Kokoajan alkanut kaikki työhuolet kiertämään kehää päässä. Tiedän olevani väsynyt ja ehkä siksi paineensietokyky on alentunut. Ei tällaista kestä pidemmän päälle.
LS
Mikähän minua vaivaa?
46
540
Vastaukset
- Anonyymi00003
Lepää..,
Ole rauhassa,Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=cBlLTth9yG0- Anonyymi00004
Mitäs sinne pimeään verkkoon kuuluu
- Anonyymi00005
Kiitos.
En avaa linkkejä.
LS
- Anonyymi00006
aikuisuus, 🥴
- Anonyymi00007
Aikuisuus. Ei kerro tässä yhteydessä mitään.
Jotenkin on tunne, että täytyy jokin muuttua.
LS
- Anonyymi00008
Vain heikot ihmiset uupuvat 🥴🤝
- Anonyymi00010
Niin. Kyllä se on varmastikin heikkoutta. Ei sen toteaminen, tee ihmisestä vahvempaa.
LS
- Anonyymi00009
ei taida auttaa muu kuin hoirtaa ne asiat pois tieltä, silloin voi nukkuakkin rennosyi kun hommat tehty.. sinänsä.
silloin jos on roikkumassa jotain asioita mielessä mitä pitäisi tehdä, mutta tekemättä..
Tulipallo-musiikki: Deep Purple - Fireball- Anonyymi00011
Ehkä voi tehdä työtä, jossa hommat ei tule hoidetuksi, eikä ne lopu, koko ajan tulee lisää roikkuvia asioita, loputtomiin.
LS - Anonyymi00012
Asiat vaatii paineensietokykyä ja minulla ei sitä ole. Siinä on syy pahaan oloon.
LS - Anonyymi00013
Milsi muuten välttelet ottamasta yhteyttä?
LS - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Asiat vaatii paineensietokykyä ja minulla ei sitä ole. Siinä on syy pahaan oloon.
LSMitä työtä teet?
- Anonyymi00015
Vosit ottaa normaalioloissa yhteyttä ettei minun tarvitsisi tänne kirjoittaa, kun minulla on epätasapaino sisimmässä. Tämä tekee minulle hallaa ja voi aiheittaa myös lisää epätasapainoa.
LS - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Mitä työtä sinä teet?
LS - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä työtä sinä teet?
LSEn käy töissä. Sun vuoro vastata
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
En käy töissä. Sun vuoro vastata
Olen tämmöinen taiteilijasielu.
LS - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
En käy töissä. Sun vuoro vastata
On juuri tulossa uusi bestselleri markkinoille ja elämä stressaa valtavasti. Lehdistö, kirjamessut, promoamiset. Tämä on yhtä tuskaa.
LS - Anonyymi00022
Jos et aio olla tekemisissä. Toivon, ettet anna vääriä signaaleja. Ei saisi tehdä asioita toiselle vaikeaksi.
LS - Anonyymi00023
Joko haluat ottaa yhteyttä tai et. Se on oikeasti niin. Eikä siinä mitään, jos ajattelet ettet minua tarvitse elämääsi. Se on sinun päätös. Ehkä sitten on parempi niin, jos se on noin vaikeaa.
LS - Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä voi tehdä työtä, jossa hommat ei tule hoidetuksi, eikä ne lopu, koko ajan tulee lisää roikkuvia asioita, loputtomiin.
LSTeet vain yhden asian kerrallaan. Se tekee sinusta veturin joka tasaisen tahdin takia vetää perässään kaikkia vaunuja.
Jos työtä on paljon, tarvitaan lisää tekijöitä. Työ ei ole vaarassa siksi ettet voi tehdä enemmän kuin on mahdollista, vaan siksi että työnanataja ei ole tietoinen korjaustarpeesta.
Itsellä sama tilanne - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Teet vain yhden asian kerrallaan. Se tekee sinusta veturin joka tasaisen tahdin takia vetää perässään kaikkia vaunuja.
Jos työtä on paljon, tarvitaan lisää tekijöitä. Työ ei ole vaarassa siksi ettet voi tehdä enemmän kuin on mahdollista, vaan siksi että työnanataja ei ole tietoinen korjaustarpeesta.
Itsellä sama tilanneNiinhän se tietenkin on niin. Tekee minkä voi.
Sinulla on laajakatseinen tapa ajatella asioita.
LS - Anonyymi00027
Halusin vain kertoa, kaikki on nyt ihan ok.
Seuraava päivä on aina uusi päivä. Ja ei tilanne oikeasti ole niin vaikea. Mieleni temppuilee välillä. Kiitos tuesta.
LS - Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
On juuri tulossa uusi bestselleri markkinoille ja elämä stressaa valtavasti. Lehdistö, kirjamessut, promoamiset. Tämä on yhtä tuskaa.
LSVoin hyvin kuvitella, että esiintyminen ja markkinointi on rasittavaa ja kaivattuni oli samalla alalla, tosin itse hakeuduin eri alalle, mutta ymmärrän hyvin hänen työelämäänsä. En uskalla tosin ottaa häneen yhteyttä, koska mietin, että ajatteleeko hän "että haluaisin jotenkin hyötyä hänestä". Jotenkin haluaisin tarjota tukea, mutta ei hän varmaan sitä kaipaa...
*sivusta - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella, että esiintyminen ja markkinointi on rasittavaa ja kaivattuni oli samalla alalla, tosin itse hakeuduin eri alalle, mutta ymmärrän hyvin hänen työelämäänsä. En uskalla tosin ottaa häneen yhteyttä, koska mietin, että ajatteleeko hän "että haluaisin jotenkin hyötyä hänestä". Jotenkin haluaisin tarjota tukea, mutta ei hän varmaan sitä kaipaa...
*sivustaKorjaan, että tavallaan samalla alalla, mutta oli eri työnkuva.
Yritin ottaa häneen yhteyttä, mutta hän ei vastannut.
Palstalle kirjoittelu ei tee hyvää. Se luo levottomuutta.
Kumpa voisin olla tukena. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Korjaan, että tavallaan samalla alalla, mutta oli eri työnkuva.
Kumpa voisin olla tukena.Onko hän saanut viestisi tai millä tavoin otitkin yhteyttä.
Ihmisen ei pitäisi rakastua saavuttamattomaan. Totuus on, että se joka haluaa toisen elämäänsä, vastaa ja haluaa pitää yllä yhteyksiä.
Kun hån enskmmäisen kerran laittoi viestiä, en edes huomioinut asiaa. Ehkä jossakn vaiheessa huomasin, että tyypoi oli yrittänyt ennenkin kommunikoida. Oli varmaan virhe vastata hänelle. Olen vieläkin jumissa hänessä.
Pieni kyynel silmäkulmaan vierii.
LS - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kumpa voisin olla tukena.Hän ei aiheuttaisi asuinkumpoanini ja minun väleissä mitään sellaista, mikä rikkoisi mitään. Ehkä hän niin luulee.
Lapsenikin tietävät, ettei olla ikuisesti heidän isän kanssa yhdessä. Syy saman katon alla olemiseen, siihen on monia syitä. Yksi on taloudellinen. Ei ole järkeä välttämättä tehdä äkkinäisiä ratkaisuja. Yksi syy on se, ettei hån osaa tarpeeksi kunnioittaa minun kokemustani. Hån ei kykene keskustelemään mistään. Jos ottaa eron puheeksi, hän vain poistuu paikalta. Odotamme aikaa sellaiseen pariterapiaan. Hän ei sinne olisi kokenut edes tarvetta lähteä. Sain sanottua hänelle, jos ei lähde, se on vastaus sekin, mikä on tulkittava sekin tietyllä tapaa... ei hän sittenkään itse tehnyt sitäkäön päätöstä, sanoi, jos sinä niin haluat. Hänen vastaus on kaikkihan on niin hyvin ja kieltää asiat vaikka edes en kykene hänen kanssaan seksuaaliseen kanssakäymiseen.. Minulle se on paikka, jossa pystyn kerrankin kertomaan asiat niinkuin ne ovat. Järjestämään asiat mieleeni. Ajatus siitä, että jakaisin vanhuuteni ihmisen kanssa, jonka kanssa ei puhuta samaa kieltä, vain saman katon alla asuen, ei ole minun toiveeni.
