maan päällä ei minulla ole osaa eikä arpaa mistään ahdistuneena täytyy olla ja seurata vierestä kun muut iloitsevat ja heillä on ystäviä olen tämän hyvin vointi valtion väliin putoaja suomen muuttuessa sotilas mahdiksi olot vain kiristyvät olen jälkeen jäänyt ja pudonnut aikaa sitten kehityksen vauhdista nyt täytyy mitättömänä vailla ihmis arvoa täällä olla onko minulla enää toivoa
olen huonoin ihminen
25
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuolla ruikuttavalla, kateellisella asenteellasi: ei enää mitään toivoa.
Odotatko sääliä ja päähän silittelyä, että sinulle valehdeltaisiin?
Ryhdistäydy. Kasva aikuiseksi ja ota itse vastuu omasta elämästäsi. Tee siitä sellainen, johon voit olla tyytyväinen. Mitä sinulta puuttuu? Miksi mittaat elämääsi vertaillen sitä muiden elämiin? Jokaisella ihmisellä on elämä sellainen minkälaiseksi on sen itse tehnyt tai laiskuuttaan antanut mennä.
Oma käytöksesi on karkottanut ihmiset läheltäsi, eivät luota sinuun, jaksa katsoa masentunutta ja syyttävää naamaasi. Olet menettänyt uskottavuutesi.- Anonyymi00002
Siionin laulut hokee juuri tuota, olen huono, köyhä ja syntinen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siionin laulut hokee juuri tuota, olen huono, köyhä ja syntinen.
Hengellisesti katsoen me kaikki olemme tuota.
Aloittaja kuitenkin väittää olevan kaikkein "huonoin".
Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...". - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...".oi sinä fariseus olet lukenut läksysi käytkö kenties seuroissa vai oletko ihan itse uskomassa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
oi sinä fariseus olet lukenut läksysi käytkö kenties seuroissa vai oletko ihan itse uskomassa
Mitä farisealaista tuossa oli? Perustele väitteesi toisesta ihmisestä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...".tulee aika jolloin twiltä otetaan kaikki oois ja annetaan minulle silloin minä iloitsen ja te kärsitte
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
tulee aika jolloin twiltä otetaan kaikki oois ja annetaan minulle silloin minä iloitsen ja te kärsitte
veikkaan että olet srkn palkkaama ja tuskin ne maksaa sulle mitään eli olet joku köyhä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
veikkaan että olet srkn palkkaama ja tuskin ne maksaa sulle mitään eli olet joku köyhä
joka tapauksessa jumala kostaa ja polttaa tuhkaksi puoli eurooppaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
joka tapauksessa jumala kostaa ja polttaa tuhkaksi puoli eurooppaa
kaikki köyhtyvöt ja saan nauttia kun ilen rikas ja annan almuja muille saan kulkea ylevänä ihmisten keskellä ja ilen niin kuin jumala
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
kaikki köyhtyvöt ja saan nauttia kun ilen rikas ja annan almuja muille saan kulkea ylevänä ihmisten keskellä ja ilen niin kuin jumala
kaikki kumartavat minua olen palvottu ja ylin jumala
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä hänen ongelmansa ole hengellinen vaan täysin maallinen kateus muita ihmisiä kohtaan. Himoitsee lähimmäistensä omaisuutta, onnea ja kaikkea mikä heille on omaa (kymmenes käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi...".Masentunut ihminen tuntee, että on huonoin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Masentunut ihminen tuntee, että on huonoin.
Mutta järki sanoo, ettei voi olla.
On ihmisiä joilla on asiat aina huonommin.
Kaltoinkohdeltuja elämässään. Niin Suomessa kuin maailmallakin.
Ei ihmisen pidä mitata itseään muiden mukaan eikä muita itsensä mukaan.
Synnyimme kadotettuun maailmaan, rikolliseen, langenneeseen ihmiskuntaan ja kokemuksemme ja omatkin tekomme ovat olleet sen mukaiset. Moniin paremmin voiviin ihmisiin nähden voivat joidenkin meidän asiamme olla tosi huonostikin. "Miksi juuri minä?" Tätä olen monesti miettinyt omassakin elämässäni.
- Anonyymi00003
Kunhan ei ole homo kun niitä saa nyt lain kirjaimen kautta herjata.
Se olisi surkeaa. - Anonyymi00014
Hei sinä aloittaja. Olet äärimmäisen tärkeä ja äärimmäisen rakas. Et tarvii siihen muiden hyväksyntää.Synnyit tälle tellukselle maksamaan karmanvelkaa entisistä elämistäsi.Tulit kokemaan ja oppimaan. Ole iloinen että saat menneisyyden tekojasi hyvittää. Rakasta ja arvosta itseäsi,sillä olet kipinä itsestä Alkulähteestä. Kukaan ihminen ei arvoasi tietämättömyydessään määrittele,ei korota,ei vähennä. Sinä vain olet aivan äärettömän tärkeä ja arvokas juuri sellaisena kuin olet. Et tarvii muiden hyväksyntää,ollaksesi äärimmäisen tärkeä Luojallesi. Ymmärtämättömät ei näe sinussa arvokasta Jumalan luomistyötä. Se on heidän oma ongelmansa. Iloitse ,olet Luojallesi Rakas,ja kukaan sitä ei voi ottaa sinulta pois.🤷♀️
- Anonyymi00019
lestatiolaisuuteen pesityneet anti kristillisyyrtä eduatavat satanisti homot jotka mellastavat näillä palstoilla käyvät välillä seuroissa yrittävät muuttaa lestatiolaisuuden arvo maailman sellaiseksi että hyväksyrään gazassa kristittyjen murhat ja kaikki muita ihmisiä kohtaan tekemät rikokset yritetään laillistaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
lestatiolaisuuteen pesityneet anti kristillisyyrtä eduatavat satanisti homot jotka mellastavat näillä palstoilla käyvät välillä seuroissa yrittävät muuttaa lestatiolaisuuden arvo maailman sellaiseksi että hyväksyrään gazassa kristittyjen murhat ja kaikki muita ihmisiä kohtaan tekemät rikokset yritetään laillistaa
ne yrittävät saada ihmis arvoja polettua että kaikki eivät olisi saman arvoisia
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
ne yrittävät saada ihmis arvoja polettua että kaikki eivät olisi saman arvoisia
kumartavat yhteis junnalle pussissaan miljoonia ja ryöstävät vanhuksia
- Anonyymi00015
Et ole sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan meistä.
Olet Luoja luomanaarvokas ja ainutlaatuinen.
Ei ole ketään samanlaista kuin sinä. - Anonyymi00016
Homona olet lainsuojaton ja vapaata riistaa jokaiselle etkä mitenkään pysty väistämään kaikkia iskuja mitä Raamatulla tehdään. Aina väkisin joku osuu.
- Anonyymi00017
Päinvastoin: homot kannattajineen itse hyökkäävät Raamattua tunnustavia kristittyjä vastaan.
- Anonyymi00018
Väite että homot olisivat Suomessa lainsuojattomia on myös selvä valhe: eivät ole.
Kyllä Suomen laki suojelee homoja. Jeesukseen uskovien kohdalla on asia vähän niin ja näin. Suomalainen, lain puitteissa harjoitettava antikristillisyys on tuttua jo ympäri maailman. - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Väite että homot olisivat Suomessa lainsuojattomia on myös selvä valhe: eivät ole.
Kyllä Suomen laki suojelee homoja. Jeesukseen uskovien kohdalla on asia vähän niin ja näin. Suomalainen, lain puitteissa harjoitettava antikristillisyys on tuttua jo ympäri maailman.mitä odottaa näillä palstoilla olevien muuta tekevän kjin valehtelevan
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
mitä odottaa näillä palstoilla olevien muuta tekevän kjin valehtelevan
ne on seuroissa käyviä lestoja kun ei mene putkeen uskovoen mani pulointi ne tulevat tänne palstalle valehtelemaan
- Anonyymi00022
Juuri korkein oikeus päätti että homoja saa herjata kun ei vain sotke vanhentunutta lääketiedettä siihen.
- Anonyymi00025
Esität perätöntä tietoa Suomen korkeimmasta oikeudesta.
Se ei ole päättänyt mitään tuollaista.
Varmasti ei ole ilmaissut päätöstään noilla sanoin.
Levität perätöntä tietoa Suomen oikeuslaitoksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869