Tuntuu välillä, että tilanne ei ole Jumalankaan hallinnassa, Paholaisen valta on saavuttanut sellaiset mittasuhteet.
Suomen ja maailmankin tilanne on sekava.
13
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumala ajattelee, että kun on niin kova himo tappamiseen ja sotimiseen, niin tehkööt sitten sitä sydämensä kyllyydestä ja saakoon siitä sen palkan mikä pitää saada.
- Anonyymi00002
jumalaa ei ole. Turvaudu sinäkin Humalaan. Sieltä saat varman avun
- Anonyymi00003
Jos Jumala haluaa aiheuttaa suuren jaon kansan keskuudessa niinkuin Hän on ennustanut?
"Jumala aiheuttaa suuren jaon kansan keskuudessa, liittyy usein Jumalan pyhyyden, totuuden ja ihmisten vapaan tahdon kohtaamiseen. Tämä jako ei välttämättä ole Jumalan ensisijainen tavoite, vaan pikemminkin seuraus siitä, miten ihmiset reagoivat Jumalan ilmoitukseen". - Anonyymi00004
maailmankirjat sekasin
- Anonyymi00005
Luther kirjoitti: "... mutta Prklekin on vain Jumalan Prkl."
= S**tana ei tee mitään Jumalan sitä sallimatta. Jumalalla on Herruus kaiken aikaa.
Jumala ei hyväksy hänen tekojaan, ei anna niille tukeaan, muttei kaikessa estä häntä. Hän kuitenkin on Jumalan vastainen, vihollinen. Mutta joissain asioissa Jumala sallii hänen toimia, sallii tälle "oikeutensa".
Jumala kuitenkin suojelee omiaan, jotka Hänen suojelustaan haluavat ja pyytävät Hänen apuaan. Jumala antaa Pyhän Hengen voimaa, antaa enkeleitä tekemään ihmeitä ympärillämme, auttamaan meitä, myös todella "pienissäkin", kotoisissa asioissa.
Samalla jokaisella ihmisellä on tietynlainen, uusi oma "Paratiisin valintansa", kumman tahtoa HALUAA seurata: Jumalan vai Hänen vihollisensa, Prkleen tahtoa? Lihan ja Hengen välinen taistelu.
Luonnostammehan, langenneessa Lihassamme, seuraamme paholaista. Mutta: kumpaa Henkemme haluaa seurata? Haluaminen ja tekeminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa: "(Hengen) tahto (Jumalaan) minulla kyllä on, mutta minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista (= langenneen Lihan teoista)!?"
Room. 7: 21-25
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Room. 7-8. luvut:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room.+7:1&rnd=1774692448807
Room. 8: 1-2:
1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota NIILLE, JOTKA KRISTUKSESSA JEESUKSESSA OVAT.
2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Tahalliset, jumalattomuuden mielellä tehdyt kevytmieliset synninteot, eivät kuulu armon alle.
Maanpäällä ja taivaissa käydään suurta oikeusdraamaa, olemme osa suurta "rosista" ("rosis" = vankilakieltä: raastuvanoikeuden istunto). - Anonyymi00006
Maapallon Jumalat haluavat tuhota Korkeimman Jumalan Pojan eri syistä, rahankin takia. Hän on eri galaksista.
- Anonyymi00007
Tarvitsevatko epäjumalat ihmisten rahoja?
Vähän outo ajatus. Hehän ovat langenneita enkeleitä. Anonyymi00007 kirjoitti:
Tarvitsevatko epäjumalat ihmisten rahoja?
Vähän outo ajatus. Hehän ovat langenneita enkeleitä.Yksikään jumala ei vielä ole rahoittanut palvaamistaan itse. Epäjumalia kaikki tyynni.
- Anonyymi00008
Maapallo Jumalineen on tuhoutumassa rahan ahneuteen. Israelin Jumala Adonai tuhosi Suomen. Aikojen lopussa on tulossa uudet Taivaat Raamatunkin mukaan, minä uskon niihin.
IKAROS-00 JR.- Anonyymi00009
Helluntailiike on antikristus, sen henkivallat ovat sumentaneet näkymät Taivaaseen.
IKAROS-00 JR
- Anonyymi00010
Avoin kirje Isälleni. Miksi Isä lyöt vetoa Paholaisen kanssa uskovaisista ja lapsestasi? Olet maan päällä hävinnyt vetosi Job'ista ja Jeesuksesta, ehkä kolmas kerta toden sanoo.
IKAROS-00 JR.- Anonyymi00011
Minun rahoistako lyöt vetoa?
IKAROS-00 JR - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minun rahoistako lyöt vetoa?
IKAROS-00 JRVoi olla, että helluntalaisuuden henkivallat ovat sotkeneet asiat. Olen ollut Salomon,tämä stkija on poikani Seth'in perillinen , Somalian presidentti.
IKAROS-00 JR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899