Haluaisin hänelle kertoa asioita.
En ole hirviö. Joudun välillä siirtämään syrjään tunteita. Asiat ovat myös surullisia. Tein lounasta ja ihmettelin mihin se oli mennyt, kun ei syömäänkään ehdi. Siellä se ressukka möyrii jotakin pihalla. Se on jotenkin ristiriitaista itkeä tälleen. En tiedä miksi itkettää. Tietää kuitenkin ettei se muuksi muutu. Se johtuu siitä ehkä, että rakastan jotakuta toista. Jos se toinen odottaisi minua, aiheuttaisin myös hänelle tällä mielipahaa, ettei hän koskaan kokisi minun olevan vapaa hånelle kokonaan.
LS
Elämisen taito
31
721
Vastaukset
- Anonyymi00001
Montako sivupersoonaa lounaspapatuksella on? -sivu
- Anonyymi00002
Tarkoitat varmaan apaattinen informaatiosotakirjeenvaihtaja kaikkia tai joitain palstasedän hahmoista. Jaksamisia
- Anonyymi00003
Tunteiden syrjään siirtäminen on turha taito ei helpota yhtään tekee olosta pahemman
- Anonyymi00004
Tänne kirjoittamisella ei mitään hyödy.
Vaikka kaikenlaista kerron. On eri asia se, mitä elämässä tapahtuu palstojen ulkopuolella. Asiat on niin kauan vain puhetta ennen kuin tulee tekoja.
Silloin nuorempana, kaksikymmentä vuotta sitten muutin noin puoleksi vuodeksi erilleen. Romahdus oli raju. Olin yksin pienessä kämpässä ja luin raamattua. Menkn sekaisin. Sekään ei ollut hyväksi. Tarkoitan. Voi olla turha odottaa, että muutan vaan. Miksi muuttaisin selviämään ihan täysin yksin, jos ei ole edes todellista tietoa, mitä tosiasiallisesti tahdot minusta ja tahdotko mitään.
Jotta asiat etenisivät, sinun kuuluisi olla aktiivisempi, mutten usko, että olisit. En tiedä mitä voisit minulta odottaa, jos et itsekään palstaa enempää voisi antaa.
Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan.
LS- Anonyymi00006
Sivusta vaan. Tänne kirjoittamisella ei mitään hyödy.?
Olen eri mieltä ainakin tässä asiassa. Mielen terapiaa on kirjoittaa asioita julki, voi synnyttää myös helpostusta mieleen, ymmärrystä omille näkemyksilleen, joista voi itsekin olla välillä toista mieltä. Pyri hyvyyteen, uskomalla hyviä asioita pääset ainakin vähän helpommalla kuin jos suhtaudut asioihin negatiivisesti.
Elämä opettaa näkemään erilaisuutta. Kaikki olemme omanlaisia hyvässä ja pahassa. Anteeksiantoa on hyvä kans opetella jopa itselleen. Väärin ymmärtäjiä kohdanneena on helppoa huomata, että suhtautumisia voi olla monenlaisia eri tilanteille ja aina siellä taustalla on omat vaikutteet niille.
Toimi muita kohtaan niin kuin toivoisit heidän toimivan sinua kohtaan, on minusta hyvä neuvo. Aina ei asiat mene niin kuin toivoisi, mut hyvällä asenteella on aina paremmat mahdollisuudet hyvään tai parempaan tulevaan omalla kohdalla. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen eri mieltä ainakin tässä asiassa. Mielen terapiaa on kirjoittaa asioita julki, voi synnyttää myös helpostusta mieleen, ymmärrystä omille näkemyksilleen, joista voi itsekin olla välillä toista mieltä. Pyri hyvyyteen, uskomalla hyviä asioita pääset ainakin vähän helpommalla kuin jos suhtaudut asioihin negatiivisesti.
Elämä opettaa näkemään erilaisuutta. Kaikki olemme omanlaisia hyvässä ja pahassa. Anteeksiantoa on hyvä kans opetella jopa itselleen. Väärin ymmärtäjiä kohdanneena on helppoa huomata, että suhtautumisia voi olla monenlaisia eri tilanteille ja aina siellä taustalla on omat vaikutteet niille.
Toimi muita kohtaan niin kuin toivoisit heidän toimivan sinua kohtaan, on minusta hyvä neuvo. Aina ei asiat mene niin kuin toivoisi, mut hyvällä asenteella on aina paremmat mahdollisuudet hyvään tai parempaan tulevaan omalla kohdalla.En tarkoittanut loukata sinua sillä.
Se oli minun ajatukseni siitä sillä hetkellä, etten aina koe tätä itselleni ja itseäni kohtaan hyväksi.
Kirjoitan näitä hänelle ja toivon hänen lukevan näitä. Vaikka varmaan asioita tulee esiin myös itselleni.
LS - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toimi muita kohtaan niin kuin toivoisit heidän toimivan sinua kohtaan, on minusta hyvä neuvo. Aina ei asiat mene niin kuin toivoisi, mut hyvällä asenteella on aina paremmat mahdollisuudet hyvään tai parempaan tulevaan omalla kohdalla.Ei ne mene miten itse toivoo.
Toki aina voi elää toivossa tai toivottomuudessa, miten vain.
LS - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ne mene miten itse toivoo.
Toki aina voi elää toivossa tai toivottomuudessa, miten vain.
LSEt loukannut, minulla on vahvat mielipiteet joiden takana aina pyrin seisomaan. Erimielisyyttä kohtaan siksi paljon. Toivossa elän, vaikka vähän pelkäänkin tulevaa nykyisin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et loukannut, minulla on vahvat mielipiteet joiden takana aina pyrin seisomaan. Erimielisyyttä kohtaan siksi paljon. Toivossa elän, vaikka vähän pelkäänkin tulevaa nykyisin.
Miksi pelkäät tulevaa?
Joskus ne oikeaksi luullut omatkin mielipiteet muuttuvat ajansaatossa tai muuttavat muotoaan.
LS - Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi pelkäät tulevaa?
Joskus ne oikeaksi luullut omatkin mielipiteet muuttuvat ajansaatossa tai muuttavat muotoaan.
LSLiikaa sotia ja lentäviä drooneja, jotka voivat lentää minne sattuu (gps- häirinnän takia).
- Anonyymi00005
Yhä tänne kirjoitan.
Totuus on. Tein siitä silloin itse valinnan joko sinä tai Hän. Kun sitten luovuin uskostani ja näit sen kaikkineen tapahtuneen, koit velvollisuudeksesi osoittaa minulle, että Jeesus on totta ja, että rakastan sitä henkeä sinussa, joka on Jumalasta. Minun uskoni oli silloin kyllä muutoinkin kuin kuiva maq, ei siinä ollut rakkautta, en tiedä, olisiko siinä ollut mitään säilytettävää.
Jeesus kertoo Kaanaan hää tapahtumissa, että uusi viini lasketaan ussiin leileihin, ei sitä vanhan päälle voisi laskeakaan, leili repeäisi.
Ei siihen vanhan päälle olisi voinut mitään uutta antaakaan, joten mitään sellaista ei ollut koskaan sattunut, mikä olisi ollut haitaksi tai olisi mitään vienyt tai tuhonnut. Kaikkea ei näe sillä hetkellä, asiat tulee esiin myöhemmin.
En tiedä onko tämä totta vai mitä. Ehkä vaimo on liitetty Jumalaan miehen kautta jotenkin, mitä se sitten tarkoittaneekin.
En tiedä loppuviimein kuulenko sinusta enää koskaan tai näenkö sinua. Asiat ovat miten ovat.
LS - Anonyymi00011
Se on vähän outoa sillä tavoin. Jumala on liittänyt meidät yhteen. Miksi? Mitä ajattelet siitä, että näin koen.
LS - Anonyymi00012
Kenelle kuulun? Miten koet, liittykö siihen mitään sellaista "maallista"? Tiedätkö mitä tarkoitan.
Olen pahoillani, jos se vaikuttaa sinuun niin, ettei elämäsi enää palaa ennalleen.
LS - Anonyymi00013
Niin sinä joskus kerroitkin. Että kyse on vain Hengestä ja ettei kyse ollut meistä kahdesta niinkään ihmisinä. Jumalan tahdossa kuitenkin asiat ovat, olen luvannut palvella Häntä.
LS - Anonyymi00014
Jos olen asioissa väärässä. Autathan minua? Kaikki ne uskonnot esimerkiksi monine jumalineen. Mietin, onko kristinusko mitään sen kummempaa. Siksihän uskonnoista luovuin ja olosin niin tehnytkin. Näin sinut palstalla ja se oli sitten menoa. En ymmärrä tätä lainkaan, enkä jaksa enää ymmärtää.
LS - Anonyymi00015
Ainoastaan siitä olen varma, mitä tunsin sisimmässä. Se rakkaus. Se olit sinä.
Kuitenkaan missään ei ole järkeä kanssasi. Miksi teet näin ja jätät epätietoisuuteen?
En vain enää jaksa miettiä näitä.
LS - Anonyymi00016
Tietyllä tapaa käyttäydyin kuin silloin. Muistatko, roikuin sinussa vuosia, se oli päivittäistä, monta kertaa päivässä, häiriköintini.
Totuus. Et halua minua? Eikö niin? Lopetetaan paskan jauhannat. Ei tällä tavoin voi elää. Joko minut tahdot tai tehdään asia sitten selväksi, jos tässä ei ole mitään. Pitäähän sinun minut päästää vapaaksi itsestäsi, jos et minua halua elämääsi. Ymmärrätkö? Tämä ei nimittäin näin ole oikein.
LS - Anonyymi00017
Kyllä tiedän etten täältä vastauksia saa. En vain ymmärrä tätä. On vaikea luottaa, että asiat näyttäytyisivät ja olisivat selkeitä.
Tiedäthän, että koska palvelen Häntä, sen kautta rakastan sinua. Sen kautta kunnioittaisin toivettasi, oli se mikä hyvänsä.
LS - Anonyymi00018
Jätät liian paljon arvoituksia ja kysymyksiä. Se on ollut niin alusta alkaen. Vihjaat, annat ymmärtää. Sanoit jotain kuin ohimennen tyyliin, "kerron siitä joskus myöhemmin"...sitä ei koskaan tule. Ikäänkuin jättäisit niillä minut aina odottamaan jotakin.
Jos osaan ajatella mitä kaikki todellisuudessa silloin oli, löydän ehkä vastauksen.
Suunnitelmallisuudesta kertoo lause "hiljaisuus"...muistatko? Tiedätkö mitä tarkoitan?
Hiljaisuutta on jatkunut vuosia, niin, että sydämeen sattuu ja mikään ei näytä muuttuvan.
Ehkä se, että tämän ymmärtän, on tarkoituksesikin.
Sillä "hiljaisuus" -ketju on ikuinen.
LS - Anonyymi00019
Olen täysin rehellinen siinä, että tämä ei ole Jumalan tahto tällainenkaan. En ole yhtään huonompi kuin muutkaan, että minua saisi kohdella huonosti ja satuttaa. Jos pyydän rehellisyyttä ja kohtaamista, silloin minun pitäisi sitä saada.
Epärehellisyys on se mikä sitoo, ei totuus.
Pytdän anteeksi, että kohtelin sinua ikävästi silloin.
En halua tämän jälkeen anella tai toivoa turhia. Kun et ovea minulle aukaise, lopetan ovesi hakkaamisen, tuloksettomana.
Olet rakas....mutta luovutan. :) ei minun tarvitse odottaa mitään. Ei enää. Olet päätöksesi tehnyt jo vuosia sitten.
LS - Anonyymi00020
Minua kohdellaan jo nyt niin, ettei minun tarpeitani kyetä huomioimaan. Ja sitten myös sinun toimintasi näyttää kovalta taholtasi. Ansaitsenko sitä? Ja miksi minun pitää aina olla yksin, tyytyä, hyväksyä?
Tarvitsen ihmistä, joka kuulee myös minun tarpeeni ja toiveeni. Ja vastaa niihin.
Masennun siihen, että olen naisena pelkkä äitihahmo ja toisten hoivaaja.
Edes sinun ystäväksesi en kelvannut.
LS - Anonyymi00021
Toivoin sinusta miestä, jonka kanssa voisi kohdata rakkautta, yhdessä. Olisi kelvannut sekin, että olisi ollut edes tosiystävä vierellä.
En vaan enää voi jäädä odottamaan sinua. Saisin odottaa ikuisesti.
LS - Anonyymi00022
Anna minun rakastaa sinua ja anna minulle rakkautta. Muuta en pyydä. Ei palstoilla, vaan elämässä.
LS - Anonyymi00023
Tekisin tahtosi mukaan.
Rakasta minua.
LS - Anonyymi00024
Hymy
- Anonyymi00025
Kun olisi osin hymyn kanssa välillä näin
- Anonyymi00027
Kirjaimet pitäisi muuttua lihaksi, vereksi ja oikeaksi fyysiseksi elämäksi. Henkihän on jo valmiina rakastamaan.
- Anonyymi00030
Pitäisikö oppia elämään Jumalan lapseudessa poissa palstoilta. Sitäkö tarkootat? Että asiat olisi näkyvää elämää arjessa nyt ja tässä?
LS - Anonyymi00031
Siis Hengen elåmän näkyminen ja siinä kulkeminen?
LS
- Anonyymi00028
Olen pahoillani, että kirjoitin noin suoraan, pyysin rakkautta. Ehkä tämäkin on liian suoraa?
Olen kuin autiomaasta herännyt yksinäinen liljan kukka. Auringon paahteessa ja kuumuudessa odottanut ja itsenikin hukannut, kadottanut. Pyytäen sinulta virvoittavaa raikasta ja puhdasta vettä.
Entä, jos kuitenkin poimisit juurineen minut matkallasi kotiin. Istuttaisit, lannoittaisit, kastelisit, hoitaisit. En päätyisi Gangesin vieraisiin jokiin. Vierelläsi eläisin ikuisesti. Ja näkisit elävän kukan kukkivan ja sydäntäsi virvoittavan.
LS - Anonyymi00029
Jos voin sen verran kirjoittaa. Koin turhautumisen tunteita ja siitä mielialasta kirjoitin negatiivisesti ja vaatien hyväksyntää ja huomioimista.
Koen jotenkin, etten ollut oikeassa mielenlaadussa, kuten pitäisi olla, kaikkia kohtaan, sinua ja muita, en olisi saanut kirjoittaa kaikkea mitä olen kirjoittanut.
Hyvää yötä.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889