En kuitenkaan osaa sanoa mitään asioista. Näihin liittyy niin paljon. Myös taloudellisesti.
LS - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kumpa voisin olla tukena.Ja vaikka kyseessä on pariterapia. Hänkin tietää mitä varten se on. Hän on toisaalta heittänyt ohimenevän kommentin sen verran niinkin, että johan olet niin päättänyt (erosta). Kuitenkin minua vielä kotona jokin hallitsee myös sillä tavoin, etten pysty välttämättä lähtemään ja siksi varmaan tarvitsen ammattilaisia tueksi. Olen ymmärtänyt ettei hänellä ole välttämättä sellaisia taitojakaan, mitä vaaditaan parisuhteeseen minun kanssani. En näe tulevaisuutta hänen kanssaan, sitä on yritetty ja varmaan vielä jotain kymmenen vuotta sitten luulin, että asioita voisi muuttaa hänen ja minun suhteessa. Ei niitä voi.
LS - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kumpa voisin olla tukena.Ja vaikka kirjoitin näistä asioista, ei se häntä sido. Tavoite ei ole, että jossain olisi jotain muuta odottamassa. Kunhan kirjoitin.
LS - Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kumpa voisin olla tukena.Välillä toki mietin sitäkin vaihtoehtoa, että...jos vaan eläisin elämääni niin, että muut voi olla tyytyväisiä. Mitä loppuviimein haen elämältä?, ehkei osannut nuorempana kaivata mitään enempää...kyllähän erään tapaamisella varmasti oli vaikutus, että haluaa enemmän elämältä tänä päivänä, että voi tuntea niin kokonaisvaltaisesti toista kohtaan, se on ollut uutta. Kyllä se vaikuttaa sekin. Ehkä olisin vaan sinnitellyt ja yrittänyt toimia vain oikein ja toimia muiden parhaaksi unohtaen omat tarpeeni kokonaan.
LS - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Välillä toki mietin sitäkin vaihtoehtoa, että...jos vaan eläisin elämääni niin, että muut voi olla tyytyväisiä. Mitä loppuviimein haen elämältä?, ehkei osannut nuorempana kaivata mitään enempää...kyllähän erään tapaamisella varmasti oli vaikutus, että haluaa enemmän elämältä tänä päivänä, että voi tuntea niin kokonaisvaltaisesti toista kohtaan, se on ollut uutta. Kyllä se vaikuttaa sekin. Ehkä olisin vaan sinnitellyt ja yrittänyt toimia vain oikein ja toimia muiden parhaaksi unohtaen omat tarpeeni kokonaan.
LSToivottavasti tuon sanominen ei ole huono asia. Jos se luo toiselle ajatuksen siitä, että lastataan odotuksia johonkin. Ei se sataprosenttisen varmaa ero ole, mutta varmaan silloin olisin toisen kanssa siksi, että se on tuttua ja ns "turvallista", tuttu ln turvallisra, ei tarvitse otta riskejä. En tiedä olisinko onnellinen, ehkä en sillä tavoin, mutta ehkä elämässä voi kanavoida asioita muuhun ja löytää sitä kautta jotain.
LS - Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Onko hän saanut viestisi tai millä tavoin otitkin yhteyttä.
Ihmisen ei pitäisi rakastua saavuttamattomaan. Totuus on, että se joka haluaa toisen elämäänsä, vastaa ja haluaa pitää yllä yhteyksiä.
Kun hån enskmmäisen kerran laittoi viestiä, en edes huomioinut asiaa. Ehkä jossakn vaiheessa huomasin, että tyypoi oli yrittänyt ennenkin kommunikoida. Oli varmaan virhe vastata hänelle. Olen vieläkin jumissa hänessä.
