Tapasin hiljattain Naisen joka halusi ( myös) kokeilla fistausta. Sextailimme ensin aika pitkään ihan normisti. Sitten aloitettiin kokeilla reilun liukkarin kanssa. Hän jopa yritti istua käsivarrelle, mutta vain sormet meni sisään. Naiset kertokaa ja neuvokaa kuinka hän harjoittelee, vai onko mun nyrkki liian suuri. Miesten mielipiteet ei kiinnosta! Kiitos
Fistaus kokemuksia
10
293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työnsitkö Heinolan setän pyllyyn nyrkkiä ? Laita voita se on parasta supistat kättäsi kyllä menee. Virpi 29v
- Anonyymi00002
En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.
Mä voisin sua fistata ? Virpi
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tule vaan kaapista ulos 😊 setä tykkää ku NI työnnät nyrkkiä pyllykkään
- Anonyymi00003
Mä olen kuullut naisen kertomana kuinka hän oli fistannut miestä, ja jäin kyllä hoo moilasena miettimään asiaa nurinkurisilla ajatuksilla. En toedä oikeasti mitä oikeasti ajattelin. Mies oluulema halunnut kokea saman mitä hän oli itse tehnyt naiselle.
- Anonyymi00006
Joo.. homohommiin näköjään meni. Ei kiitos. Touhukaa keskenänne.
Aloittaja.- Anonyymi00007
Kyllä aloittajasta kunnon hintti tehdään , voimme tulla miehissä opettamaan sua rakas
- Anonyymi00008
Mun puolesta saatte kouria vaikka virtahevon persettä. Tämä sivu menee jatkuvasti vitsiksi teidän ääliöiden kanssa. Haistakaa homot vittu.
- Anonyymi00009
Nyt aloittaja kilahti😁 varmaan kohta haluaa fistauksen , alkaa ymmärtää homostelu on ihanaa.
- Anonyymi00010
Hei, maltilla ja usealla yrityksellä. Mulla onnistuu joskus ja joskus ei vaikka sama käsi kyseessä. Harjoittelun lisäksi, hyvä ja runsas liukkari, alapään hierominen ja rauhallinen venyttely ja oikeasti kärsivällisyys. En tiedä ketään kenellä se olisi ensimmäisellä kerralla onnistunut ilman vahinkoa ja sitä ette halua varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869