Olit ihan spessu mulle

Anonyymi-ap

Se oli rakkautta lähes ensisilmäyksellä. Muodostin käsityksen kaikesta hyvästä, olit kaikkea rauhoittavaa, lämmin ja huomioonottava. Koin turvalliseksi seurasi, sitä tarvitsin.

Mutta ei se sitten ollutkaan aivan sitä. Kun itse olen mielestäni koittanut olla reilu, niin ei siitä kyllä mitään vastineeksi saanut. Pieniä hetkiä. Olit välistä kohtelias ja huolehtiva. Mutta se toinen ääripää oli aivan liikaa. Mutta kyllä kai tämä elämä ylipäätään on ollut minulle liikaa.

Vähän aloin saada kiinni siitä, miten elämää voisi elää. Mutta henkisesti voimat mennyt jo kaikessa elämän rytkeessä. Ja yksinäinen tie tämä minun on.

52

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan järkyttävän tärkeätä on miten asiat lähtevät alussa menemään.Jos ajatellaan alkua, mistä polut lähtevät eri suuntiin. Jos heti alussa ei olla toisillemme täysin suoria ja rehellisiä, siinähän lähdetään ihan väärää polkua elämän menemään ja lopulta ollaan aivan eksyksissä, ellei osata kääntyä takaisin ja valita se ainoa aitouden ja rehellisyyden polku.

• Anonyymi00003

Kyllä minä puhuin suoraan. Asioista, joita olin kokenut. Kipeitäkin. Kaikesta varmasti en osannut puhua, kun olin varautunut. Suuret tunteet vaikuttivat osaltaan siihen, sekä luontainen introverttiyteni ja ujouteni. Mutta en valehdellut, eikä minulla ollut muita. Tapahtuma, johon en kyllä itse voinut mitenkään vaikuttaa, oli vielä tuore. Kannoin valtavaa häpeän, vihan ja surun taakkaa. Voisi sanoa, etten ollut valmis, kuten et sinäkään. Minulle ei pelkät panot toisen aikataulun mukaan riitä, jos rakastan. Se satutti. ap

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä minä puhuin suoraan. Asioista, joita olin kokenut. Kipeitäkin. Kaikesta varmasti en osannut puhua, kun olin varautunut. Suuret tunteet vaikuttivat osaltaan siihen, sekä luontainen introverttiyteni ja ujouteni. Mutta en valehdellut, eikä minulla ollut muita. Tapahtuma, johon en kyllä itse voinut mitenkään vaikuttaa, oli vielä tuore. Kannoin valtavaa häpeän, vihan ja surun taakkaa. Voisi sanoa, etten ollut valmis, kuten et sinäkään. Minulle ei pelkät panot toisen aikataulun mukaan riitä, jos rakastan. Se satutti. ap

*kuten ei hänkään, tuli vahingossa tuo sinä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Omalla kohdallani myönnän omaavani eräänlaisen valuvian minkä huomasin jo nuorena. Olen ehkä introvertti vaikka osaan olla yllättäen vaikka kuinka sosiaalinen, lähinnä tilanteen mukaan. Se valuvika on kuin keväinen jäiden patoutuma, tarvitaan toisen aktiivisuutta ja neuvokkuutta, että tuo patoutuma purkautuu ja vesi ja tunteet virtaavat taas vapaana eteenpäin. Joku pitäisi sitä jääräpäisyytenä, itselle se on kuitenkin tahatonta ja ehkä se liittyy introverttiuteen. Tuollaista on tapahtunut ennen suhteen alkua.

• Anonyymi00040

Sä et kyllä ole rehellinen,etkä aito! Varattua miestä tanssitat oman pillin mukaan gubbe miäs,painu hevonkankaalle täältä! Enpä ole nähnyt yhtään yhtä epärehellistä kuin sinä olet,miehen omaisuus susta paistaa läpi,vaiikkei sitä juuri ole! Varattu mies,jolla lapsiaki on ja vihitty vaimo!Esitätkö sille miehelle olevasi nainen?? En ymmärrä tollasta valehtelua! Varasyeletko muualta?

• Anonyymi00002

Olet tyhmä. Rakastut ihmiseen jota et tunne.

• Anonyymi00005

Rakastumisen ja järjen kanssa ei paljon ole tekemistä keskenään. Kyllä minä tunsin hänet sieluntasolla. Ja tiesin alusta, ettei ole mikään täydellisyys. Ei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä, vaan lähes, kuten aiemmin mainitsin.

Joskus se vaan on menoa, kaikki ei tietenkään sellaista koe.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Rakastumisen ja järjen kanssa ei paljon ole tekemistä keskenään. Kyllä minä tunsin hänet sieluntasolla. Ja tiesin alusta, ettei ole mikään täydellisyys. Ei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä, vaan lähes, kuten aiemmin mainitsin.

Joskus se vaan on menoa, kaikki ei tietenkään sellaista koe.

Kyllä järkevillä ihmisillä pysyy järki mukana myös rakkaudessa. Kaltaisellasi kana-aivo idiootilla taas ei.

• Anonyymi00008

Yrirät niin kovasti tuottaa tyhmyyttä tyhmyyttäsi inisemällä palstaäijän avauksiin- oletko tosiaassa epävarma omasta älyllisyydestäsi? Ei tätä kekeilyä muutenkaan voi oikein tulkita. TeeTee

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä järkevillä ihmisillä pysyy järki mukana myös rakkaudessa. Kaltaisellasi kana-aivo idiootilla taas ei.

Kana-aivoidiootti? Nyt tuli totuuksia oikein tohtorskan kynästä. Noloa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen. Älyllä ja järjellä ei ole mitään tekemistä rakkauden tunteen kanssa, ne ovat suorastaan vastakohtia, tulevat eri ulottuvuuksista, ovat täysin eri energioita. Älyllä veivaavien ei kannata puhua rakkaudesta mitään kun se ei sitä tasan tarkkaan ole.

• Anonyymi00011

Itse ajattelen, etten voi vaatia toisilta rakkautta. Olen onnellinen pienistäkin hetkistä. Ymmärrän, etten ole, eikä tarvitsekaan, olla jollekin se elämän rakkaus, jos niin ei vain ole. Enkä itsekään voi ottaa jotakuta elämäni kumppanikseni, jos se ei tunnu siltä tarpeeksi vahvasti, ole oikein tms.

Voin myös itse pitää, tykätä, huolehtia ja rakastaa, ilman, että saan takaisin jotain. On kuitenkin myös minun itseni vastuulla vetää raja siihenkin, jos tuntuu, että vain minä ammennan liikaa voimistani enkä saa mitään. Tai vetää raja, jos kuulen, että toiseen sattuu liikaa suhteen tila.

• Anonyymi00012

Mutta kun hän tiesi tunteeni, niin koin julmana roikotti siinä. Sekä satutti tahallaan. En voi tunteilleni mitään ja järjen tasolla kyllä ymmärrän että en voi odottaa toisen vastaavaan tunteisiini. Mutta kun en ole mikään "huono kauppa", en ollenkaan paha, vaikka omat omituisuudet ja hankaluudet minullakin on.

Kummallinen varmasti olen, kun en ole huolinut muista, tarjokkaita on ollut. Kyllä minä suren. Ja hän on löytänyt rinnalleen ihmisen, jonka ajattelen sitten olevan jollakin tavalla "parempi" kuin minä. Näin ei tietenkään ole, mutta varmasti sopivampi ja peräänantavampi hänelle. Nössö peesaaja ( anteeksi tästä, vaikken ole yhtään pahoillani 🤭) En kadehdi heidän elämäänsä, mutta minun rakkauselämäni tässä elämässä taisi olla siinä. Niin hajalla olen.

Ja sitten heille, jotka haukkuu tyhmäksi. En roiku hänessä, niin tyhmä en ole. Täällä käsittelen tunteitani, koska on päästettävä irti. En usko että on olemassa niin fiksuja ihmisiä, jotka terävillä aivoillaan päättää tunteistaan. Mutta sen tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät tunne juuri mitään. Enkä tarkoita tällä sitä minun kaivattuani. Joka voisi jo mielellään olla entinen kaivattuni.

• Anonyymi00013

Suhteessa on kaksi yleensä. On aina helppo syyttää toista. Mutta vaatiikin enemmän huomata myös omat virheet. Toisen käytös on monesti heijastuma kuinka itse toimit.

• Anonyymi00014

Totta tuokin. Mutta on myös asioita, joita en toiselle ikinä tekisi tai sanoisi. + Jos jotain lupaisin, en sitä lupausta rikkoisi. Enkä valehtelisi tunteista, joita ei ole. Olen arvokas, odotan hyvää kohtelua. Toisilla ei tunnu olevan edes hajua siitä, mitä sellainen on.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta tuokin. Mutta on myös asioita, joita en toiselle ikinä tekisi tai sanoisi. Jos jotain lupaisin, en sitä lupausta rikkoisi. Enkä valehtelisi tunteista, joita ei ole. Olen arvokas, odotan hyvää kohtelua. Toisilla ei tunnu olevan edes hajua siitä, mitä sellainen on.

Toista ei voi muuttaa. Ja jokaisen täytyy itse käsitellä tunteensa. Se syyttely ei lopulta eteenpäin vie. Joskus täytyy todeta ettette olleet toisille sopivia. Ja jos toinen kohdellut kuin roskaa ei ole ollut arvoisesi edes.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta tuokin. Mutta on myös asioita, joita en toiselle ikinä tekisi tai sanoisi. Jos jotain lupaisin, en sitä lupausta rikkoisi. Enkä valehtelisi tunteista, joita ei ole. Olen arvokas, odotan hyvää kohtelua. Toisilla ei tunnu olevan edes hajua siitä, mitä sellainen on.

Voi myös olla että olet tutustunut narsistiin joka rakkauspommittaa alussa saa sut tuntemaan et oot maailman ihanin. Kunnes sitte et enää olekaan mitään. Hänen ego ei kestä sinussa olevia virheitä koska et vastaakaan yhtäkkiä hänen arvoaan ja alkaa pikkuhiljaa musertaa sinua ja yrittää muuttaa sinua haluammakseen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi myös olla että olet tutustunut narsistiin joka rakkauspommittaa alussa saa sut tuntemaan et oot maailman ihanin. Kunnes sitte et enää olekaan mitään. Hänen ego ei kestä sinussa olevia virheitä koska et vastaakaan yhtäkkiä hänen arvoaan ja alkaa pikkuhiljaa musertaa sinua ja yrittää muuttaa sinua haluammakseen.

Hänen egonsa ei kestänyt vahvuuttani ja älykkyyttäni.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Rakkaudessa ei ole kyse noista asioista ollenkaan. Ainakaan minulla. Jos suhde liikkuu äly ja vahvuus tasojen vertailussa ylipäätään, itse kokisin sen jonain, mitä en parisuhteelta etsi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Rakkaudessa ei ole kyse noista asioista ollenkaan. Ainakaan minulla. Jos suhde liikkuu äly ja vahvuus tasojen vertailussa ylipäätään, itse kokisin sen jonain, mitä en parisuhteelta etsi.

Ei siinä ollutkaan rakkaudesta kyse. Klassinen traumakemiasuhde. Ja todella raastava. Mutta tulipa pintaan sitten ihan kaikki.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei siinä ollutkaan rakkaudesta kyse. Klassinen traumakemiasuhde. Ja todella raastava. Mutta tulipa pintaan sitten ihan kaikki.

Niin. Ehkä seuraavalla kerralla kohtaat tasapainoisempaa, sopivaa rakkautta. Onhan repivät suhteet raskaita, mutta toisaalta tulevaisuus on avoin. Sydän auki, varovaisuus mukana mennään eteenpäin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mihin hän sitte sinussa rakastui? Eikö nuo ole juuri ne piirteet jotka monet hurmaa. 🤔

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mihin hän sitte sinussa rakastui? Eikö nuo ole juuri ne piirteet jotka monet hurmaa. 🤔

Ehkä hurmaa, mutta rakkaus tulee kyllä eri reittejä kokemukseni mukaan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä jos noita käytetään positiivisessa tarkoituksessa, negatiivisessa mielessä nuo ovat täysin tuhoavia.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Turhanpäiväinen älykkyys on luontaantyöntävää, samoin vahvuus, joka on kovuutta, sellaista mikä ei salli heikkoutta, tuhoaa kaiken mahdollisuuden rakkauteen.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Turhanpäiväinen älykkyys on luontaantyöntävää, samoin vahvuus, joka on kovuutta, sellaista mikä ei salli heikkoutta, tuhoaa kaiken mahdollisuuden rakkauteen.

Älykkyys on hyödyllistä vain nöyrästi käytettynä, ei napoleon -mielessä. Rakkauden tunne ja älykkyys ovat lähes vastakkaisia asiota, mitä enemmän älykkyyttä painotetaan tunteissa, sitä pienempi rakkauden määrä ja tunne, ne ovat totaalisesti eri voimia.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ehkä hurmaa, mutta rakkaus tulee kyllä eri reittejä kokemukseni mukaan.

Eikös rakkauteen liity toisen kaikki puolet on myös vahvuutta näyttää toiselle haavoittuvuutensa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minusta se on jotenkin kiihottavaa ja hienoa kun toinen on älykäs ymmärtää asioita jotka itselle täysin yli ymmärryksen.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eikös rakkauteen liity toisen kaikki puolet on myös vahvuutta näyttää toiselle haavoittuvuutensa.

Sitä yritin tuossa kirjoittaa. Että pelkkä äly ja vahvuus vahvuutena jää kauaksi rakkaudesta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minusta se on jotenkin kiihottavaa ja hienoa kun toinen on älykäs ymmärtää asioita jotka itselle täysin yli ymmärryksen.

Se voikin liittyä enemmän persoonan seksuaalisuuteen. Seksi on kuitenkin eri asia kuin rakkaus. Toki voi olla rakkautta, intohimoa ja seksiä, kaikkia yhdessä, tuntuu vaan paremmalta.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hurmaantuminen, kiihottuminen on ainakin minulle aivan eri tuntemus ja kokemus kuin rakkaus…. eiväthän ne ole toisiansa poissulkevia, mutta eivät myöskään sama asia. Joku toki voi nimetä ne rakkauden tunnusmerkeiksi, se on jokaisen oma asia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hurmaantuminen, kiihottuminen on ainakin minulle aivan eri tuntemus ja kokemus kuin rakkaus…. eiväthän ne ole toisiansa poissulkevia, mutta eivät myöskään sama asia. Joku toki voi nimetä ne rakkauden tunnusmerkeiksi, se on jokaisen oma asia.

Tietenkin ovat itselleni ne liittyvät rakkauteen. En tunne niitä muita kohtaan kuin ihmistä jota rakastan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Se voikin liittyä enemmän persoonan seksuaalisuuteen. Seksi on kuitenkin eri asia kuin rakkaus. Toki voi olla rakkautta, intohimoa ja seksiä, kaikkia yhdessä, tuntuu vaan paremmalta.

En itse voisi harrastaa seksiä jos en rakasta toista. En pidä ihmistä kiihottavana edes jos ei ole tunteita häntä kohtaan. Ihmiset on erillaisia.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä jos noita käytetään positiivisessa tarkoituksessa, negatiivisessa mielessä nuo ovat täysin tuhoavia.

Aika laskelmoiva saa olla jos tuollaista pohtii. Yleensä rakkastuessa joo ihminen menettää ns. järkensä hullaantuu. Mutta kun se muuttuu rakastamiseksi on siinä järkeäkin mukana.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sitä yritin tuossa kirjoittaa. Että pelkkä äly ja vahvuus vahvuutena jää kauaksi rakkaudesta.

