Miksi koen ettei

Anonyymi-ap

Kukaan tykkää minusta aidosti? Miksi koen aina näin?

29

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Susta tehdään pilaa ja et edes tajua.

• Anonyymi00003

No sinä ainakin teet

• Anonyymi00005

Voi kuule. Kyllä sen tajuaa.

• Anonyymi00006

Mut entä jos oon koomikko?

• Anonyymi00026

Se mätä on niissä jotka sitä pilaa tekee, ei siinä kuka sitä ei tajua. Tai tajuaa, mutta ei näytä sitä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No sinä ainakin teet

Koen, että lapsuuden kokemilla asioilla voi olla suurikin merkitys tulevaan? Onko omilla vanhemmilla sisaruksilla voinut olla vaikutusta siihen miten koet asioita niitä kohdatessaan? Itsellä oli huono isä, joka loi pelkoa, huonommuuden tunteita.

Muistan aikuisena mm. sellaista, että vertailin omaa isääni kaverien isiin ja aina tuntui siltä, että kaverien isät tuntuivat paljon paremmilta ja siten koin huonommuuden tunnetta muihin verrattuna. Riitänkö toiselle tulee monesti mieliin, ne pelot 🤔🫣

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Koen, että lapsuuden kokemilla asioilla voi olla suurikin merkitys tulevaan? Onko omilla vanhemmilla sisaruksilla voinut olla vaikutusta siihen miten koet asioita niitä kohdatessaan? Itsellä oli huono isä, joka loi pelkoa, huonommuuden tunteita.

Muistan aikuisena mm. sellaista, että vertailin omaa isääni kaverien isiin ja aina tuntui siltä, että kaverien isät tuntuivat paljon paremmilta ja siten koin huonommuuden tunnetta muihin verrattuna. Riitänkö toiselle tulee monesti mieliin, ne pelot 🤔🫣

Korjaus, vanhemmilla, (tai) sisaruksilla 🤔

• Anonyymi00002

Sitten et ole yksin tuon asian kanssa.

• Anonyymi00004

Koska tunnistat mikä on aitoa välittämistä ja mikä on vain pintakiiltoa, jotta sinusta saataisiin irti mitä halutaan.

• Anonyymi00007

Mitä minusta sitten halutaan?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä minusta sitten halutaan?

Sitä minä en tiedä. ¨

Kunhan oman kokemuksen perusteella tiedostan, että toisinaan ystävällisyyden verho kätkää alleen muita pyrkimyksiä. Eivätkä ne pyrkimykset ole välttämättä hyväntahtoisia. Esimerkiksi halutaan onkia tulevaisuuden suunnitelmia ja aikeita yms.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitä minä en tiedä. ¨

Kunhan oman kokemuksen perusteella tiedostan, että toisinaan ystävällisyyden verho kätkää alleen muita pyrkimyksiä. Eivätkä ne pyrkimykset ole välttämättä hyväntahtoisia. Esimerkiksi halutaan onkia tulevaisuuden suunnitelmia ja aikeita yms.

Juurikin tämä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitä minä en tiedä. ¨

Sinusta varmaan halutaan hyöty irti. Sen uskon. Joudut katsomaan kuka ei ole vailla vain hyötyä

• Anonyymi00009

en tykkää kun lapsistani.

• Anonyymi00022

• Anonyymi00012

Harva lopulta tykkää kenestäkään aidosti nykypäivänä kaiki ovat kaksinaamaisia etenkin kun some on vääristänyt asioita

• Anonyymi00014

Noin olen sen ajatellut olevan ja siksi kiinnostaa tutustua vain ystävänä ikäiseeni ihmiseen!

• Anonyymi00013

Taidat pelleillä mut et itse sitä näe

• Anonyymi00015

Inhimillisyys kadonnut maailmasta, parempi ajatella itseään.

• Anonyymi00016

Yksi parisuhde takana ja se riittää minulle vallan mainiosti! En jaksa enää opetella yhdenkään ihmisen tapaa elää ja olla! Enkä ole koskaan edes haaveillut voivani olla ystävä oman lapseni ikäiselle!

• Anonyymi00018

Olet oikeassa, tullut samaan tulokseen. Sivusta

• Anonyymi00017

tinderin tarjonta ainakin niin vtun naurettava et ei tarvi heitä miettiä .. 🤣🤣🍆

• Anonyymi00019

Sulla saattaa olla lapsuuden välttelevä kiintymysmalli.

• Anonyymi00021

Tuo on tullut minullekin mieleen!

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00023

Lapsuus ja koulukokemukset vaikuttanee? Ei riittävästi rakkautta ja huomiota. Reilua porukkaa ympärillä alkaen omasta lähipiiristä.

• Anonyymi00025

Tuo olisi se mikä voisi auttaa pikku hiljaa. Luottamus syntyy vähitellen.

• Anonyymi00024

Ehkä näet vain ihmisistä lävitse hyvin.Itse opin liiankin hyvin ja huijarit kaikkosi

• Anonyymi00027

Ne haluaa susta semmoista, että ne haluaa eksyttää sut ja lähettää sun sielun alas, koska ne on pirun käytössä, ei ainoastaan ateistit, vaan myös ne, jotka eivät ole valinneet🤔

Kysyttiin tuolla ylempänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      151
      4589
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      198
      3969
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      34
      2699
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2482
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      34
      2219
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      13
      1823
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1637
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1464
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1355
    10. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1331
    Aihe