Pieni kyynel silmäkulmaan vierii.
LSÄlä sure, tai mikä minä olen sanomaan, kun itsekin suren. Minulla on ikävä vanhempiani ja kaivattuani. Lisäksi minulla on ystävä, joka sairastui vakavasti ja olen yrittänyt tukea häntä. Otin yhteyttä kaivattuuni facebookin kautta, mutta hän ei vastannut. Tiemme erosivat. Siitä on aikaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hän ei aiheuttaisi asuinkumpoanini ja minun väleissä mitään sellaista, mikä rikkoisi mitään. Ehkä hän niin luulee.
Lapsenikin tietävät, ettei olla ikuisesti heidän isän kanssa yhdessä. Syy saman katon alla olemiseen, siihen on monia syitä. Yksi on taloudellinen. Ei ole järkeä välttämättä tehdä äkkinäisiä ratkaisuja. Yksi syy on se, ettei hån osaa tarpeeksi kunnioittaa minun kokemustani. Hån ei kykene keskustelemään mistään. Jos ottaa eron puheeksi, hän vain poistuu paikalta. Odotamme aikaa sellaiseen pariterapiaan. Hän ei sinne olisi kokenut edes tarvetta lähteä. Sain sanottua hänelle, jos ei lähde, se on vastaus sekin, mikä on tulkittava sekin tietyllä tapaa... ei hän sittenkään itse tehnyt sitäkäön päätöstä, sanoi, jos sinä niin haluat. Hänen vastaus on kaikkihan on niin hyvin ja kieltää asiat vaikka edes en kykene hänen kanssaan seksuaaliseen kanssakäymiseen.. Minulle se on paikka, jossa pystyn kerrankin kertomaan asiat niinkuin ne ovat. Järjestämään asiat mieleeni. Ajatus siitä, että jakaisin vanhuuteni ihmisen kanssa, jonka kanssa ei puhuta samaa kieltä, vain saman katon alla asuen, ei ole minun toiveeni.
En kuitenkaan osaa sanoa mitään asioista. Näihin liittyy niin paljon. Myös taloudellisesti.
LSMonissa parisuhteissa on näitä kommunikaatio-ongelmia. Jokin yhteys tai säije menee rikki. Aina terapiat eivät auta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä sure, tai mikä minä olen sanomaan, kun itsekin suren. Minulla on ikävä vanhempiani ja kaivattuani. Lisäksi minulla on ystävä, joka sairastui vakavasti ja olen yrittänyt tukea häntä. Otin yhteyttä kaivattuuni facebookin kautta, mutta hän ei vastannut. Tiemme erosivat. Siitä on aikaa.
Onpa hankala tilanne. Toivottavasti kaivatulle ei ole sattumut mitään. Itse tosin olen laittanut piiloon facebookin, joten voihan hänelläkkn olla vain muu syy. En edes käynyt siellä vuoteen.
No uskon niin, että se kommunikaatio ei ole rikki sinänsä. Yhteyttä ei voi löytää, se ei ole mahdollista. Ainoa asia siinä on mitä pohtii, pitääkö elää muita varten tämä elämänsä, onko se Jumalan tahto.
LS - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Monissa parisuhteissa on näitä kommunikaatio-ongelmia. Jokin yhteys tai säije menee rikki. Aina terapiat eivät auta.
Lisäksi vakkka rn siellä käynyt, en jaksanut asentaa messengeriä, mitä facebook vaati viesteille, jos joku olisi tavoitellut, minä ainakin olisin täysin tietämätön. Näin niinkuin sivusta voi todeta, että syitä voi löytyä. Sinun pitää ehkä tavoitella kaivattuasi muutoin? Hän ei ehkä edes tiedä?
Toivottavasti sairas ystäväsi saisi hyviä päiviä elåmääsä.
