Rakastuit jos olet niin ylimielinen muita kohtaan?
Miksi sinä muhun
14
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai nyt luulet että hän rakastaa sinua!?
- Anonyymi00002
En luule
- Anonyymi00003
Koska olet niin yksinkertainen pus pus
- Anonyymi00004
Miten niin yksinkertainen
- Anonyymi00005
Kannattaa olla varovainen ettei käytä hyväksi. Tarkkaile tilannetta rauhassa.
- Anonyymi00006
Mut tulkitaan usein ylimieliseksi vain siksi, että mua ei osata lukea oikein aspergerin vuoksi. Kun on hyvä olla itsekseen ja itseni kanssa, enkä hae keneltäkään hyväksyntää tai joukkoon kuuluvuutta niin se voidaan tulkita herkästi ylimielisyydeksi. Ihmiset reflektoivat omia kipu- ja kasvukohtiaan minuun. Tuskin tää silti mulle oli.
- Anonyymi00008
Sepä. Mullakin mun autistisen piirteet käytöksessä
Ja tönkkö ja tyly ulosanti tulkitaan hyvin täysin väärin tai aivan väärällä tavalla.
Narsismiakin ehdotettu ongelmaksi tosi monesti.
Mun aivot vain toimii toisin .
Naiselta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sepä. Mullakin mun autistisen piirteet käytöksessä
Ja tönkkö ja tyly ulosanti tulkitaan hyvin täysin väärin tai aivan väärällä tavalla.
Narsismiakin ehdotettu ongelmaksi tosi monesti.
Mun aivot vain toimii toisin .
NaiseltaJoo sama homma.
- Anonyymi00013
Noin se on silloin kun ihminen on asperger.
- Anonyymi00007
Minä en ole kehenkään ihastunutkaan sillä tavoin... vaan ajattelin että halusin auttaa masentuineita tyttöjä kun joku niin computer programmer, voi olla rahaa sitten ja laitteita...
.. kun minua huolrestutti nuorten naisten masentuneisuus, jos pystyisin ehkäå auttamaan jotrenkin...- Anonyymi00011
Mitäs kun joku niistä masentuneista tyttösistäsi sitten ihastuu sinuun, ja masentuu ennestään lisää kun oletkin vaan pelleilijä??
- Anonyymi00012
On jo tieteellisesti todettu fakta, että alypuhelin ja sosiaalinen media, tekee ihmisestä narsistin ja patologisen valehtelijan. Edes tekoäly ei selvinnyt sosiaalisessa mediassa tervejärkisenä, kun asiaa tutkittiin. Tekoäly on satoja kertoja ihmistä älykkäämpi, en tiedä..
Uutinen löytyy hesarista. - Anonyymi00014
En ole ylimielinen vaan vastaan samalla energialla takaisin, kuin mitä minuun suunnataan.
- Anonyymi00015
rakkaus on semmonen vatub outo tunne että sille ko ei mitään voi sä olet valmis rakkaiden vuoksi venymään niin henkisesti ko fyysisesti aika helv etisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889