Taivaankannen ihmeellisyys on parhaillaan nähtävissä

Anonyymi-ap

Täällä Helsingissä kun just nyt kattelee Taivaankantta niin Kuu on idässä ollen valaistunut jotenkin omituisesti yläviistosta ikään kuin Auringon säteily kohdistuisi siihen yläpuolelta tarkastellen täältä Lättymaan pinnalta tihrustaen.

Mitenkäs kun tuo Aurinko on juuri lähestymässä laskeutuen taivaanrannan alapuolelle niin eihän Aurinko mitenkään voi valaista Kuuta tuosta suunnasta. Eihän Aurinko ole tällä hetkellä korkeammalla kuin mitä on Kuu ! Selittävä ratkaisu tähän on jotta Lättymaan yllä oleva Taivaankansi okuloi valon kaareutumaan ilmakehässä sillaisella tavalla jotta Kuu valaistuu juuri tuollaisella tavalla kuin se juuri nyt parhaillaan valaistuu.

Palloteoria ei kykene selittämään tätä ilmiötä joka on parhaillaan nähtävissä !

7

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erikoista että mainitsemasi ilmiö on nähtävissä myös pallopäiden stellarium sovelluksessa jonka mukaan aurinko on luoteessa horisontin alapuolella kuun ollessa suoraan etelässä ja kuusta on valaistu osa viistosti ylöspäin. Tämä tuhoaa palloteorian selityksen kuun vaiheille.
      Itse uskon että kuun aiheet johtuu siitä että kuu on fosfori en itse valoa tuottava kohde jonka vaiheet ei ole riippuvaisia auringon sijainnista.
      Tämä on yleinen käsitys meidän flättäreiden keskuudessa.

• Anonyymi00001

Aurinko laskeutuu just nyt ja voimme pohtia miksi Kuu on edellen valoa Lättymaahan heijastamassa ja aivan väärästä suunnasta sillä jos Auringonvalo heijastuisi Kuusta Lättymaahan niin nythän pitäisi olla täysikuu.

• Anonyymi00002

Siis ei suinkaan Lättymaahan vaan Pallomaahan sillä Lättymaahan valo heijastuu juuri tuolla tavalla kaareutuvasta Taivaankannesta. Viisaskin joskus lipsahtelee näissä sanoissansa.

• Anonyymi00003

ÄO kuudenkymmenen hujakoilla näillä kavereilla. Eivät voi mennä testiinkään, kun väittävät sen olevan huijausta, Hehh..

• Anonyymi00004

Ihmiskunnalla ei ole enää toivoa.

Internet on tuhonnut älykkyyden.

• Anonyymi00005

Suuri putsaus alkaa piakkoin tai on jo alkanut ja energiatason kohoaminen tiputtaa pois sellaiset yksilöt, jotka ei kestä sitä. Koronapiikit ovat tehneet sitä jo vuosia ja hautausmaat ei enää riitä, vaan suuria laajennuksia on meneillään. Kaikki tulee menemään suunnitellusti eli gapaali ja reptiilit ovat pois kuvioista viimeinkin, paitsi pienet ryhmät syvällä maan uumenissa ja navoilla, mutta heillä on tehtäviä vielä.
        Ei suinkaan toivo ole mennyt, vaan päinvastoin meillä alkaa ihan uusi aikakausi ja kaikki muuttuu paljon paremmaksi, mutta siirtymävaihe ei ole yhtään helppo ja monet tulevat poistumaan siirtymän aikana.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suuri putsaus alkaa piakkoin tai on jo alkanut ja energiatason kohoaminen tiputtaa pois sellaiset yksilöt, jotka ei kestä sitä. Koronapiikit ovat tehneet sitä jo vuosia ja hautausmaat ei enää riitä, vaan suuria laajennuksia on meneillään. Kaikki tulee menemään suunnitellusti eli gapaali ja reptiilit ovat pois kuvioista viimeinkin, paitsi pienet ryhmät syvällä maan uumenissa ja navoilla, mutta heillä on tehtäviä vielä.
        Ei suinkaan toivo ole mennyt, vaan päinvastoin meillä alkaa ihan uusi aikakausi ja kaikki muuttuu paljon paremmaksi, mutta siirtymävaihe ei ole yhtään helppo ja monet tulevat poistumaan siirtymän aikana.

Minä olen tähän jo varautunut kauan.

Kaikki kiteet on viritetty ihan säröön asti jo tuolta 90 luvulta asti kun toi lupailu tason korotuksista alkoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      118
      1578
    2. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1258
    3. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1247
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1056
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      61
      782
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      755
    7. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      29
      714
    8. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      59
      705
    9. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      138
      686
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      610
    Aihe