Kun eroat kirkosta niin säästät vuodessa summan millä lennät lomamatkalle vaikkapa Espanjaan tai voit ostaa itsellesi parempaa leivän päälle.
Eroa Räsäsen vuoksi kirkosta!
28
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake
Tällä lomakkeella se käy kätevästi. - Anonyymi00002
Miksi kehottaa ketään eroamaan kirkosta. Se on jokaisen henkilökohtainen asia samoin kuin sukupuolinen suuntautuminen.
- Anonyymi00003
Ihmisten rahatalous on tänään tiukilla niin miksikäs ei antaa heille rahansäästövinkkejä.
- Anonyymi00015
Siksi että joku voi hoksata että "näin muuten etenkin" eroan kirkosta. Siten säästän jonkin verran rahaa.
- Anonyymi00016
Oikeasti lapsena liitetään usein kirkkoon vanhempien toimesta ja sinne jäädään lojumaan kun on yleinen tapa kuulua kirkkoon ja ei viitsi erota.
- Anonyymi00017
Esim joku työtön jolla ei riitä rahat kuukaudessa eikä ole älynnyt erota kirkosta niin eroamalla kirkosta säästää kuukaudessa pienen summan rahaa millä saa jo pariksi päiväksi ruokaa se on iso apu vähävaraisille.
- Anonyymi00004
Häpeällinen on tämä tuomio Suomen kannalta. Sananvapauden rajoittamista, ei mitään muuta.
Toivon ja rukoilen, että tämä saa aikaan suunnanmuutoksen lainsäädännössä, että viallinen laki korjataan. Pois tästä woketuksen aikakaudesta.
Päivi Räsänen, vahva tuki työllesi! ❤️- Anonyymi00005
Ihmisten nimittelykö on sanan vapautta?
Hyvää perjantaita🏳️🌈 - Anonyymi00006
Minäkin tuen häntä kansanedustajan työssä, mutta en hänen pamflettejaan joka solvaa sukupuoli suuntaamista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvää perjantaita🏳️🌈Hän on lausunut vain sen, mitä apostoli Paavali kirjoitti kirjeessään roomalaisille. Tämä on juuri sitä sananvapautta, mitä pitää vaalia.
Sanotusta asiasta voi tietysti olla eri mieltä, mutta se ei poista sanomisen oikeutta.
Ihmiset ovat menneet niin herkkänahkaisiksi, ettei epämiellyttäviä asioita saisi sanoa. Sitä, että ihminen on perisynnin alainen, ei kestetä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän on lausunut vain sen, mitä apostoli Paavali kirjoitti kirjeessään roomalaisille. Tämä on juuri sitä sananvapautta, mitä pitää vaalia.
Sanotusta asiasta voi tietysti olla eri mieltä, mutta se ei poista sanomisen oikeutta.
Ihmiset ovat menneet niin herkkänahkaisiksi, ettei epämiellyttäviä asioita saisi sanoa. Sitä, että ihminen on perisynnin alainen, ei kestetä.Ei Räsästä tuomittu raamatun siteraamisesta vaan toisten ihmisten nimittämisestä psykososiaalisiksi persoonallisuushäiriöisiksi ottaen huomioon Räsäsenb lääkäriammatti ja kansanedustajuus.
- Anonyymi00009
Jahas, että Räsänenkö kaiken yläpuolella, saa herjata ja haukkua toisia, ja sen estäminen ja tuomio on sananvapauden rajoittamista. Mutta jos sinua herjataan ja haukutaan yhtä törkeästi niin ääni sinullakin on toisenlainen. Sinun mielestä muita kuin sinun mieleisiä ihmisiä saa herjata mielinmäärin, jopa on uskovaisilla "kristilliset" aatokset. Raamattuun vetoamallako ne herjat muuttuvat sallituiksi??????
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minäkin tuen häntä kansanedustajan työssä, mutta en hänen pamflettejaan joka solvaa sukupuoli suuntaamista.
Ei Räsänen ole kansanedustaja!
- Anonyymi00013
Siitä vaan rukoilemaan.
- Anonyymi00018
Loukkaaminen ja halventaminen on vastoin lakia ja varsinkin uskovaiset kun mainostavat olevansa niin ymmärtäväisiä ja humaaneja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei Räsänen ole kansanedustaja!
Ei vai? Tarkista asia uudelleen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minusta Räsänen tekis ainoan ja oikean poliittisen päätöksen jos eroais eduskuunasta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvää perjantaita🏳️🌈Miten paljon uskovaisia nimitellään julkisesti,sekö on sananvapautta?
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei Räsästä tuomittu raamatun siteraamisesta vaan toisten ihmisten nimittämisestä psykososiaalisiksi persoonallisuushäiriöisiksi ottaen huomioon Räsäsenb lääkäriammatti ja kansanedustajuus.
Nimitelläänhän ihmisiä ADHD ja muilla diaknooseilla,miksei sitten homo/lesboja.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nimitelläänhän ihmisiä ADHD ja muilla diaknooseilla,miksei sitten homo/lesboja.
Anteeksi mutta teillä on lukihäiriö.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Anteeksi mutta teillä on lukihäiriö.
Diagnooseilla.
- Anonyymi00010
Nytkö vasta? Itse olen eronnut kirkosta jo 30 vuotta sitten. En vaan usko, että minkäänlaisia jumalolentoja on olemassakaan.
- Anonyymi00011
Minä erosin kirkosta noin 15 vuotta sitten.
- Anonyymi00014
Minä viisastuin ja erosin kirkosta jo reilut 40 vuotta sitten.
- Anonyymi00020
Millaisen puhuttelun kirkkoherra piti?
- Anonyymi00023
Perseet on nyt liittymässä kirkkoon. Vaali koittaa vuoden päässä. Noh nehän pettää aina.
- Anonyymi00028
Nyt olisi nostetta Suomen Peruskirkolle.
- Anonyymi00029
Kaikki täysjärkiset tajuaa ettei mitään Jumalaa ole olemassa, se on mielikuvitus hahmo.
Suomessakin on aivopesty ihmisiä lapsesta saakka uskomaan että Jumala on olemassa.
Sen voin kuvitella että joku puusepän poika Jeesus on ollut jonka jokin porukka naulasi ristille. Jeesuksen puolustajat tekivät ovelan tempun ja hakivat salaa Jeesuksen ruumiin haudasta ja levittivät huhua että Jeesus on noussut kuolleista tai toinen versio on että Jeesus ei ristillä kuollutkaan vaan oli tajuton tai koomassa ja heräsi hautakammiossa ja tästä syntyi legenda että Jeesus nousi kuolleista ja siitähän se huhu alkoi leviämään eli on tapahtunut ihan normaali juttu. Siihen aikaan oli lääketiede aika lapsenkengissä joten ei kukaan voinut varmuudella sanoa onko elossa vai kuullut, todettiin kuolleeksi mutta ei ollutkaan. Koko homma paisui suureksi ja syntyi tarina Jeesuksesta ja Jumalasta. Suuri satukirja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181