En ole kaltaisiani tavannut. Niin kauan kuin muistan, olen näit ihaillut ja elänyt tätä todeksi. 1980 luku oli kulta - aikaa näille ja niitä pystyi lapsena vain katsomaan muttei ikuistamaan. nyt suunnittelen kirjan kirjoittamista kokemuksistani puukkari fetisismistä elämässsäni. Kirjan nimi tulee olemaan : Suolaista puuta, vaietusta salaisuudesta häpeän voittajaksi. Tuo nimi siis kuvastaa sitä kun nuolaisee käytetyn puukengän sisäpohjaa , maku on todella karvas.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kato kenkiä työnnä se perseesees ööööö
- Anonyymi00002
Kuinka surullinen olekaan tästä ivasta naurusta osoittelusta nolous iskee taas ja olen pilkan keskipisteenä kuin koulun pihalla ringin keskellä kiusattuna. Kuinka sieluni pirstaloitui tuolloin siitä häpeästä kuinka halusin vajota maan alle ja hävitä... kirja kertoo juuri tästä....ja siitä eheytymisestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483