Joka haukkuu ikää.
En sitten ole tuo
14
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
No hyvä. Niin ajattelinkin sen viime näkemisen keskustelun perusteella.
- Anonyymi00002
Arvaa onko merkitystä 😉
- Anonyymi00006
No olisi sillä varmaan jos kaivattusi niin tekisi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
No olisi sillä varmaan jos kaivattusi niin tekisi.
Ei oikeastaan. Olisi srlbä peli
- Anonyymi00003
Et olekaan, koska minä olen se, joka ei pidä vanhuksista.
- Anonyymi00005
Sivusta: Muista tuo lause, kun itse olet vanhus!
- Anonyymi00009
Aika pelottava ilmaus! Miksi ihmeessä et pidä heistä?? Onko joku vanhempi ihminen aiheuttanut sinulla traumoja lapsuudessa?
Oma kokemukseni vanhuksista on pelkästään positiivinen, omat isovanhempani olivat aivan ihania! <3 Meillä oli vain hienoja hetkiä heidän kanssaan :)
Siksi varmaan rakastan vanhuksia, heidän kanssaan on ihana keskustella ja kuulla heidä rikkaista elämänkokemuksistaan.
- Anonyymi00004
Saa haukkua tai mainostaa. Minulle on sanottu näyttäväni paremmalta kuin nuorempana, joten ehkä näytän vielä paremmalta parin vuoden päästä jos on pakko tuota ikäkuviota kaikkeen sotkea.
- Anonyymi00007
Miksi ikää pitäisi haukkua? En oikein ymmärrä..
- Anonyymi00008
Ikä otetaan esiin silloin kun halutaan aliarvioida ja aliarvostaa ihmisiä. Silloin ihmiset tehdään toistensa kopioiksi, roboteiksi, jolloin nämä kopiot vanhenevat puhtaasti iän mukaan. Samoin vain ikä ratkaisee ja on aivan samantekevää millainen ulkonäkö, persoona ja luonne ovat vain ikä ratkaisee kuin joku satasen seteli.
- Anonyymi00011
Minä oon haukkunut senkin.
- Anonyymi00012
Sinulla on oikeus mielipiteeseen, olet kuitenkin vähemmistössä 😄
- Anonyymi00014
vähän huono neuvoterlla jos joku klanin ihminenkin, mutta aika hauskaa erilaista englanninkiwltäkin, juttuja
ellei joku ole psykologi eli9 psykopaarri sotkemassa..- Anonyymi00015
Olen pahoillani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1906611Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6934023SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1603342Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3823062Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti242864"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1632105Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091979SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?801643Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re381642Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii5151585