Mistä kotkasta löytyy naisii jotka haluu nussii? Oon 19v kundi ja mietin ihan muuten vaa tässä?
Seuraa kotkassa
9
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
No mä voisin oll kiinnostunut? Asun kotkan lähellä ja oon kokematon, mutta kokeilun haluinen ja kaikelle avoin. En haluaisi kumia käyttää, mutta miten sinä tykkäät. Haittaako jos olen nuorempi.
- Anonyymi00002
Miten paljo nuorempi?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten paljo nuorempi?
Sellanen kulahtanut haaska sadan kilon siika
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten paljo nuorempi?
Olen 16-vuotias.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten paljo nuorempi?
Oletko enään kiinnostunut, minä olet.
T:N16 - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko enään kiinnostunut, minä olet.
T:N16Oletko vielä neitsyt?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko vielä neitsyt?
Delaa idiootti
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Delaa idiootti
Mitäs olet vitun idiootti ja kyyläät täällä yötkin hähähää. Klo 03.22
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitäs olet vitun idiootti ja kyyläät täällä yötkin hähähää. Klo 03.22
Sää mää ja bää se on vitun idiootti joka kyylää buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1807916Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2544170Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi723426Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut903151Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182311Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42135100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es211968Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351601Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik491505Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481467