Niin vanha,ettei osaa sitä käyttää!!
Ei se oo edes facessa!!!
25
398
Vastaukset
- Anonyymi00003
Kaikki facessa olijat eivät välttämättä ole näkyvillä nyyppä.
- Anonyymi00004
Vedä kätee jos osaat!!!!!!!
- Anonyymi00005
Aikas monella on yksityiset sivut siel
- Anonyymi00006
pyysin jo anteeks, opin läksyni, vaan nytkö pitäis mennä facepuukkiin, kun se on mun mielestä semmonen turhauttava have to -juttu. jos on jotain asiaa, niin eikö sitä kannattais kirjoittaa vaikka kirja, tai jos hakuaa esitellä kuvia, niin eikö sitä voi ihan oikeaa valokuvausta..
- Anonyymi00007
Minä en ole missään. Olen siksi outo ja ehkä enemmän yksin kuin on tarpeen. Mutta en aio koskaan liittyä enää mihinkään someen.
- Anonyymi00008
Semmoset vanhat mummot, joilla on huivi kiristävästi sidottu leuan alle, niin semmosille se facebook on.
- Anonyymi00020
🙄 niinkö? Onhan se mulla, mutta harvoin siellä tulee käytyä.
- Anonyymi00026
Minä olen mummuikäinen, mutta en ole koskaan ollut facebookissa.
- Anonyymi00009
Tai päinvastoin niin fiksu!
Tyhmäthän ne siellä elämäänsä levittelee ja toisiaan kyttäilee, 😂😂 - Anonyymi00010
Taisit käydä siellä kyttäämässä ja utskimassa mutta eipä näkynyt ja sekös nyt harmittaa ihan oikein sulle 🤡
- Anonyymi00011
Siellä voi törmätä rakkaushuijareihin, niin ei sitä kannata ladata. Heti joku amerikkalainen sotamies ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00012
En minäkään ole facessa vaikka osaan käyttää, enkä instassa.
Miksi olisin? Näennäistä kavereita vaan. - Anonyymi00013
Eikö vai onko sen asetukset siten että vain hänen puhelinnumeron tai sähköpostinnomaajat saa läheistyä ja muut on estetty
Ja sinä randomi ja nuori torvi et saa hankittua yhteystietoja häneltä itseltä suoraan ? 😂😂
Vain nuoriso elää Somessa!!!! - Anonyymi00014
Tapasimme facebook-datingin kautta. Ilman facebookkia emme edes olisi tavanneet. Täytynee siis sanoa ohi!
- Anonyymi00015
Oman kokemuksen mukaan Facessa on nimenomaan niitä 65+ ikäisiä. Nuoremmat on Instassa, vielä sitä nuoremmat TikTokissa ja Snapissa.
- Anonyymi00021
Ei kyllä osunut.
- Anonyymi00016
Tämäkin oli tänään uutisisa.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011904486.html
Tästä on Tiede-lehden artikkeleita, paljon uutisia, ite oon lukenut kirjan aiheesta 'Anxious Generation'
https://www.anxiousgeneration.com/research/the-evidence
Oon nähny oikeassa elämässä mitä tapahtuu... - Anonyymi00017
Vedä ite.
Täällä on täysin ala-arvoista kommentointia.
Lähetä käsinkirjoitettuja kirjeitä, jos osaat ja uskallat. - Anonyymi00018
Ei siksi vaan koska stalkit. Vanhat tiedot sieltä ovat kyllä tallessa. Heh.
- Anonyymi00019
itte en tod halua elää vanhaksi mummeliksi 45 tulee viimeistään raja vastaan ittellä toivottavasti tulee jo aiemmin
- Anonyymi00022
Facetili on tauolla, koska ei sieltä ole enää vuosiin näkynyt mitään millä olisi ollut enemmin vaikutusta elämään. Tilinhän saa halutessaan palautettua.
- Anonyymi00023
On tärkeämpääkin tekemistä, kuin lähetellä ja vastailla tyhjänpäiväisiin viesteihin.
- Anonyymi00024
Typerä koko Facebook. Sen merkitys on mediana hävinnyt olemattomiin.
- Anonyymi00025
En ole eikä taida tulla tarvetta mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889