Vaimo jäi kiinni ja siitä sujuvasti ryhmäileen

Anonyymi-ap

Vaimoni Elina Maaria jäi kiinni hyvän kaverin Pasin kanssa salaa naimisesta. Kati kovasti tekoaan kun tietty alkuun koitti kieltää kaiken. Sain kuulla asiasta Pasin kaverilta kelle oli kehunnut kuinka hyvää pillua saa aina kun minä olen työreissussa. No mitäpä tuossa, sanoin vaimolle että sovitaan asian olevan suju jos suostuu ryhmäileen mun ja jonku kolmannen kanssa. Hän sanoi että jos näin tapahtuu niin hän haluaa Pasin kolmanneksi kun on jo tavallaan tuttu. No mitäs sitten muuta ku asiaan. Ei kerrottu Pasille et tiedän hänen jo vaimoani useasti naineen vaan pyysimme hänet saunoon. Pasi oli yllättynyt kun vaimokin tuli kanssamme saunaan. Vielä enemmän oli hämillään kun aika pian vaimo alko minua runkkaan ja ottaan suihin. Näytion Pasille peukkua ja sanoin et alapää ois vapaana, jos maistuu ala hommiin. Siitä sit suuvasti pikku panii ja sit sovittiin et eiköhän pesydytä ja mennä kunnon sänkyyn. Niin tehtiin ja siitä lähtien Pasi on ollu vakivieras sessioissamme, toki ollut jo muitakin ja vaimon ei tarvii enää salaa Pasille antaa.

7

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ovatko nuo molemmat vaimosi ja tuo Pasi entisiä Pohjois-satakuntalaisia? Vaimosi nimi kuullostaa tutulle. Mulla oli jonkun aikaa salasuhde tuon nimiseen joskus 2000- luvun nurkissa. Sitten hän muutti Tampereelle ja suhde loppui.

• Anonyymi00003

Ne on spedejä niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ne on spedejä niuvanniemen suljetulta buaahaa

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00002

Jaahas spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

• Anonyymi00005

Jaahaas sulla on sellanen luku harrastus. Et taida muusta lukemisesta enää välittää.

• Anonyymi00006

Jaahaas sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jaahaas sää mää ja bää tietää buaahaa.

Menkääs nyt laitospellet muualle leikkimään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      302
      1342
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      925
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe