Vaimoni Elina Maaria jäi kiinni hyvän kaverin Pasin kanssa salaa naimisesta. Kati kovasti tekoaan kun tietty alkuun koitti kieltää kaiken. Sain kuulla asiasta Pasin kaverilta kelle oli kehunnut kuinka hyvää pillua saa aina kun minä olen työreissussa. No mitäpä tuossa, sanoin vaimolle että sovitaan asian olevan suju jos suostuu ryhmäileen mun ja jonku kolmannen kanssa. Hän sanoi että jos näin tapahtuu niin hän haluaa Pasin kolmanneksi kun on jo tavallaan tuttu. No mitäs sitten muuta ku asiaan. Ei kerrottu Pasille et tiedän hänen jo vaimoani useasti naineen vaan pyysimme hänet saunoon. Pasi oli yllättynyt kun vaimokin tuli kanssamme saunaan. Vielä enemmän oli hämillään kun aika pian vaimo alko minua runkkaan ja ottaan suihin. Näytion Pasille peukkua ja sanoin et alapää ois vapaana, jos maistuu ala hommiin. Siitä sit suuvasti pikku panii ja sit sovittiin et eiköhän pesydytä ja mennä kunnon sänkyyn. Niin tehtiin ja siitä lähtien Pasi on ollu vakivieras sessioissamme, toki ollut jo muitakin ja vaimon ei tarvii enää salaa Pasille antaa.
Vaimo jäi kiinni ja siitä sujuvasti ryhmäileen
7
860
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ovatko nuo molemmat vaimosi ja tuo Pasi entisiä Pohjois-satakuntalaisia? Vaimosi nimi kuullostaa tutulle. Mulla oli jonkun aikaa salasuhde tuon nimiseen joskus 2000- luvun nurkissa. Sitten hän muutti Tampereelle ja suhde loppui.
- Anonyymi00003
Ne on spedejä niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ne on spedejä niuvanniemen suljetulta buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00002
Jaahas spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi00005
Jaahaas sulla on sellanen luku harrastus. Et taida muusta lukemisesta enää välittää.
- Anonyymi00006
Jaahaas sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaahaas sää mää ja bää tietää buaahaa.
Menkääs nyt laitospellet muualle leikkimään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968