Tapasin hiljattain Naisen joka halusi ( myös) kokeilla fistausta. Sextailimme ensin aika pitkään ihan normisti. Sitten aloitettiin kokeilla reilun liukkarin kanssa. Hän jopa yritti istua käsivarrelle, mutta vain sormet meni sisään. Naiset kertokaa ja neuvokaa kuinka hän harjoittelee, vai onko mun nyrkki liian suuri. Miesten mielipiteet ei kiinnosta! Kiitos
Fistaus kokemuksia
14
758
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työnsitkö Heinolan setän pyllyyn nyrkkiä ? Laita voita se on parasta supistat kättäsi kyllä menee. Virpi 29v
- Anonyymi00002
En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En kaipaa näitä kommentteja. Mun puolesta hintit voi kouria mitä haluaa. Asia puolella kiitos.
Mä voisin sua fistata ? Virpi
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tule vaan kaapista ulos 😊 setä tykkää ku NI työnnät nyrkkiä pyllykkään
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä voisin sua fistata ? Virpi
Virpi missä päin asut? T. m 30 v
- Anonyymi00003
Mä olen kuullut naisen kertomana kuinka hän oli fistannut miestä, ja jäin kyllä hoo moilasena miettimään asiaa nurinkurisilla ajatuksilla. En toedä oikeasti mitä oikeasti ajattelin. Mies oluulema halunnut kokea saman mitä hän oli itse tehnyt naiselle.
- Anonyymi00006
Joo.. homohommiin näköjään meni. Ei kiitos. Touhukaa keskenänne.
Aloittaja.- Anonyymi00007
Kyllä aloittajasta kunnon hintti tehdään , voimme tulla miehissä opettamaan sua rakas
- Anonyymi00008
Mun puolesta saatte kouria vaikka virtahevon persettä. Tämä sivu menee jatkuvasti vitsiksi teidän ääliöiden kanssa. Haistakaa homot vittu.
- Anonyymi00009
Nyt aloittaja kilahti😁 varmaan kohta haluaa fistauksen , alkaa ymmärtää homostelu on ihanaa.
- Anonyymi00010
Hei, maltilla ja usealla yrityksellä. Mulla onnistuu joskus ja joskus ei vaikka sama käsi kyseessä. Harjoittelun lisäksi, hyvä ja runsas liukkari, alapään hierominen ja rauhallinen venyttely ja oikeasti kärsivällisyys. En tiedä ketään kenellä se olisi ensimmäisellä kerralla onnistunut ilman vahinkoa ja sitä ette halua varmaan.
- Anonyymi00012
Vaimolla onnistui ensimmäisellä kerralla kun kokeili fistausta😅 oli muuten kiva ilta ja toka terta kun tavattiin😎
- Anonyymi00013
Aloittaja. Kyllä treeni auttaa. Hän nauttii täydestä pillusta. Ja pylly panosta. Liukkaria kuluu.
- Anonyymi00014
Minun leskianoppini tykkää kun vävyn taikasormet on sen sisällä, hiljaa hyvä tulee, liukuvoidetta käytän ensin paljon kun hieron sormilla pillua, sitten laitan sormeni yhteen suppuun ja hiljalleen pyörivin liikkein työnnän sisään vähän kerrallaan kunnes tunnen anopin rentoutuvat ja antautuu nautintoon, sisällä availen sormiani ja välillä koukistelen anopin huokaillessa nautinnosta alan työntää syvemmälle samalla availlen sisällä sormiani tunnen kuinka anoppi saa sarjan orkkuja kunnes jäykistyy saaden oikein ison orkun ja kun otan käteni pois sisältä skruittaa usein kiimanestettä pillun supistelessa pitkään ja saan vielä nussia herkkää vittua ja laueta sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999