LS - Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä sure, tai mikä minä olen sanomaan, kun itsekin suren. Minulla on ikävä vanhempiani ja kaivattuani. Lisäksi minulla on ystävä, joka sairastui vakavasti ja olen yrittänyt tukea häntä. Otin yhteyttä kaivattuuni facebookin kautta, mutta hän ei vastannut. Tiemme erosivat. Siitä on aikaa.
Joskus mietin, että en tee toiselle oikein ja minun pitäisi sanoa tai tehdä jotain...olla hyvä ja kiltti toista kohtaan...sitten kuitenkin, en kestäisi ajatusta, että hän alkaisi...hän koettaisi heti jotain ja en pystyisi ha se olisi hyvin raskasta pelätä, että toinen koettaa koskettaa ja... nyt on ollut helppoa, kun kukaan ei aamulla edes yritä herättää jonkin asuan toiveissa ja ei edes tarvitse leikkiä nukkuvaa.
LS - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lisäksi vakkka rn siellä käynyt, en jaksanut asentaa messengeriä, mitä facebook vaati viesteille, jos joku olisi tavoitellut, minä ainakin olisin täysin tietämätön. Näin niinkuin sivusta voi todeta, että syitä voi löytyä. Sinun pitää ehkä tavoitella kaivattuasi muutoin? Hän ei ehkä edes tiedä?
Toivottavasti sairas ystäväsi saisi hyviä päiviä elåmääsä.
LSVoi olla, että hän ei saanut viestiäni messengerin kautta. Olen miestä yrittänyt tavoittaa.
Rukoilen sairaan ystäväni puolesta. Ikävä pääsiäinen tulee. Toivon hyviä päiviä hänelle. - Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Onpa hankala tilanne. Toivottavasti kaivatulle ei ole sattumut mitään. Itse tosin olen laittanut piiloon facebookin, joten voihan hänelläkkn olla vain muu syy. En edes käynyt siellä vuoteen.
No uskon niin, että se kommunikaatio ei ole rikki sinänsä. Yhteyttä ei voi löytää, se ei ole mahdollista. Ainoa asia siinä on mitä pohtii, pitääkö elää muita varten tämä elämänsä, onko se Jumalan tahto.
LSAvioliitto sitoo ja nousee varmaan ajatuksia, ettei saisi erota.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Avioliitto sitoo ja nousee varmaan ajatuksia, ettei saisi erota.
Niin. Ainakin se on raamatullinen käsite. En vain tiedä miten sen velvoitteita voi täyttää. En vain kykene, ajatus tuntuu mahdottomalta.
Ota kaivattuusi yhteyttä, hän voi ilahtua siitä. :)
LS - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Niin. Ainakin se on raamatullinen käsite. En vain tiedä miten sen velvoitteita voi täyttää. En vain kykene, ajatus tuntuu mahdottomalta.
Ota kaivattuusi yhteyttä, hän voi ilahtua siitä. :)
LSTämä on luterilainen maa. Uskonto vaikuttaa monessa asiassa..
Täytyy ottaa yhteyttä. :)
- Anonyymi00017
Oletkohan taitelija oikeasti?
- Anonyymi00019
Jep. Mistä tiesit. Taidatkin olla tietäjä.
LS
- Anonyymi00029
jotain omaa stressiä omista itse hoitamattomattomista asioista.
Hammasmies.. joku James Bond 007 elokuviern rautahampi.. ei tarvitse hammadlääkätiä tuo Eerikki...- Anonyymi00031
Mokä tämä hammasmies juttu on?
Kerran hetken näyssä lauloi jokin hampaaton tyyppi Lauri Tähkän polte kappaletta ja sen suusta tuli esiin teräaseen terä.
Näitä hammasjuttuja välillä joku heittelee.
LS
- Anonyymi00030
tuollainenkin kun kaupassa kysyin tytöiltä jotain voimakasta hiusjuttua joo eipä tarvitsr rnää kysyä.. jotain Super Strong -juttua....
- Anonyymi00039
Loppuun palaminen pitkä saikku tiedossa jos ymmärrät ajoissa edes hakia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869