Jos asia ei etene siihenkin on syy

Anonyymi-ap

Ja silloin kannattaa katsoa peiliin. Millaisen mielikuvan toinen on saanut. Ja silloin kannattaa jatkaa matkaa. Jos vuosien aikana keskustelu oikeista asioita samalla tasolla ei onnistu, niin siitä ei hyvä suhde synny. Jatka siis matkaa.

40

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Puhuisit itsestäsi. Sähän se täällä kaipailet edellleen.

• Anonyymi00002

Sinäkö olet ne keskustelut estänyt vai miten?

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Jatkan matkaa yksin. Olen kyllä tavannut eri paikoissa miehiä, mutta kaikista tulee 🤢-olo. Vähän niin kuin ajattelen että painu sinäkin v*ttuun siitä, p"llukyylä. En minä mikään miesvihaaja ole, ihan kivoja kavereina sopivassa määrin. En minä kyllä kaikkia naisiakaan jaksa. Kyllä se toinen minut tuntee ja tietää, etten ole paha. Me emme sitten sovi yhteen, on oma johtopäätökseni. Elämän kovat oppiläksyt. Mutta mihin?

• Anonyymi00006

Tuohon kysymykseen en osaa vastata!

• Anonyymi00005

Eikös se ole pelkästään hyvä asia, että ei pyri antamaan mitään feikkikuvaa itsestään eli yrittää käyttäytyä paremmin kuin luonnostaan tulee. Ei ole huono asia, että ihmisillä on erilaiset luonteet. Toiset on viilipyttyjä joka tilanteessa. Toiset näyttää tunteensa avoimen räiskyvästi asiasta kuin asiasta. Raivohullu ei silti tarvitse olla. Mutta kyllä jonkunlaista tunnepuolta pitää näkyä. Sen viilipytyn takaa voi joskus yllättäen tulla esiin täyshullu sekopää.

• Anonyymi00008

Niinpä, tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen..

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niinpä, tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen..

🫡

• Anonyymi00012

Viileä viiliputty voi myös tarkoittaa sitä, että ihminen on kypsä ja tunnesäätely on kunnossa. Arvostaa toista niin, ettei halua suoltaa toisen päälle kaikkea vaan keskustella rauhallisesti asioista. Eri asia ovat he jotka patoavat kaiken eivätkä kykene puhumaan tunteistaan. Niitä enemmän miehissä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Viileä viiliputty voi myös tarkoittaa sitä, että ihminen on kypsä ja tunnesäätely on kunnossa. Arvostaa toista niin, ettei halua suoltaa toisen päälle kaikkea vaan keskustella rauhallisesti asioista. Eri asia ovat he jotka patoavat kaiken eivätkä kykene puhumaan tunteistaan. Niitä enemmän miehissä.

Voi että kun on hirmuista sellainen jos ollaan erilaisia ihmisiä kaikki. Niin. Kelle mikäkin on suoltamista.
        Yhden hiljaisen pskapään tiiän. Kiltin ja ammattiaitosen kuvan saa jätkästä. Totuus on kyllä toinen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä juuri noin se on, että enemmän niitä on miehissä!

• Anonyymi00007

Niin tai josko sun ihan kuules itse kannattais katsoa sinne peiliin.
      Ja muutenkin sun ehkä kannattais opetella ajatteleen, mikäli sulla yhtään on kykyä sellaiseen. Mutta sun menetyksesi se on kun päättelet ja oletat asioiden olevan miten nyt sitten ootkin päättänyt niiden olevan, ilman että edes selvität mikä on totta ja mikä taas ei ole.

• Anonyymi00020

Kelle sä niinku ajattelit kirjoittelevasi

• Anonyymi00021

Miksi selvittää pas*apäiltä mitään. Pääsee helpommalla kun ottaa hajuraon. Sinähän et oikeasti tiedä miten ne asiat on menneet.. Hajurako on hyvä tehdä kaikkiin joiden kanssa ollut tekemisissä siinä asiassa.
        Katsokaa nyt sinne hel*etin peiliin jokainen. Te pilasitte kaiken. Onko kiva pilata toisen elämä? Tuleeko paljonkin nautintoa asiasta.

• Anonyymi00025

Olipa kivasti toiselle sanottu. Onko ylpeä olo itsestä? Mikä on tota ja mikä ei? Ei käyny mielessä sille toiselle sanoa mitään sen sijaan, et kuvittelet sillä olevan kristallipallon? Siitä se sitten arvaa kaiken. Ajattelustahan se pelkästään on kyse, kun on sentään sen verran järjissään ettei ala kyselemään mitä sattuu.
        Ajatellaan tilanne, missä olen kertonut tunteeni. Toinen ei. No, antaa sitten olla. 👏

• Anonyymi00026

Ylimielistä olla vaa hiljaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Hiljaista kiusaamista.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hiljaista kiusaamista.

Siis vittu
        Miks just kaikki vaikeat tyypit vaatii tuota
        puhumista .
        Varmaan siksi et höpötyäjää helppo hallita.

Syyttävät toista eivätkä näe miten hankalia raskaita tai voimaa kuluttavia persoonia ovat.
        Hiljaisuus on myös suojakeino

Niin mettä vastaa ku sinne huutaa.

Jos haluaa keskustella
        Opettele ensin itse olemaan tyyppi jolle
        Halutaan keskustella !?
        Äläkä vingu!

Hiljaisuus on myös viesti!
        Sun käytös ei oo okoo,!!!!!!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hiljaista kiusaamista.

Kyyläämistä eli gastastalkkereita on.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sitä se todella on!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kyyläämistä eli gastastalkkereita on.

On varmasti ollut jo kauankin!

• Anonyymi00009

Mutta kun olet saanut väärän kuvan. En halua jatkaa matkaa, koska tiedä mikä on oikein ja hyvää. Anna meille mahdollisuus.

• Anonyymi00028

Mulle kävi näin. Liian raskasta yrittää korjata.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mulle kävi näin. Liian raskasta yrittää korjata.

Ei siinä kyllä ole mitään raskasta. Se on vain omassa pääse. Jos osaa puhua ja kuunnella kaikki menee hyvin.

• Anonyymi00010

Älä luovu meistä, muista miten vahva tunne..

• Anonyymi00014

Sivusta: Ei kannata uskoa, että kaikki on sinulle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sivusta: Ei kannata uskoa, että kaikki on sinulle.

Niin tai minun pitäisi uskoa se että hän on luopunut ajatuksesta meistä tai ei ole ikinä halunnutkaan, eikä kirjoitella tänne Ed.

• Anonyymi00013

Mikä ihme näitä palstan besserwissereitä vaivaa kun kuvittelevat olevansa siinä asemassa, että voivat neuvoa aikuisia ihmisiä?

• Anonyymi00015

kannattaa valita ekalla kerralla oikein

• Anonyymi00016

Ei ole vuosia mennyt. Eihän se ole sinänsä kiinni siitä ettei voisi syntyä keskustelua. Vaan toinen oli kovin hankala siinä mielessä. Mutta kovin hyvä ja auttavainen ihminen silti kuitenkin.
      Ei ole tarvetta haikailla siksi, koska en halua mitään ja olen mennyt jo eteenpäin. Jos olen halunnut keskustella niin en siksi että haluaisin enää mitään. Sitäkin olisi hyvä miettiä siellä omassa päässään. Kaikki kommunikaatio ei ole kiinnostusta. 😂 Voit myös ihan itse katsoa peiliin. Vai luuletko et jokainen joka sulle puhuu on susta kiinnostunu.
      T. Naiselta

• Anonyymi00018

Niin olen jatkanutkin mies vaan aina tarvitsee todisteet naisensa pettämisestä muutoin aina se sika joka lähti ja petti ensin ettekö ole sen vertaa oppinu ja useimmin mies jonka nainen heittää ulos on pettäny ensin jos jättää siihen voi olla monia syitä muitta vinkkinä ei yksikään nainen hyvää miestä jätä jos tämän tuntee

• Anonyymi00022

Ei olla kyä vuosia tunnettu.

• Anonyymi00029

Useamman vuoden ajan ollaan toisiamme ohiteltu milloin missäkin. Samassa junassakin aika lailla kymmenen vuotta sitten! Ja minä en ole se joka stalkkasi!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Useamman vuoden ajan ollaan toisiamme ohiteltu milloin missäkin. Samassa junassakin aika lailla kymmenen vuotta sitten! Ja minä en ole se joka stalkkasi!

Jos tuossa ajassa ei saa aikaan mitään kannattas jo lopettaa!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jos tuossa ajassa ei saa aikaan mitään kannattas jo lopettaa!

Se on täysin selvää ettei meistä tule koskaan edes ystäviä!

• Anonyymi00031

Joo, joku on Ääliö.

• Anonyymi00032

Samoin. Jos mielestäsi vittuilu ja latistaminen ovat mielestäsi tapoja luoda yhteyttä niin hyvästi.

• Anonyymi00036

Homot

• Anonyymi00041

Olkoot omiensa seurassa, kun eivät edes halua puhua!

• Anonyymi00039

Nynnyt

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      360
      3768
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      246
      3066
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2513
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      179
      1559
    5. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      3
      1547
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      24
      1514
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1470
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1065
    9. 61
      1022
    10. 94
      978
    Aihe