiken. Hänen ei tarvii kun makoilla jalat suorina.

• Anonyymi00031

Tämä nyt ainakin on naisia kekaroille esittävä vain mainos ns

• Anonyymi00010

En omista varsinaisesti mitään. Lapset omistaa. Perintöä on tulossa, kun vanhemmista aika jättää, jos olen "kiltisti". Ei ole kuitenkaan velkoja. Enkä maksa vuokraa. Tulot on pienimmät mahdolliset, mutta pärjään omillani, olen tottunut siihen. En pysty pitämään taloudellisesti huolta kenestäkään, muutoin kuin jos hän muuttaisi kanssani yhteen. Asuminen olisi tuolloin ilmaista (miinus isot sähkölaskut ym. asuinkustannukset) Silloin pitäisi myös kyetä asumaan talossa, jossa mm.lämmitys hoidetaan pitkälti puilla, pihatyöt hoidetaan traktorilla ja välimatkat kauppaan ym. vaativat autolla ajoa.

• Anonyymi00011

Riittääkö 50 k, jotta voi olla sugar mama?

• Anonyymi00033

Kyllä sillä ainakin mäkkäriin veis apäijä

• Anonyymi00012

Gold diggerit pysyköön poissa.

• Anonyymi00024

Sulla mitään massia edes ole 🤣

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sulla mitään massia edes ole 🤣

No näinhän se aloittajaäijä on sinun kohdalla ainakin myrkyllistä tekstiä myrkyllisille luritat päivästä toiseen

• Anonyymi00015

Jorma on rikas sylkee milljardeja joka päivä taivaan tuuleen. Kait se riittää?

• Anonyymi00016

Ihminen on niin rikas kuin hänen sisäinen luomistyönsä on.

• Anonyymi00017

Pidän rakkaistani huolta kaikella. Eikö se riitä.

• Anonyymi00027

Joo,mutta varo antamasta lapsille rahaa huumeisiin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä sun ongelma on? Vaikutat katkeralta.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kerjäävät aseman lapset - syytä suhtautua varauksella? Mitä ttua nytten, gubbe

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sitäpaitsi jos ovat rahaa vailla ryöstävät ja mukiloivat porukalla mitä uutisia lukoo joten

• Anonyymi00066
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Älä yleistä. Sotke vaa ne omat penskas päivänpolttamiin, jos ne yhtään suhun on tullu. -sivu

• Anonyymi00018

Piisaisiko 12 sulhasta vaikka.

• Anonyymi00019

Jos sinä muuttaisit kanssani landelle ja hoidettaisiin yhdessä taloa, viljelyksiä ja kotieläimiä. Ehkä joku pieni, terve hirsitölli löytyy jostain edullisesti riittävällä tontilla tai sitten vaan vuokrataan, niin pääsee joskus siitä eroonkin. Jos veri vetääkin jonnekin muualle. Pidettäisiin itsestämme ja toisistamme hyvää huolta, tietysti.

• Anonyymi00025

Haet kodinhoitajaa ja piikaa

• Anonyymi00077
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No enhän vaan tasavertaista kumppania. Meinaatko että voit itse mennä toisen nurkkiin makoilemaan ja syömään? Molemmat tekisivät töitä yhteiseksi hyväksi. Mulla veri vetää täältä lähiöstä pois. Ihan uudenlaiseen elämään. Tai sitten täytyy vaan sopeutua ja käydä välillä täältä pois. Ne on sellaisia unelmia ja niitä kohti voi mennä.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hakis.Mutta kun nekään eivät tee toimiansa palkatta.

• Anonyymi00020

Jos pystyn

• Anonyymi00021

Roope Ankka in the making, eikös seki ollu persauki ku vast kolmenkympin jälkeen alko tekee mammonaa.

• Anonyymi00022

Juuri nyt en ehkä kovin rikkaana olisi otollinen tilaisuus tutustua naiseen, joka pitäisi minusta henkilökohtaisesti ja tietäisin sen varmasti. Sensijaan jos myöhemmin rikastuisin ja etsisin naista elämääni, kaikkein aktiivisimpia olisivat naiset jotka haluaisivat minua ulkoisten asioiden vuoksi. Tilanteessa voisi olla aika hurja ero huonompaan suuntaan jos etsisin minua rakastavaa naista.

• Anonyymi00040

Pakkomielteinen kiusaaka tuo gubbe,luulee omistavansa toiset ihmisetki! Tarvis varmaan psykiatrista hoitoa,väsyttää toisetki!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Pakkomielteinen kiusaaka tuo gubbe,luulee omistavansa toiset ihmisetki! Tarvis varmaan psykiatrista hoitoa,väsyttää toisetki!

Nimenomaan valtavan itsekästä ja harhaista on kuvitella omistavansa toiset ihmiset. Kun ajatellaan meidän oikeita "omistajia", ei edes luoja korostetusti halua näyttää "omistavansa" meidät, vaan antaa meidän elää itsenäisenä ja tekemisiimme ja ajatteluumme täysin luottaen.

• Anonyymi00023

Rikkaalla on huolensa parisuhdemarkkinoilla.
      On naitava toinen samanlainen muuten ikuinen
      epäluulo rakkauden aitoudesta.. Ja se köyhempi saa todella kokea olevansa köyhempi. Ja suku on pahin.

• Anonyymi00039

Juu suku ei hyväksy p&rttoja joten salassa on pidettävä.Pitäisu saada se paikka naiselle siihen seinän taakse olisi melkonen säästö nykyiseen säätöön.

• Anonyymi00056

En usko että rikkaat perheet ovat noin yksinkertaisia ja pinnallisa ja suorastaan tyhmiä. Tuollainen ajattelu tuntuu olevan jostain 1800-luvun Englannista.

• Anonyymi00026

Aina on sen verran rahaa että ei pääse koirat kintuille ripeksii

• Anonyymi00080

Rahats riittivät sitten vielä koirankarkotteeseenkin.

• Anonyymi00037

kohta upporikas

• Anonyymi00038

Tehdäänpä asia nyt selväksi ja tämä on se ainoa kerta sitten palstalla tästä asiasta!
      Olisitko niin ystävällinen ja lopettaisit tämän suuntaiset kirjoittelut tänne julkiselle palstalle-ap. Koska en ymmärrä sinua ja motiivejasi lukijana.
      Olen rutiköyhä ja minun elämässäni ei ole tilaa kaltaisellesi ihmetykselle.
      Ei enää tästä aiheesta, ei enää vinkumista tästä asiasta.
      Kiitos!

• Anonyymi00041

Transit prööt prööt

• Anonyymi00042

Palsta pyöriikin juuri vain sinun ympärillä.

• Anonyymi00043

Rakas älä nyt koita myydä enemmän niitä pesuaineita niin rahamme riittää.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Transit prööt prööt

Kuinka tämä palstaäijän tuotos liittyy kyseiseen ajoneuvoon ja onko kilven tietoja tms jännää mitä skeemailla julkisesti?😬

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kuinka sinä pulskari ny tällaisen tulkinnan vetäisit palstaäijän monologista? Tee

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Teidät erottaa tyylistä melko helposti, tehoduo tiuhti ja viuhti, let’s go. Sivusta arvaas kuka

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Teidät erottaa tyylistä melko helposti, tehoduo tiuhti ja viuhti, let’s go. Sivusta arvaas kuka

Vieläkö tämä teidän jaettu elämys folio le teuksi trendaa siä

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Käsitteletkö usein elämän pettymyksiä kertoilemalla utopistisia ja rupisia stooreja?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hmm.Ehkäpä ympäripyöreään on sittenkin helpompi vijellä.

• Anonyymi00049

Vaippoja en sulle osta!

• Anonyymi00098

Ostatpas!

• Anonyymi00050

En ole!
      Työttömällä ei nääs saa olla säästöjä

• Anonyymi00051

Ihminen pärjää yllättävän pienellä. Pitäisimme toisistamme huolta.

• Anonyymi00052

en ole elättäjä -> hanki töitä

• Anonyymi00063

Bro mikä sua vaivaa.? Miehen perustehtävä on luoda turvaa myös rahallisesti.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Bro mikä sua vaivaa.? Miehen perustehtävä on luoda turvaa myös rahallisesti.

Miehet ei luo turvaa nykyaikana rahallisesti sen enempää fyysisestikään, sori jos et sitä tiennyt.

• Anonyymi00053

Ei elämäänsä voi rakentaa toisen varaan. Mitä ikinä tulevaisuudessasi tapahtuukaan, ainoa asia, mistä voit olla varma, on se, että sinä itse olet siellä paikalla.

• Anonyymi00062

Itse asiassa perhettä perustaessa perhe jää hyvin usein taloudellisesti miehen työnteon varaan.

Nainen suostuu tekemään aikamoisen hypyn työelämästä, palkastaan, tulevasta eläkkeestään, vain sen takia että mahdollistaa miehelle työssä käymisen. Ja jää hoitamaan vauvaa, lasta kotiin aluksi.

Olisi helkutin hyvä, että mies kykenee tuomaan taloudellista turvaa silloin.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Itse asiassa perhettä perustaessa perhe jää hyvin usein taloudellisesti miehen työnteon varaan.

Nainen suostuu tekemään aikamoisen hypyn työelämästä, palkastaan, tulevasta eläkkeestään, vain sen takia että mahdollistaa miehelle työssä käymisen. Ja jää hoitamaan vauvaa, lasta kotiin aluksi.

Olisi helkutin hyvä, että mies kykenee tuomaan taloudellista turvaa silloin.

Ei kai kukaan tervejärkinen nainen tähän maailmaan enää lapsia halua.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ei kai kukaan tervejärkinen nainen tähän maailmaan enää lapsia halua.

Joskus tunnekin on järkeä terävämpi.

• Anonyymi00059

Mitä se huolenpito tarkalleen pitää sisällään?
      Hyvä ihminen pitää toisesta ja itsestään aina huolen, oli sitten rikas tai köyhä.

• Anonyymi00085

Näin on. Minä sanoisin että rakastan sinua, en rahastan sinua, kuten mainoksessa. Hän sen tietääkin tiliotteestani 🧐?

• Anonyymi00061

Pillua ei saa rikas ei köyhä. Alkaa olla selvä asia.

• Anonyymi00072

en ole miljonääri, mutta olen hoitanut omat asiani niin jotta on asianajajia jne... hoitelemassa jotain, liittyen erilaisiin juttuihin ja asioihin...

• Anonyymi00074

jollekin nuorelle voi tuntua että; mitä asianajajia, Mstlockeja, mutta niin elämä voi olla julmaa...

• Anonyymi00078

Laulussakin sanotaan "Pidä itsestäsi huolta". Omalla vastuullasi siis.

• Anonyymi00083

Jep.Meikatellen,volvotellen ja sydänparkaas kuulostellen.

• Anonyymi00099

Entäs Pave Maijasen Pidä huolta.

• Anonyymi00084

Milloin?

• Anonyymi00086

Valehtelen aina kaikille, että olen köyhä. 🤭 Jää moni rahan perään oleva kauemmas.

• Anonyymi00087

Hyvä konsti!

• Anonyymi00100

Mä valehtelen olevani rikas, saanti varma.

• Anonyymi00088

Tänään illalla

• Anonyymi00089

Autossa

• Anonyymi00090

Korkkarit kattoon

• Anonyymi00091

Silmissäni orpo katse lapsen eksyneen, rakkauteni jäljet vihloo rintaa...

• Anonyymi00092

Laskuista juuri selvii, luottotiedot kunnos.

• Anonyymi00093

Asu savimajassa jos ei omat massit riitä.

• Anonyymi00094

Minä olen köyhä alma :( f ml

• Anonyymi00095

Jos kävisi niin että olisin joskus rikas niin elättäisin varmasti meidän kaikki. Tiedät sen.

• Anonyymi00096

Ja sitten mentäisiin käymään myös muuallakin ko omalla kylällä!

• Anonyymi00097

Kuin?

On tainneet koulut jäädä käymättä, ilmankos vingut täällä elatustusta.

• Anonyymi00101

Olisikin rahaa niin täällä olisi päivääkään.

• Anonyymi00102

Juu, juu, tottakai. Miljonääriä pukkaa kun alkaa miljoona omaisuus tuottamaan. Itse saat einekset lämmittää sit ja pitää itsellesi seuraa, minä syön ja asun töissä tästä eteenpäin.

• Anonyymi00103

Ei noi miljonäärit onnellisia ole . Jos omistat 5 miljoonaa niin pitää saada ainakin 10 kokoon jne.
        Rikkailla on rikkaiden huolet. Köyhillä toisenlaiset.
        Kaikilla on ongelmia ja sairauksia sekä ihmissuhdevaikeuksia. Rakkautta rahalla ei saa,mutta hetken helpotusta voi saada. Rikas kuolee niinkuin köyhäkin. Hartaasti pitää miettiä mistä sitä onnellisuutta ja tyytyväisyyttä ammentaa.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Ei noi miljonäärit onnellisia ole . Jos omistat 5 miljoonaa niin pitää saada ainakin 10 kokoon jne.
        Kaikilla on ongelmia ja sairauksia sekä ihmissuhdevaikeuksia. Rakkautta rahalla ei saa,mutta hetken helpotusta voi saada. Rikas kuolee niinkuin köyhäkin. Hartaasti pitää miettiä mistä sitä onnellisuutta ja tyytyväisyyttä ammentaa.

Niin sulla siis kokemusta? Kiitos, mielipiteestä. Miljonäärejä monenlaisia, tiedän myös niitä onnellisia. Kaikki toki kuolee aikanaan, olit sitten rikas tai köyhä. Itse olen ihan onnellinen, ollut sitä pääsääntöisesti köyhempänäkin, mutta varallisuus ja isommat tulot mahdollistaa juttuja, jotka lisää onnellisuutta tässä hetkessä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Niin sulla siis kokemusta? Kiitos, mielipiteestä. Miljonäärejä monenlaisia, tiedän myös niitä onnellisia. Kaikki toki kuolee aikanaan, olit sitten rikas tai köyhä. Itse olen ihan onnellinen, ollut sitä pääsääntöisesti köyhempänäkin, mutta varallisuus ja isommat tulot mahdollistaa juttuja, jotka lisää onnellisuutta tässä hetkessä.

Kokemusta köyhänä olosta läpi elämäni kaikissa muodoissaan. Luultavasti en olisi parempi ihminen vaikka olisin miljonääri. Pahimpia tilanteita ovat olleet ne hetket kun perheeni olisi saanut hätäänsä parempaa apua jos olisin voinut sitä hankkia rahalla.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Kokemusta köyhänä olosta läpi elämäni kaikissa muodoissaan. Luultavasti en olisi parempi ihminen vaikka olisin miljonääri. Pahimpia tilanteita ovat olleet ne hetket kun perheeni olisi saanut hätäänsä parempaa apua jos olisin voinut sitä hankkia rahalla.

Sitähän se on ollut monessa perheessä. En itse tähtää rahalla ns. paremmaksi, kun rahkeet riittää tähän joka on se, että itselleen ja läheisille riittävän hyvä. Raha ei tee ihmistä paremmaksi, mutta parantaa elinolosuhteita ja antaa lopultakin mahdollisuuden tehdä niitä juttuja joihin ei ole ollut varaa ja jotka antaa itselle virtaa. Raha ei todellakaan määritä ihmisen arvoa. Ei koskaan.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Eri mieltä jotkut tyytyy siihen mitä on eikä haaveile suurimmista.

• Anonyymi00105

Rahaa ei ole, mutta pitäisin huolta viimeiseen hengenvetooni asti.

• Anonyymi00106

Tää naiselta ja minä en todellakaan ole rikas!

• Anonyymi00107

En oo rikas mut rakkaista pidän huolen aina.

• Anonyymi00111

Vaikka jollain ihmisellä olisi rahaa kuin roskaa, se ei saa minua kiinnostumaan hänestä!

• Anonyymi00112

Riittää, että perustoimeentulo ja muut hiukan nostaa kk ansioita, että jää jotain edes säästää, jokunen lomamatka 2-3 kk tropiikissa. Kesät lomaasunolla suomes

• Anonyymi00113

olen KÖYHÄ .
      ei töitä, ikä rasismia.
      EU toi työttömyyden

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      196
      5172
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      41
      4558
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      13
      3186
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      258
      3100
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      162
      3038
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      55
      2600
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27