Jukka Malinen ei lupaa kentän avajaisia vielä tässä vaiheessa. . Sotkamon Jymyn ensimmäinen kotipeli on sunnuntaina 7. kesäkuuta Hyvinkään Tahkoa vastaan.
Terrafame stadionin kentästä tulee sittenkin violetti
12
408
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eiköhän se ole kuitenkin M.Kuosmanen joka päättää milloin ne kentän avajaiset on eikä kukaan muu!!
- Anonyymi00003
M.kilpeläinen on se " Vito Corleone" joka istuu kirstun päällä ja antaa lopullisen siunauksen. Ilman kunnan kukkaroa, ei kentälle rakenneta edes lintu lautaa.
- Anonyymi00004
Höpö höpö,kyllä se on M.Kuosmanen joka tuosta pesis kentän avajaisista päättää.Ei kunnalla oo kahta sanaa Jymyn omistamasta kentästä milloin se avataan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Höpö höpö,kyllä se on M.Kuosmanen joka tuosta pesis kentän avajaisista päättää.Ei kunnalla oo kahta sanaa Jymyn omistamasta kentästä milloin se avataan.
Kunnan tontti on ei jymyn
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
"jymyn omistamasta kentästä" oletko s...na päissään? Kunnan maille, kunnan rahoilla ja kunnan ylläpitämä kenttä. Milloin ja miten se muuttui jymyn omistukseen?
- Anonyymi00006
Ei tietty ole rahaa pitää avajaisia.
- Anonyymi00007
Eikö se nurmi uusittu viimeksi jonkun 15 vuotta sitten, ja taas ollaan uusimassa. Kyllä tuommoset pitäsi pikkusen pitempään kestää!
- Anonyymi00008
Et varmaan nähnyt kun koko kenttä myllättiin uuteen uskoon.
- Anonyymi00013
Eli Sotkamossa on pystytty ylittämään nurmen käyttöikä 50 prosenttia, kun sotkamolebhden jutussa lukee nurmen käyttöikä on kymmenen vuotta..
- Anonyymi00010
Hyvä Jymyn hymyillä 🥳🥳
- Anonyymi00011
Terrafame rahoittaa?
- Anonyymi00012
Hyvä Jymy, hyvä Kainuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181