Auttaako immenkalvon venyttely siihen, että ensimmäinen yhdyntä ei mahdollisesti olisi sitten niin kivulias? Miten sitä olisi parhain venytellä tai venyykö se ylipäätään? Olen 20-vuotias nuori nainen ja yhdyntä kohta ajankohtainen. Tuntuu vain että olen todella tiukka, yksi sormi menee hyvin sisään,(vaikka tosin tuntuu tod.ahtaalta), kaksi sormea menee vain puoleen väliin saakka ja sitten "tysähtää" (tod.näk.immenkalvoon).Takaisin vedettäessä tuntuu kivuliaalta. Tuntuu todella turhauttavalta tämä paikkojen ahtaus, kun halut ovat niin kovat ja pelottaa lähinnä se että varsinaisessa yhdynnässä penis ei mene kuin pari senttiä sisään. Eli miten saisi parhaiten venyteltyä paikkoja, jotta itse yhdyntä olisi sitten mahd. kivuton.
Asiallisia kommentteja,kiitos:)
immenkalvon venyttäminen
7
7968
Vastaukset
- dsdsds
räpläät ittes ensin märäksi ja survaset ne pari sormea sinne sisään kunnolla. Se immekalvo repeää helposti, yleensä ihan luonnollista kautta jo ennen ensimmäistä yhdyntää. Kerran (tai pari) se vaan kirpasee
- näin:
Uskon että se venyttely on turhaa, oon ite venytellyt (ja edelleen neitsyt), mutta uskon että eka kerta sujuu hyvin tiukkanakin. Kun yhdyntä tulee ajankohtaiseksi, niin voitte poikaystävän kanssa ensin sormettaa ja harrastaa suuseksiä. Siinähän paikat venyvät hiljalleen ja samalla opitte tutustumaan toistenne mieltymyksiin. Kokeilkaa yhdyntää vaikka sitten kun sormettaminen kahdella sormella tuntuu hyvältä.
- kun alatte
naimaan. Siinä asennos miehen keppi menee helposti pilluun kun pillukin on kiihottunut.
- Nainen44v
Vaikka nyt olet saanut asiallisia ja älykkäitä vastauksia, niin vastaan silti.
Kun olin samanikäinen kuin sinä, pelkäsin myös kipua ekassa yhdynnässä. Venyttäminen auttoi minua, verta tuli silti hiukan, vähän sattuikin. Kuinka paljon luotat poikaystävääsi? Voitko puhua hänelle "tiukkuudesta" tai pelostasi? Jos voit, hyvä niin. Ellet voi, niin mieti, haluatko yhdyntää tämän ihmisen kanssa. Meneekö poikaystävän sormi tai pari-kolme sisääsi? (Tämäkin voisi olla kiva leikki tai läheisyyden muoto ennen yhdyntää, vaikka muutamana päivänä).
Tietenkin lääkäri voi tutkia asiaa. Jos rahaa on vähän, voit mennä ehkä kunnan/kaupungin ehkäisyneuvolaan. Jos rahaa taas on, ja asut vaikka pääkaupunkiseudulla, niin yksityisiä gynekologeja on paljon. Esimerkiksi Tiina Ramsey tuntuu olevan pidetty, hän on käsitellyt paljon nuorten naisten ns. ongelmia. Käyn itse Olavi Ylikorkalalla, hän on ystävällinen, luotettava eikä ikinä kovakourainen. Mutta kallis. Kysele tuttavilta, rohkeasti. Ahdas immenkalvo on melko tavallinen ilmiö.
Lopuksi: Mietin kovasti onko kyse immenkalvosta. Jos panet sormen sisääsi, kalvo (tai sen jäänteet) ovat heti emättimen suulla, sormella mitattuna noin kynnen kohdalla. Siis heti. Immenkalvo ei ole sormen puolivälissä tai nivelen kohdalla kun panet sormen sisääsi. Oletko varma ettei tämä ole vain sitä, että emätin on rakenteeltaan kapea, tiivis ja lihaksekas? Oletko tarpeeksi märkä kun työnnät sormen sisääsi? Oma emättimeni tuntui aikoinaan aivan samalta, kaikki oli kunnossa ja normaalia, ja eka yhdyntäkin oli kiva kokemus.- Nainen44v
Tiina Ramsay, typo perhana.
- venyttelijä
Kyllä se venyttely auttaa. Kun olin neitsyt, hyväilin itseäni aika paljon. Klitorista, että kostuin kunnolla ja sitten työnsin sormen ja toisen ja kolmannenkin sisään. Ei mennyt heti kuin se yksi mutta vähitellen alkoi uppoamaan. Sitten sinne upposi jo kynttilä ja porkkanakin, keksiihän noita venyttely tapoja. Mutta tärkeintä on tosiaan että on itse kiihottunut ja märkä. Eka kerta ei sattunut yhtään eikä verta tullut yhtään. En sano etteikö muilla voisi sattua vaikka venyttelee, mutta minulla näin. Ja luulen että sattuu vähemmän kun on itse leikkinyt itsensä kanssa ensin ja kun kostuu kunnolla myös miehen kanssa. Lääkärillä kävin sitten vasta myöhemmin pillerit hakemassa.
- mullakin.
Mutta mies ei hätiköinyt. Hän rauhallisesti kiirehtimättä, lempeäsi venytteli sillä kaikkein parhaimmalla välineellä (SILLÄ), ei sattunut enkä edes huomannut, että milloin immenkalvo meni rikki. Tärkeintä mielestäni oli, että mies käytti aikaa.
Ja gynekologi kun pelotteli aikoinaan, että immenkalvoni ennätyksellisen paksu, että voi tulla ongelmia. Se siitä sitten...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo512514Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451779
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431636- 481572
- 261381