Onko kellään kokemusta

Onko kellään kokemusta näistä kasinoista mille ei tarvitse rekisteröityä? Kuulostaa siltä että toimii perus pankki tunnistautumisella, mut miten nää käytännössä sitte, saako kaikki mun tiedot kun teen talletuksen? Esim jos katon https://kasinotilmanrekisteroitymista.com/ niin näitä vaihtoehtoja on saatavilla iha kymmeniä, ja iha lisensoituja iso osa EU sisällä.

t. Oldschool veikkaus spinnaaja
Kiitos etukäteen

4

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kokemuksia on, ja nykyään en rehellisesti sanottuna edes pelaa muualla. Se perinteinen rumba, missä voiton osuessa kohdalle joudut lähettämään kasinolle kuvia passista ja jostain kolme kuukautta vanhoista sähkölaskuista, on ihan täyttä tuskaa.

      Noilla pikakasinoilla homma toimii oikeasti niin, että tunnistaudut vain omilla pankkitunnuksilla (esim. Trustlyn kautta) ja se on siinä. Ei tarvitse täytellä lomakkeita, eikä tule jälkikäteen roskapostia sähköpostiin tai puhelimeen. Ja mikä parasta: jos voitat, kotiutus on pankkitilillä oikeasti parissa minuutissa, ei päivien päästä.

      Kannattaa katsoa vaikka tuolta läpi noita testattuja ja luotettavia paikkoja, jos haluat kokeilla miten homma toimii: https://kerroinkuningas.com/pikakasinot

      Itelle ainakin omien rahojen saaminen heti tilille ja hermojen säästö on paljon tärkeämpää kuin perinteisten kasinoiden älyttömät säännöt.

    • Anonyymi00002

      Multa löytyy myös tarjous kasinolle missä saat rekisteröitymisen yhteydessä 20 kiekkaa ilman talletusta ja kierrätystä. Painat vaan jatka pelaamista ja luot tunnuksen. Talletuksella saa sit vielä 50 kierrosta lisää ja voitot voi nostaa heti ilman vahvistuksia ja kotiutuksen odottelua mikäli kiekoilla voittaa.
      https://bigwin.com/?ref=nd8b3gc

    • Anonyymi00003

      Joo, noissa kasinoissa ilman rekisteröitymistä idea on yleensä just se, että kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella eikä täytellä erillistä pelitiliä alusta asti.

      Käytännössä ne saa yleensä sun perustiedot, joita tarvitaan tunnistamiseen ja maksujen käsittelyyn, eli nimi, ikä, joskus osoitetiedot ja tilinumeroon liittyviä tietoja riippuen miten maksu kulkee. Se ei kuitenkaan tarkoita automaattisesti, että ne "näkee kaiken" sun pankista, vaan ne saa ne tiedot jotka liittyy tunnistautumiseen ja maksutapahtumaan.

      No rekisteröitymisvapaat kasinot voi olla ihan järkevä valinta, koska homma on nopeempi eikä tarvi säätää lomakkeiden kanssa. Mutta ihan kaikkea ei kannata silti sokkona uskoa, vaikka sivu näyttäis siistiltä. Kannattaa vertailla esim internettikasino.com kasinoita, niin ei tarvitse selata lisensöimättömiä kasinoita tai muuten epäluotettavia sivustoja. Pääsee paljon helpommalla itse.

    • Anonyymi00006

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe