KEUPA HAUKAT TASOERO 2026?

Anonyymi-ap

Otteluvoitot 1-1 nyt.

Haukat reenannut 4 krt viikossa ja Keupan äijät 8krt viikossa; Suomisarjassa 34 runkosarjapeliä ja Mestiksessä 50.

Tähän asto nähdyn perusteella:

Keupan pelaajien keskimääräinen lahjakkuus < Haukoilla.

Oikeastaan voi sanoa, että Keupasta erottuu maalivahti Pasanen ja puolustaja Tuupanen. Muut tuskin mahtuisivat Haukkoihin, jos reenaisivat vähemmän.
Aika koomista oli kuunnella Keupan valmentajaa - ”viimeistelyssä ei tänään onnistuttu”…. No eihän siinä voi olettaa onnistumisia, kun pelaajat eivät ole hyviä maalintekijöitä, eivätkä he sellaisiksi kehity viikossa.

Haukoilla on ehkä kymmenisen mestis-tason pelaajaa, jos reenaavat kunnolla. Posti, joka pelasikin mestistä, erottuu omassa luokassaan toistaiseksi. Haukat voivat pärjätä mestiksessä varsin hyvin - iso joukko pelaajia tulossa ja hyvä yleisömäärä - kunhan ensin sinne pääsevät. Se on vielä iso kysymysmerkki .

Olisiko sittenkin mielenkiintoisempaa, jos mestiksen häntäjengi putoaisi suoraan?

5

231

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei Keup kuulu mestikseen: ei yleisöä, ei riittävästi omia kasvatteja, ei taloudellisia edellytyksiä.

Järvenpää voisi hyvin olla mestis-paikkakunta: riittävästi yleisöä, useita sponsoroinnista hyötyviä yrityksiä Hongan lisäksi, laaja ja laadukas junioritoiminta, hyvät mahdollisuudet saada laatupelaajia myös esim Lahdesta ja pääkaupunkinseudulta jne jne

Jos nousevat nyt keväällä 2026 niin hyvä; jollei, niin pitäisi löytyä tahoja, jotka satsaavat siihen, että Haukat voivat reenata mestiksen tapaam kaksi kertaa viikossa ja että ~kymmenelle runkopelaajalle mahdollistetaan ammattilaisuus

• Anonyymi00002

Kaksi kertaa päivässä kaiketi - 2 krt viikossa reenit riitti varmaan 1970-luvulla.

• Anonyymi00003

Patty Kane #88 ja Pode #88 - kyl heis jotai samaa on :)

• Anonyymi00004

Keupa pelaa hidastelu - kiekkoa ; omalla nopealla temmollaan Haukat voi pärjätä.

Haukkojen etu on myös se, että ovat tottuneet voittamaan ja ovat itsevarmoja; Keupa on oppinut häviämään, mikä kyllä näkyy.

• Anonyymi00005

Sääli ertä Mestikseen / B-liigaan nousu pättyy tähän kauteen.
      Tämä ei ainakaan lisää jääkiekon mielenkiintoa Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe