olen huonoin ihminen

Anonyymi-ap

maan päällä ei minulla ole osaa eikä arpaa mistään ahdistuneena täytyy olla ja seurata vierestä kun muut iloitsevat ja heillä on ystäviä olen tämän hyvin vointi valtion väliin putoaja suomen muuttuessa sotilas mahdiksi olot vain kiristyvät olen jälkeen jäänyt ja pudonnut aikaa sitten kehityksen vauhdista nyt täytyy mitättömänä vailla ihmis arvoa täällä olla onko minulla enää toivoa

25

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuolla ruikuttavalla, kateellisella asenteellasi: ei enää mitään toivoa.
      Odotatko sääliä ja päähän silittelyä, että sinulle valehdeltaisiin?

Ryhdistäydy. Kasva aikuiseksi ja ota itse vastuu omasta elämästäsi. Tee siitä sellainen, johon voit olla tyytyväinen. Mitä sinulta puuttuu? Miksi mittaat elämääsi vertaillen sitä muiden elämiin? Jokaisella ihmisellä on elämä sellainen minkälaiseksi on sen itse tehnyt tai laiskuuttaan antanut mennä.

Oma käytöksesi on karkottanut ihmiset läheltäsi, eivät luota sinuun, jaksa katsoa masentunutta ja syyttävää naamaasi. Olet menettänyt uskottavuutesi.

• Anonyymi00002

Siionin laulut hokee juuri tuota, olen huono, köyhä ja syntinen.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Siionin laulut hokee juuri tuota, olen huono, köyhä ja syntinen.

Hengellisesti katsoen me kaikki olemme tuota.
        Aloittaja kuitenkin väittää olevan kaikkein "huonoin".

Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...".

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...".

oi sinä fariseus olet lukenut läksysi käytkö kenties seuroissa vai oletko ihan itse uskomassa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

oi sinä fariseus olet lukenut läksysi käytkö kenties seuroissa vai oletko ihan itse uskomassa

Mitä farisealaista tuossa oli? Perustele väitteesi toisesta ihmisestä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

tulee aika jolloin twiltä otetaan kaikki oois ja annetaan minulle silloin minä iloitsen ja te kärsitte

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

tulee aika jolloin twiltä otetaan kaikki oois ja annetaan minulle silloin minä iloitsen ja te kärsitte

veikkaan että olet srkn palkkaama ja tuskin ne maksaa sulle mitään eli olet joku köyhä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

veikkaan että olet srkn palkkaama ja tuskin ne maksaa sulle mitään eli olet joku köyhä

joka tapauksessa jumala kostaa ja polttaa tuhkaksi puoli eurooppaa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

joka tapauksessa jumala kostaa ja polttaa tuhkaksi puoli eurooppaa

kaikki köyhtyvöt ja saan nauttia kun ilen rikas ja annan almuja muille saan kulkea ylevänä ihmisten keskellä ja ilen niin kuin jumala

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

kaikki köyhtyvöt ja saan nauttia kun ilen rikas ja annan almuja muille saan kulkea ylevänä ihmisten keskellä ja ilen niin kuin jumala

kaikki kumartavat minua olen palvottu ja ylin jumala

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Masentunut ihminen tuntee, että on huonoin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Masentunut ihminen tuntee, että on huonoin.

Mutta järki sanoo, ettei voi olla.
        On ihmisiä joilla on asiat aina huonommin.

Kaltoinkohdeltuja elämässään. Niin Suomessa kuin maailmallakin.

Ei ihmisen pidä mitata itseään muiden mukaan eikä muita itsensä mukaan.

Synnyimme kadotettuun maailmaan, rikolliseen, langenneeseen ihmiskuntaan ja kokemuksemme ja omatkin tekomme ovat olleet sen mukaiset. Moniin paremmin voiviin ihmisiin nähden voivat joidenkin meidän asiamme olla tosi huonostikin. "Miksi juuri minä?" Tätä olen monesti miettinyt omassakin elämässäni.

• Anonyymi00003

Kunhan ei ole homo kun niitä saa nyt lain kirjaimen kautta herjata.

Se olisi surkeaa.

• Anonyymi00014

Hei sinä aloittaja. Olet äärimmäisen tärkeä ja äärimmäisen rakas. Et tarvii siihen muiden hyväksyntää.Synnyit tälle tellukselle maksamaan karmanvelkaa entisistä elämistäsi.Tulit kokemaan ja oppimaan. Ole iloinen että saat menneisyyden tekojasi hyvittää. Rakasta ja arvosta itseäsi,sillä olet kipinä itsestä Alkulähteestä. Kukaan ihminen ei arvoasi tietämättömyydessään määrittele,ei korota,ei vähennä. Sinä vain olet aivan äärettömän tärkeä ja arvokas juuri sellaisena kuin olet. Et tarvii muiden hyväksyntää,ollaksesi äärimmäisen tärkeä Luojallesi. Ymmärtämättömät ei näe sinussa arvokasta Jumalan luomistyötä. Se on heidän oma ongelmansa. Iloitse ,olet Luojallesi Rakas,ja kukaan sitä ei voi ottaa sinulta pois.🤷‍♀️

• Anonyymi00019

lestatiolaisuuteen pesityneet anti kristillisyyrtä eduatavat satanisti homot jotka mellastavat näillä palstoilla käyvät välillä seuroissa yrittävät muuttaa lestatiolaisuuden arvo maailman sellaiseksi että hyväksyrään gazassa kristittyjen murhat ja kaikki muita ihmisiä kohtaan tekemät rikokset yritetään laillistaa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

lestatiolaisuuteen pesityneet anti kristillisyyrtä eduatavat satanisti homot jotka mellastavat näillä palstoilla käyvät välillä seuroissa yrittävät muuttaa lestatiolaisuuden arvo maailman sellaiseksi että hyväksyrään gazassa kristittyjen murhat ja kaikki muita ihmisiä kohtaan tekemät rikokset yritetään laillistaa

ne yrittävät saada ihmis arvoja polettua että kaikki eivät olisi saman arvoisia

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

ne yrittävät saada ihmis arvoja polettua että kaikki eivät olisi saman arvoisia

kumartavat yhteis junnalle pussissaan miljoonia ja ryöstävät vanhuksia

• Anonyymi00015

Et ole sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan meistä.
      Olet Luoja luomanaarvokas ja ainutlaatuinen.
      Ei ole ketään samanlaista kuin sinä.

• Anonyymi00016

Homona olet lainsuojaton ja vapaata riistaa jokaiselle etkä mitenkään pysty väistämään kaikkia iskuja mitä Raamatulla tehdään. Aina väkisin joku osuu.

• Anonyymi00017

Päinvastoin: homot kannattajineen itse hyökkäävät Raamattua tunnustavia kristittyjä vastaan.

• Anonyymi00018

Väite että homot olisivat Suomessa lainsuojattomia on myös selvä valhe: eivät ole.

Kyllä Suomen laki suojelee homoja. Jeesukseen uskovien kohdalla on asia vähän niin ja näin. Suomalainen, lain puitteissa harjoitettava antikristillisyys on tuttua jo ympäri maailman.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Väite että homot olisivat Suomessa lainsuojattomia on myös selvä valhe: eivät ole.

Kyllä Suomen laki suojelee homoja. Jeesukseen uskovien kohdalla on asia vähän niin ja näin. Suomalainen, lain puitteissa harjoitettava antikristillisyys on tuttua jo ympäri maailman.

mitä odottaa näillä palstoilla olevien muuta tekevän kjin valehtelevan

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

mitä odottaa näillä palstoilla olevien muuta tekevän kjin valehtelevan

ne on seuroissa käyviä lestoja kun ei mene putkeen uskovoen mani pulointi ne tulevat tänne palstalle valehtelemaan

• Anonyymi00022

Juuri korkein oikeus päätti että homoja saa herjata kun ei vain sotke vanhentunutta lääketiedettä siihen.

• Anonyymi00025

Esität perätöntä tietoa Suomen korkeimmasta oikeudesta.
        Se ei ole päättänyt mitään tuollaista.

Varmasti ei ole ilmaissut päätöstään noilla sanoin.

Levität perätöntä tietoa Suomen oikeuslaitoksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe