Se kun saa laskea spermat vieraan sisään.
Parasta parinvaihdossa on
36
1284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaveri tulee illalla meille panemaan mun vaimoa ja vaimo kyllä tietää kaverin halun panna häntä.
Sitä vaimo ei tiedä että olemme sopineet kaverin panevan vaimoa heti kun tulee.
Vaimo on sanonut haluavansa miehen panevan häntä spontaanisti ilman kyselyä ja nyt kaveri toteuttaa vaimon toiveen.
Kaveri saa panna ensin yksin vaimoani ja loppu aika pannaan kimpassa ja vuorotellen.- Anonyymi00003
Tämä satusetä se vaan päästelee aivopieruja
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä satusetä se vaan päästelee aivopieruja
Mitäs päästelet. Sun aivot onkin perseessäs buaahaa.
- Anonyymi00002
Monet tekee tuota ja lainaa vaimoa kaverille, tai lainataan vaimoa myös ihan tuntemattomille vieraille miehille.
Mitäköhän noissa tilainteissa vaimo mahtaa ajattella, kun ihan tuntematon vieras äijä alkaa panemaan.
Yllättävän kilttejä tällaiset vaimot on, kun tottelevat noin aviomiestä, kun aviomies sanoo vaimolle, että anna miehelle ilon päästä panemaan ja vaimo sitten tottelee.
https://www.erome.com/a/dNlrBADC
Kun tässä taas saattaa olla niin, että vaimo siinä salaa tapailee vieraita miehiä ja naisen oma mies ei ole kenties mahdollisesti tietoinen siitä, mitä vaimo puuhaa muitten miesten kanssa.
Tuskin aviomies sitä huomaa, miten märkä vaimon pillu on, kun vaimo tulee kotiin.
https://www.erome.com/a/zwe1xSAN
https://www.erome.com/a/XmXPZB9M- Anonyymi00006
Voldemar62 kirjoitti:
Kyllä juuri näin!!!!
Tämä on hupiukkojen temmellyskenttä
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä on hupiukkojen temmellyskenttä
No ei mitään hätää. Kyllähän tänne yksi hupiakkakin mahtuu.
- Anonyymi00022
Mutta onko myös silloin mies läpimätä, jos vaimo ei aluksi ollut kovin innokas antaa vieraan miehen saada panna, mutta sitten kun se mies alkoi panemaan, niin vaimo alkoikin nauttimaan ja se tuntuikin ihan hyvältä vaimon mielstä, kun se tuntematon mies pani.
Niin eihän silloin mies ole läpimätä, kun antoi tuntemattomalle miehelle ilon päästä panemaan ja antamaan nautintoa naiselle. Ja vaimo ei ollut panojen jälkeen mitenkään vihainen tai pahastunut siitä kun vieras mies alkoi panemaan, koska se tuntuikin ihan hyvältä naisen mielestä.
Siinä mies antoi naiselle nautintoa samalla kun itse nautti panemisesta, niin minusta silloin aviomies ei ole läpimätä, vaikka lainaakin vaimoa tuntemattomille miehille.
Sehän on vain seksiä, sinä vain nussitaan. Ei sinä pahoinpidellä vaimoa.
Siinä aviomies vaan antaa jollekin miehelle ilon päästä panemaan vaimoa.
Seksi on kaunista, silloin kun mies samalla antaa naiselle nautintoa, kun itse nauttii. - Anonyymi00024
Mitähän linkkejä nuo on? Ei aukea.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta onko myös silloin mies läpimätä, jos vaimo ei aluksi ollut kovin innokas antaa vieraan miehen saada panna, mutta sitten kun se mies alkoi panemaan, niin vaimo alkoikin nauttimaan ja se tuntuikin ihan hyvältä vaimon mielstä, kun se tuntematon mies pani.
Niin eihän silloin mies ole läpimätä, kun antoi tuntemattomalle miehelle ilon päästä panemaan ja antamaan nautintoa naiselle. Ja vaimo ei ollut panojen jälkeen mitenkään vihainen tai pahastunut siitä kun vieras mies alkoi panemaan, koska se tuntuikin ihan hyvältä naisen mielestä.
Siinä mies antoi naiselle nautintoa samalla kun itse nautti panemisesta, niin minusta silloin aviomies ei ole läpimätä, vaikka lainaakin vaimoa tuntemattomille miehille.
Sehän on vain seksiä, sinä vain nussitaan. Ei sinä pahoinpidellä vaimoa.
Siinä aviomies vaan antaa jollekin miehelle ilon päästä panemaan vaimoa.
Seksi on kaunista, silloin kun mies samalla antaa naiselle nautintoa, kun itse nauttii.Kyllä viisaita puhuu mies.Kyllä se on mahtavaa nähdä,kun vaimo nauttii odota julkista.Itsellä 10 cm huono erektio,vaimon rakastajalla 20 cm 5cm halkaisija.Kyllä siinä liukkaria käytetään mutta hyvä niin.Kun ori alkaa saamaan orkugua,ja ääntelee,se on mahtavaa kuulla,ja sulut aukeaa,ja vahva satsi lähtee ,näkee orin kankaista,kuinka ne jännittävät ja sitten laukeaa tummaan pesään! Kaunista,liikuttavaa, parempaa ei ole!!!Kankut
- Anonyymi00005
Ilman sisään laukeamista synny lujaa yhteyttä rouvaan, siittiöt jättää ikuisen yhteyden. T. Oon lukenut..
- Anonyymi00008
Naisellehan suurin nautinto kun näkee ja tuntee kalun purkatuu sisäänsä.
- Anonyymi00020
Kokeneena varattuna naisena voin yhtyä viestiisi.
Meillä pari varattua miestä käynyt kotonamme, molemmat halusivat käyttää kumia kanssani. Uhteys kyllä ja läheisyys ei samanlaista hehkua saa aikaan kuten molemmat yhtyisivät ilman suojausta. Ilotulitushan täydellistä kun molemmat saavat yhtä aikaisen orgasmin ja mies purkautuu naisen sisään. N 46v - Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Meillä pari varattua miestä käynyt kotonamme, molemmat halusivat käyttää kumia kanssani. Uhteys kyllä ja läheisyys ei samanlaista hehkua saa aikaan kuten molemmat yhtyisivät ilman suojausta. Ilotulitushan täydellistä kun molemmat saavat yhtä aikaisen orgasmin ja mies purkautuu naisen sisään. N 46vPari kertaa olen tuon ilotulituksen nähnyt ja varsinkin se ensimmäinen oli riemukas. Ja se miten vaimo otti sen vastaan kouraisi kyllä riskinsä vuoksi niin että tuntui.
- Anonyymi00042
Anonyymi00020 kirjoitti:
Meillä pari varattua miestä käynyt kotonamme, molemmat halusivat käyttää kumia kanssani. Uhteys kyllä ja läheisyys ei samanlaista hehkua saa aikaan kuten molemmat yhtyisivät ilman suojausta. Ilotulitushan täydellistä kun molemmat saavat yhtä aikaisen orgasmin ja mies purkautuu naisen sisään. N 46vKyllä mieluummin paljaalla ja vieraat spermat toisen vaimon
- Anonyymi00015
Parinvaihto on aika normaalia nykypäivänä, sitä harrastetaan paljon nykyään parinvaihto seksi klubeilla.
Miehet lainaavat omaa vaimoa, kaikille halukkaille muille miehille, jotta sitten pääsevät itse myös panemaan jonkun toisen miehen vaimoa.
Seksiä se vaan on.- Anonyymi00030
Ei ihan noin, naisella on määräysvalta ketä panee. Kun oltiin ekoissa bileissä vaimo ei ollut sisäistänyt vaan kaikki viisi miestä nai häntä, se oli liikaa. Sen jälkeen hänellä oli uudet nuotit ja pannut kaikkien miesten kanssa ja oli paljon parempi fiilis.
- Anonyymi00016
Minä houkuttelin vaimoni ekaan ryhmäseksiin mutta nykyään vaimo itse ehdottaa ketä miestä haluaa mukaan panemaan häntä.
Vaimoni on ollut vapaassa suhteessa ennen minua.
On mielekästä pyytää miehiä mukaan panemaan 30v kaunista halukasta ja kiimaista omaa vaimoa eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt seksistä vaimoni kanssa. - Anonyymi00021
https://spankbang.com/8iq2a/video/0052004b+00008 Mistä saa tollasia kaakeleita?
- Anonyymi00023
Varatut miehet ovat innokkaita panemaan mun vaimoa.
Itse en halua pettää omaa vaimoa siksi me ollaan yhdessä kimpppaa 1N ja 2-3M sekä parinvaihtoa jolloin minäkin saan toista naista.
Jos vaimoni ei itse haluaisi toista miestä niin emme olisi edes alkaneet kimppa juttuun mukaan.
Parinvaihto on ainoa kun vaimo hyväksyy toisen naisen mukaan. - Anonyymi00026
Huh,
mistähän löytäisin pariskunnan, joka aidosti haluaa pidempiaikaisen kolmannen seurakseen? Parisuhdekin on ja seksistä ei sinänsä puutetta, mutta se ystävyys ja sen syvyys täyttyy vasta kolmisin.- Anonyymi00027
Olet oikeella jäljillä ystävyydestä, parisuhteessa meillä kaksi miestä joita tapaamme säännöllisesti.
Mökillä kesäisin vietämme aikaa myös nelistään, kesälomalla pariviikkoa miehet kalastavat kolmistaan. Varmaan monia kiinnostaa harrastanko ryhmä seksiä, olemme kyllä muutaman kerran olleet neljästään. Jotenkin kaipasin kumppaniin henkistä yhteyttä joka kimpassa toteutunut. Nykyään molempien vakkareiden kanssa rakastelen erikseen, saatamme vuorokauden aikana yhtyä useemmankin kerran. Sovittu vakkarit saavat seksiä kanssani aina kun siltä tuntuu, mieheni kanssa mökillä harvoin touhuamme. Nukkuminen sovittu vuoro öinä toinen vakkari samassa aitassa kanssani. N 46v - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet oikeella jäljillä ystävyydestä, parisuhteessa meillä kaksi miestä joita tapaamme säännöllisesti.
Mökillä kesäisin vietämme aikaa myös nelistään, kesälomalla pariviikkoa miehet kalastavat kolmistaan. Varmaan monia kiinnostaa harrastanko ryhmä seksiä, olemme kyllä muutaman kerran olleet neljästään. Jotenkin kaipasin kumppaniin henkistä yhteyttä joka kimpassa toteutunut. Nykyään molempien vakkareiden kanssa rakastelen erikseen, saatamme vuorokauden aikana yhtyä useemmankin kerran. Sovittu vakkarit saavat seksiä kanssani aina kun siltä tuntuu, mieheni kanssa mökillä harvoin touhuamme. Nukkuminen sovittu vuoro öinä toinen vakkari samassa aitassa kanssani. N 46vMökkikausihan on juuri alkamassa, joten suuntana Itä-Suomi. Missähän olisi se kiva pariskunta, jonka luona piipahtaa vaikka jo pääsiäsen aikaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mökkikausihan on juuri alkamassa, joten suuntana Itä-Suomi. Missähän olisi se kiva pariskunta, jonka luona piipahtaa vaikka jo pääsiäsen aikaan.
Aviopari tulossa Heinövedelle pääsiäisen.
Heinävedellä olisi paikka parille tai miehelle.
Asunto on ollut kylmillään, laitetaan sauna ja 29v vaimo kuumaksi niin taretaan hyvin heti kun saavumme Heinävedelle.
- Anonyymi00029
Mutta ehkäisyt pitäisi jättää pois. Syntyvyys muutenkin nollassa.
- Anonyymi00031
Otitko huomioon että vieras laskee spermansa naisesi sisään
- Anonyymi00032
Onhan tässäkin jonkun rakas nainen ja siinä joku vieras mies panee paljaalta ja sitten laskee spermansa naisen sisälle.
Nainen saattaa olla jonkun vaimo.
https://www.erome.com/a/zwe1xSAN
https://www.erome.com/a/XmXPZB9M
- Anonyymi00033
Parasta on just se, kun pääsee panemaan jonkun toisen muijaa ja vielä parempi nautinto, kun pääsee panemaan paljaalta toisen naista ja laskea vielä spermat miehen muijan sisälle.
- Anonyymi00034
Ollaan pantu mun vaimoa perjantaiillasta kimpassa.
Viime yönä heräsin kun kaveri oli nuolemassa vaimoni pillua ja vaimo imi kaverin kalua.
Seurasin heidän touhua enkä paljastanut olevani hereillä.
Kaveri varoitti vaimoani tulevansa kohta mutta vaimoni jatkoi imemistä ja kaveri tuli vaimoni suuhun ja hän nieli lastin.
Kaveri jatkoi vaimoni pillun nuolentaa kalu vaimoni kädessä jota pikkuhiljaa runkkaili ja völillä imi.
Vaimo sai orgasmin ja hetken päästä kaveri nousi vaimon päälle ja he pani tai oikeasti rakastelivat hellästi.
Kumpikaan ei ole maininnut heidän panneen kaksistaan yöllä, ei sillä että olisi mitään merkitystä kun meillä vaimo on yhteinen jos kerran toinen mies otetaan meille vaimoa panemaan.
Kaveri on kuitenkin pannut mun vaimoa jo yli 6 vuotta melko säännöllisesti.
- Anonyymi00037
Parasta parinvaihdossa on, kun pääsee panemaan toisen miehen rakasta vaimoa.
Katsella miestä silmiin ja samalla panna hänen vaimoa.
Ja lopuksi laskea spermani naisen sisälle. - Anonyymi00038
Vakkarit paraita,molemmat tietää mitä saa.
- Anonyymi00039
Me ollaan kesäisin käyty kylämme lähellä olevassa uimarannalla uimassa kaverien ja vaimoni kanssa.
Laituria vasten pantiin vaimoani eka kerta ja meille siitä jatkoille.
Neljä vuotta tästä ekasta kerrasta kaveri on pannut vaimoani tosi usein myös hänen avioiduttuaan.
Vaimoni haluaa välillä testata omaa iskutaitoa vieraisiin miehiin vaikka vakkari panee häntä tosi paljon.
- Anonyymi00040
parasta oli kun kumpikin pari oli bi-seksuaaleja minuakin nussittiin peppuun samalla nuolin toista naista ihana kokemus
- Anonyymi00041
Se on parasta toisen vaimoon vierasta spermaa
- Anonyymi00043
Meillä vaimoa saa panna pilluun nuolla pillua vaimo ottaa vastaan ja antaa suuseksiä saa laueta suuhun vaimo nielee spermat.
Vaimo ei suutele vierasta kun se on liian henkilökohtaista.
Onko muita samoin ajattelevia.- Anonyymi00044
Juurikin näin meillä. Päivänselvä asia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261