Tämä se vanhaa maitopitäjäläistä pöyristyttää, jopa järkyttää:
"Venäjällä leviää outo tauti – ”Polttakaa sitten meidätkin...”
Venäjän viranomaiset ovat pakkoteurastaneet joukoittain karjaa Siperiassa ilman, että omistajille on kerrottu selkeää syytä. -
Venäjän mediassa on kerrottu myös tapauksista, joissa karjaa on poltettu elävältä. Esimerkiksi Takie dela -sivusto ja Meduza-sivusto ovat kertoneet, että eläimet on lamautettu ensin liian pienellä lääkemäärällä ja sitten sytytetty palamaan.
– Minulle soitettiin sieltä ja kysyttiin, miksi ne huutavat, kun niitä poltetaan? oikeuslääkäri Svetlana Shtshepetkina kuvaili kauhistuttavia teurastusmenetelmiä.
Novosibirskin alueella on ollut voimassa hätätila 16. helmikuuta alkaen karjatautien leviämisen vuoksi. Alueen kyliä on asetettu karanteeniin, minkä vuoksi kyläläiset eivät ole päässeet liikkumaan pois kotoaan ja he kuvailevat eläneensä kuin vankilassa.
Tähän mennessä arviolta kymmeniätuhansia eläimiä on jo teurastettu ja niiden ruhot on hävitetty joko polttamalla tai hautaamalla maakuoppiin. Teurastettujen eläinten kokonaismäärää ei ole kerrottu, kertoo Ilta-Sanomat.
VANHAA MAITOPITÄJÄLÄISTÄ JÄRKYTTÄÄ
Anonyymi-ap
1
158
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Vaikka karjaa on haettu tiloilta jopa Omon-poliisien avulla, ei hävitettäviä elikoita ole esimerkiksi ammuttu ennen polttamista.
Johtunee siitä, että Venäjällä tarvitaan kaikki patruunat sodassa Ukrainaa vastaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568