Tulee mieleen et onko sinulla tarve olla oikeassa annatko toiselle ihmiselle tilaa myös kokea asiat omalla tavallaan? Sekin että toisesta paljastuu ne negatiiviset puolet kuuluu myös rakkauteen. Silloin ihminen on haavuittumillaan. Siinähän se rakkaus koetellaan. Että uskaltaako toinen olla oma itsensä. Kukaan ei ole täydellinen. Kukaan ei ole aina ihana. Jos rakentaa linnoja pilvii ne yleensä romahtaa kyllä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Halusit saada tämän avioparin eroamaan,koska olet raa'sti kiusannut ja satuttanut hänen vaimoaan,valehdellut puuta heinää tuosta naisesta ja kaikki mitä olet valehdellu,kertoo vaan sinusta gubbe! Tämä nainen on rehellinen lapsista ja kotieläimistä pitävä ja huolehtiva ihminen! Melkein kaikki muut ihmiset on hyvin käyttäytyviä,paiysi sinä,joka olet sairas mieleltäsi ,joutaisit pakkohoitoon loåuksi elämääsi!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tietenkin ovat itselleni ne liittyvät rakkauteen. En tunne niitä muita kohtaan kuin ihmistä jota rakastan.

Mielenkiintoista kuulla. Minä taas tunnen kunnioitusta, arvostusta, jopa pienimuotoista hurmaantumistakin toisten taidoista ja teoista, joskus. Ilman, että rakastaisin. Saatan vaikkapa olla hyvinkin vaikuttunut jonkun upeudesta elää mielestäni arvostettavan ekologisesti, tai toisia huomioivasti, käytännöllisesti ja aikaansaavasti, ilman, että tuntisin rakkautta.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei hän rakastunut minussa mihinkään. Ja tämä oli vastaus sinulle15:13:36. Hän ottaa ihmisen, jota voi hallita ja josta hyötyy.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vahvuus ja kovuus eivät ole synonyymejä keskenään. Hyvin herkkä ihminen, joka uskaltaa kohdata kaikki tunteet voi olla vahva. Sekä ihminen, joka uskaltaa olla aito itsensä, mielistelemättä muita, on vahva. On vaikka yksin sataa vastaan mielipiteensä kanssa, eikä myötäile yhtään.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Vahvuus ja kovuus eivät ole synonyymejä keskenään. Hyvin herkkä ihminen, joka uskaltaa kohdata kaikki tunteet voi olla vahva. Sekä ihminen, joka uskaltaa olla aito itsensä, mielistelemättä muita, on vahva. On vaikka yksin sataa vastaan mielipiteensä kanssa, eikä myötäile yhtään.

Niin. Yritinkin kirjoittaa juuri tuota. Kun osalle vahvuus on kovuutta, kestävyyttä ilman heikkouden hyväksymistä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Niin. Yritinkin kirjoittaa juuri tuota. Kun osalle vahvuus on kovuutta, kestävyyttä ilman heikkouden hyväksymistä.

Kirjoitin, että minun mielestä vahvuus ilman heikkoutta on luotaantyöntävää. Se on vain kovuutta. Oikeaan vahvuuteen kuuluu minunkin mielestä juuri kyky tuntea tunteita, heikkoutta, surua, epäonnistumista. Toki myös positiivisia asioita. Eli samoilla linjoilla taidetaan tässä olla. Ehkä jotain väärinymmärrystä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mielenkiintoista kuulla. Minä taas tunnen kunnioitusta, arvostusta, jopa pienimuotoista hurmaantumistakin toisten taidoista ja teoista, joskus. Ilman, että rakastaisin. Saatan vaikkapa olla hyvinkin vaikuttunut jonkun upeudesta elää mielestäni arvostettavan ekologisesti, tai toisia huomioivasti, käytännöllisesti ja aikaansaavasti, ilman, että tuntisin rakkautta.

Ajattelepa mustavalkoisesti tietenkin tunnen myös noin. Eritavalla vain kuin silloin kun kyseessä on rakastettu. Tässä nyt kuitenkin puhuttiin siitä eikä esim. hurmaako mummon leivonta taito sinut. Vaikuttaa että sinulla on jotain ongelmia hahmottaa tunne elämää.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kirjoitin, että minun mielestä vahvuus ilman heikkoutta on luotaantyöntävää. Se on vain kovuutta. Oikeaan vahvuuteen kuuluu minunkin mielestä juuri kyky tuntea tunteita, heikkoutta, surua, epäonnistumista. Toki myös positiivisia asioita. Eli samoilla linjoilla taidetaan tässä olla. Ehkä jotain väärinymmärrystä.

Ei vahvuus tarkoita tunnekylmyyttä. Ihminen voi olla herkkä ja tuntava sekä vahva. Vahva ihminen omaa yleensä hyvän itsetunnon ja tuntee itsensä sekä osaa käsitellä tunteitaan rakentavasti.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ajattelepa mustavalkoisesti tietenkin tunnen myös noin. Eritavalla vain kuin silloin kun kyseessä on rakastettu. Tässä nyt kuitenkin puhuttiin siitä eikä esim. hurmaako mummon leivonta taito sinut. Vaikuttaa että sinulla on jotain ongelmia hahmottaa tunne elämää.

Joku kirjoitti, ettei tunne niitä muita kohtaan kuin ketä rakastan…

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei vahvuus tarkoita tunnekylmyyttä. Ihminen voi olla herkkä ja tuntava sekä vahva. Vahva ihminen omaa yleensä hyvän itsetunnon ja tuntee itsensä sekä osaa käsitellä tunteitaan rakentavasti.

Ei tietenkään. Mutta minun mielestä sellainen vahvuus on, jossa ri ole sijaa heikkoudelle. Toki muut voi olla toista mieltä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joku kirjoitti, ettei tunne niitä muita kohtaan kuin ketä rakastan…

Ilmaisun tarkkuudessa näyttää olevan eroja. Mutta ei se mitään, kertomalla ja tarkentamalla, oikaisemalla omia sanomisiaan ja kysymällä ja luuntelemallahanbne varsinaiset ajatukset selviää.

• Anonyymi00020

Itse en uskalla ottaa vastaan enää toisilta rakkautta, koska he vaativat aina jotain vastineeksi, aina. Se on ehdollista pelleilyä jossa toisen rakkaus yritetään ostaa omilla teoilla. Ja se miten ja milloin pystyn vastarakkautta antamaan ei koskaan ole tarpeeksi hyvä.

• Anonyymi00022

Toivottavasti löydät sellaisen, joka ei käy kauppaa. Aina hyöty mielessä, niin kumppaniehdokkailla, kuin kavereillakin. Siis oma kokemus. Ei niitä montaa ihmistä ole, ketkä on läheisiä. Olen kiitollinen heistä. En usko että löydän tässä elämässä elämänkumppania enää. Enin osa ihmisistä ei kiinnosta lainkaan. Enkä itsekään ole varmasti enää samalla tasolla markkinoilla, kuin vaikka 20 vuotta sitten. Joten tehdään tästä elämästä hyvä ihan muuten.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Toivottavasti löydät sellaisen, joka ei käy kauppaa. Aina hyöty mielessä, niin kumppaniehdokkailla, kuin kavereillakin. Siis oma kokemus. Ei niitä montaa ihmistä ole, ketkä on läheisiä. Olen kiitollinen heistä. En usko että löydän tässä elämässä elämänkumppania enää. Enin osa ihmisistä ei kiinnosta lainkaan. Enkä itsekään ole varmasti enää samalla tasolla markkinoilla, kuin vaikka 20 vuotta sitten. Joten tehdään tästä elämästä hyvä ihan muuten.

Aika harva tosiaan rakastaa ja antaa itsensä rakastetuksi. Tämä on aitoa ystävyyttä. Ja vielä harvinaisempaa, että löytää sitä kumppanuuden muodossa.

• Anonyymi00030

Aijaa. Oisit voinut mulle ton kirjottaa irl kun tuo on totta mitä sanoit. Toki mä parhaani rakkauden eteen tekisin, mutta jos se on ylitsepääsemätön asia mussa, niin hyväksyn sen. Enkä muita ota vaikka joku kelpuuttaskin.

• Anonyymi00034

Jaa et ollu mun kaipaama kun mä oisin halunnut kaiken ja mä olin se intrompi meistä, mut voi hän silti musta noin ajatella, joten ehkä tää opetti. Ja hän sais panna mua aina kun haluaa ja ihan ilmaseks, mut en kaipaa kolmansia pyöriä.

• Anonyymi00047

Oi oi, olisittepa kunnolla puhuneet. Voimia! Vielä varmasti tie sinulle aukeaa. Edessä onnea, rauhaa ja rakkautta. Uskon vakaasti näin. (sivusta,)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe