Oletko tuntenut kateellisuutta kaivattusi kumppania kohtaan? Jos, mistä?
Uskotko että kaivatun kumppani tuntee kateutta sinua kohtaan? Jos, mistä?
Jos itse olet varattu, tiedätkö mitä kumppanisi ajattelee kaivatustasi?
Varattuja kaipaavat osa 2
17
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole tuntenut enkä tunne kateellisuutta.
Ei ehkä niinkään ole kateellinen minulle vaan jotain muuta, ehkä vihaa tms.
Ei ole kumppania, joten ei myöskään ole mielipidettä tuohon. - Anonyymi00002
Enemmän sääliä, koska mies rakastaa minua eikä häntä. On kertonut elävänsä kulississa lasten takia.
Ei voi tuntea, kun ei tiedä meistä toistaiseksi.
En ole varattu.- Anonyymi00004
Aika saapas mies, jos kuvittelee, että tuo on lasten henkiselle terveydelle hyväksi.
- Anonyymi00006
Se on rakastanut sinua koko ajan mitä hittoa sekoilet. Hyppää sen syliin eläkä vedä showta siinä.
T. Hän
- Anonyymi00003
Lyhyesti, en, en ja ei mitään.
Kukaan ei tiedä yhtään mitään mistään.
Tasapuolinen tilanne? - Anonyymi00005
Tietenkin olisin kateellinen naiselle mutten pahalla.Riippuu aivan kenen naisen kanssa hän on.Sellainen nainen kuka jättää minut huomioimatta on paras.Ystävällinen ehkä avulias toiseksi paras.Kaiken vihan ja raivon saa nainen kuka aloittaa minun kanssa riidan ,mikä aiheuttaa joko minulle vamman tai läheisilleni vamman.Riidan aloitukseen on syitä minia mutta luulotautinen sairainta.Luulee minusta heti pahinta.
- Anonyymi00007
En missään määrin sillon kun hän hetken seurustelu. Näin jo, että katsstrofin ainekset siinä oli ja ettei kestä. Tiesin, että sen luonne, motiivit ja mt-ongelmat tulee hyvin nopeasti esiin. Otin popcornit esille.
- Anonyymi00008
Minä en tiennyt hänen olevan ainakin jonkinlaisessa suhteessa ennen kuin rakastuin, enkä usko että seköön tieto olisi estänyt tunteitani. Minua ei kiinnosta yksikään kysymyksistäsi. Vain tunteet ratkaisee kahden ihmisen välillä ja haluammeko toisemme!
- Anonyymi00009
Hmm...Voisi ehkä luulla, että esim.työmielessä tuntisin. Näen ja ajattelen järjellä, että on hyvä työssään. Mutta tekee kuitenkin asiat niin eri tyylillä, mistä itse innostun, tai tunnen jotain, etten osaa olla kateellinen tai edes kiinnostunut. Ainoa mistä voisin olla, on, että hänellä on hyvä(?) (keskustelu)yhteys kaivattuni kanssa.
Vaikea kuvitella, että hän ( nainen) olisi kateellinen mulle mistään. Ei ainakaan työstäni. Todennäköisesti ylenkatsoo sitä. Muutenkin elämäni on jotain sellaista, mikä ei häntä kiinnosta. Perhekeskeisyys, muista huolehtiminen, maalla asuminen ym.
Kumppanini tietää kaivatun nimen ja miksi olen ollut hänen kanssaan tekemisissä. Pari kertaa tavannut, muttei koskaan ole edes jutellut(?). Ei ole perehtynyt kaivattuuni tai hänen työhönsä tms. ollenkaan. Ei välttämättä tunnistaisi, jos tulisi kadulla vastaan. Eli ei tunne kateellisuutta tai muita tunteita häntä kohtaan.
Nainen55+ - Anonyymi00010
En ole tuntenut kateutta kaivatun kumppania kohtaan. Ylipäätään tunnen harvoin kateutta, mutta pidän hänestä, ja ajattelen että hän on varmaan kaiken kivan ansainnut mitä elämässään on ollut.
En usko että kaivatun kumppani tuntee kateutta minua kohtaan, enkä usko että tuntee kateutta ketään kohtaan. - Anonyymi00011
Osa 3. Siihen voit vastata ihan itse.
- Anonyymi00012
Rakkaalle voi toivoa vain hyvää elämää ja onnistumisia elämässä. Ehkä ne tunteet jotka saavat aikaiseksi kateellisuutta tai toivomaan muita epäonnistumisia eivät ole rakkautta.
- Anonyymi00013
Samaa mieltä. Rakkaus elää vain vapaudessa. Ei silloin halua kuin hyvää toiselle, eli ei mitään tarvetta omistaa, saada itselleen yhtään mitään.
- Anonyymi00014
Enpä tunne oikeastaan yhtään. Uskon, että miehen kumppani on lempeä, älykäs, kaunis, kiva, ja hyvä ihminen ja tekee miehen elämästä hyvän.
Ei kaivatun kumppani tunne kateutta minusta. Enhän ole kaivatulle kuin tuttu. - Anonyymi00015
En tunne kateellisuutta hänen vaimoaan kohtaan, koska mies olisi ollut valmis pettämään häntä kanssani. Siinä näkee kuinka "tärkeä" vaimo miehelleen on.
En tiedä onko miehen vaimo minulle jostain kateellinen. Ehkä siitä että olen paljon nuorempi?
Mieheni tulee toimeen tämän toisen miehen kanssa, mutta ei ehkä arvosta häntä kovinkaan korkealle. - Anonyymi00016
Varatuille miehille kelpaa kuka vaan
Varatut naiset etsii sinkkua joka ei vaadi parisuhdetta tai parisuhteessa olevaa joka ei eroa.
Ovatko kaikki silti narsisteja? - Anonyymi00017
En nyt ihan ymmärrä miksi pitää varattuna etsiä seuraa tai olla mustasukkainen muille jos kerran on jo oma kumppani? Hankalaa kyllä jos on lapsia tai avioliitossa. Ihastumiselle tai rakastumiselle ei toki mitään voi, mutta voiko siitä tulla mitään kestävää? Jos varattu on valmis pettämään, voiko luottaa, että hän ei tee sitä sinulle myös tulevaisuudessa? Rakkaus on arpapeliä, mutta kaikki ovat rakkauden arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869