Mies tuntuu kuin mikään ei vain enää onnistu eikä naurata

Anonyymi-ap

Mutta et sä oisit siihen se pelastava enkeli. Sitä se on ollut koko ajan, kun mul oli niin hyvä sun seurassasi. Siksi oon niin pakkomielteinen susta yhä myöskin, mut en kyl pelkästään senkään takia. Ja sä et voi edes tsättää mun kaa. Nyyh.

S

16

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitkään tälläiset S aloitukset eivät sitten todellakaan ole minulta vaalealta vanhemmalta S naiselta 😅
      Laitan aina tarkan tunnisteen.
      Tiedoksi miehelle joka tietää, että olen palstalla.

• Anonyymi00002

Zorron merkki sulta vaa. -klarna

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Zorron merkki sulta vaa. -klarna

Kuinka monta ihmistä olet saanut yhtä huonoon tilaan psyykkisesti missä itse ryvet? T naiselta sivusta edelleenki

• Anonyymi00006

Eivät minultakaan, tummalta S-naiselta (joka ei juurikaan aloituksia muutenkaan tee ja jonka numero miehellä on)...

• Anonyymi00008

Kauniisti ja rehellisesti oikaistu, hyvällä sydämellä ja rehellisen ihmisen arvoilla varustettu nainen on kultakimpale.

• Anonyymi00014

Kiinnostaa [ ]
        Ei kiinnosta [x]

T:

S, se sinua kauniimpi, hoikempi ja älykkäämpi S, eli ap

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiinnostaa [ ]
        Ei kiinnosta [x]

T:

S, se sinua kauniimpi, hoikempi ja älykkäämpi S, eli ap

Sinä?!!?!?!

:OOOOO

Nää olikin hyvät vainot siinä tapauksessa sitten. En aavistellut ollenkaan.

• Anonyymi00016

• Anonyymi00004

Valitettavasti minä en tule koskaan olemaan pelastava enkeli yhdellekään oman lapseni ikäiselle, enkä sellaiselle ihmiselle joka on stalkannut minua jos todella kauan!

• Anonyymi00005

Tohon asti ootki esittäny olevas naispuolinen. -sivu

• Anonyymi00007

Mitenkä S sinkku aina vaan? Muodot ja kasvot sulla on. Miten on mahdollista? Jotain epämieluisaa miehissä möksötytit vähän. Aavistelen asian.

• Anonyymi00009

Noin se yleensä menee tajutaan mitä oli kun on jo liian myöhäistä

• Anonyymi00011

Liian myöhäistä kaikki on ollut alusta lähtien! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa!! Se on vienyt minulta elämänilon lähes kokonaan!

• Anonyymi00010

Oot kuin kissa kerällä makoilemassa lattialla. Kurvit =. Harmi ettei päädytty saunaan. Kaik` huitotamine ulos kaik` yhes koos yks, kaks, koli neli - yks, kaks, koli neli!

• Anonyymi00012

En kehdannu aloitetta kun sanoit olevasi 15 ja omalla työpaikalla kaikki luottamusmiehittömiä 18 vuotiaita. Nähny miten kaikilta otetaan heti luulot pois ja valtio on välinpitämtön asiansuhteen. Koska verot.

Yleisestä osaamattomuudesta se johtuu. Sillä ne lähtee palstatkin ulos-ottoon. Kämpät ja vaimot.

• Anonyymi00013

Teistä saisi asiallisen toimijan aihepiirin ympärille intohimoa ei voi olla huomaamatta. Vähän tulitukea koska niitä maalitellaan yksittäisinä toimijoina helposti nurin. Teistää se kimpoaa heti pois koska henkilökohtaisuuksiin ei ole varaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe