Fistaus kokemuksia

Anonyymi-ap

Tapasin hiljattain Naisen joka halusi ( myös) kokeilla fistausta. Sextailimme ensin aika pitkään ihan normisti. Sitten aloitettiin kokeilla reilun liukkarin kanssa. Hän jopa yritti istua käsivarrelle, mutta vain sormet meni sisään. Naiset kertokaa ja neuvokaa kuinka hän harjoittelee, vai onko mun nyrkki liian suuri. Miesten mielipiteet ei kiinnosta! Kiitos

14

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Työnsitkö Heinolan setän pyllyyn nyrkkiä ? Laita voita se on parasta supistat kättäsi kyllä menee. Virpi 29v

• Anonyymi00002

En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.

Mä voisin sua fistata ? Virpi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tule vaan kaapista ulos 😊 setä tykkää ku NI työnnät nyrkkiä pyllykkään

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mä voisin sua fistata ? Virpi

Virpi missä päin asut? T. m 30 v

• Anonyymi00003

Mä olen kuullut naisen kertomana kuinka hän oli fistannut miestä, ja jäin kyllä hoo moilasena miettimään asiaa nurinkurisilla ajatuksilla. En toedä oikeasti mitä oikeasti ajattelin. Mies oluulema halunnut kokea saman mitä hän oli itse tehnyt naiselle.

• Anonyymi00006

Joo.. homohommiin näköjään meni. Ei kiitos. Touhukaa keskenänne.
      Aloittaja.

• Anonyymi00007

Kyllä aloittajasta kunnon hintti tehdään , voimme tulla miehissä opettamaan sua rakas

• Anonyymi00008

Mun puolesta saatte kouria vaikka virtahevon persettä. Tämä sivu menee jatkuvasti vitsiksi teidän ääliöiden kanssa. Haistakaa homot vittu.

• Anonyymi00009

Nyt aloittaja kilahti😁 varmaan kohta haluaa fistauksen , alkaa ymmärtää homostelu on ihanaa.

• Anonyymi00010

Hei, maltilla ja usealla yrityksellä. Mulla onnistuu joskus ja joskus ei vaikka sama käsi kyseessä. Harjoittelun lisäksi, hyvä ja runsas liukkari, alapään hierominen ja rauhallinen venyttely ja oikeasti kärsivällisyys. En tiedä ketään kenellä se olisi ensimmäisellä kerralla onnistunut ilman vahinkoa ja sitä ette halua varmaan.

• Anonyymi00012

Vaimolla onnistui ensimmäisellä kerralla kun kokeili fistausta😅 oli muuten kiva ilta ja toka terta kun tavattiin😎

• Anonyymi00013

Aloittaja. Kyllä treeni auttaa. Hän nauttii täydestä pillusta. Ja pylly panosta. Liukkaria kuluu.

• Anonyymi00014

Minun leskianoppini tykkää kun vävyn taikasormet on sen sisällä, hiljaa hyvä tulee, liukuvoidetta käytän ensin paljon kun hieron sormilla pillua, sitten laitan sormeni yhteen suppuun ja hiljalleen pyörivin liikkein työnnän sisään vähän kerrallaan kunnes tunnen anopin rentoutuvat ja antautuu nautintoon, sisällä availen sormiani ja välillä koukistelen anopin huokaillessa nautinnosta alan työntää syvemmälle samalla availlen sisällä sormiani tunnen kuinka anoppi saa sarjan orkkuja kunnes jäykistyy saaden oikein ison orkun ja kun otan käteni pois sisältä skruittaa usein kiimanestettä pillun supistelessa pitkään ja saan vielä nussia herkkää vittua ja laueta sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      133
      1961
    2. 121
      1395
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1170
    4. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      300
      1111
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1102
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1069
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1069
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      937
    9. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      94
      907
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      839
    Aihe