Oon aivan liian hyvä sulle. Oot epävarma siitä ja siksi kohtelet kuin ****** Näet ruman miehen peilissä.
Kerron sulle nyt totuuden.
22
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se ole mitään epävarmuutta jos haluaa elää omaa elämäänsä eikä siihen mahdu yksikään henkilö joka ei nauti luottamusta.
- Anonyymi00002
Kenelle vajakki kirjoittaa?
- Anonyymi00018
No kenelle sinä Pajakki tai Kajakki haluaisit palstasedän kirjoittavan? T naiselta prinsessoille
- Anonyymi00003
Ohi . Kaivattu ei oo ruma .
En kirjotaisintälläistä edes vihaisena.
Naiselta sivusta.- Anonyymi00019
Ai tämä on naisia jästeille esittävä aloittaja se sinun nk parempi sinä
- Anonyymi00004
En oo epävarma, eikä Oo kiiakaan. 🩷 rakkaudella mä... ~
- Anonyymi00005
Tunnet ihan samalla tavalla.
- Anonyymi00006
Utopiaa koko tyyppi
- Anonyymi00007
Houreissaan eläjä
- Anonyymi00008
Mitään merkitystä kenellekään tumpelo
- Anonyymi00009
Valitettavasti tulkintasi meni väärin.
Minun syyni ovat aivan toisaalla, monet asiat ovat hyvin mutkikkaita.
Ja minä tiedän, että en olisi onnellinen kanssasi.
Ja totta puhut, et sinä ole ulkonäöltäsi mikään kaunis mies.
Tämän tiedät itsekkin, aina olet tienyt tämän.
Vika on sinussa syvemmällä, tosi syvällä. - Anonyymi00010
Miksi kirjoitat itsestäsi noin rumasti aloittaja?
- Anonyymi00020
Niinpä. Palstaäijän ahdistunutta itseinhoa tämä on
- Anonyymi00011
Ohi. Oma kaivattu ei ikinä kirjoittelisi toisista ihmisistä noin.
- Anonyymi00012
tourette vai miten
- Anonyymi00022
On kyvvä pöyvistyttävää kun tämä setä esittää tätiä ja loukkaa ihmisiä netissä
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
On kyvvä pöyvistyttävää kun tämä setä esittää tätiä ja loukkaa ihmisiä netissä
Netti loukkaava paikka voiko olla?
- Anonyymi00013
Oon ä k l ö äijä kerro jtn uutta välillä
- Anonyymi00014
Moni treffisovelluksissa oleva sinkku on 50+ ja melkoisen ruma.
- Anonyymi00015
Kiitos paljon
- Anonyymi00016
I drink aloneee... yeeeaahh.. with nobody else ... t. Viinapoika
- Anonyymi00017
Hyvyys tarkoittaa monia asioita ihmisessä!
Sellainen ihminen kuka katsoo olevansa OK kaikin puolin ja muiden joukkoon kelpaava.
Ei painosta, vahingoita muita ihmisiä tahallisesti manipuloiden kaikin mahdollisin keinoin ja vaadi vielä erikoiskohtelua itselleen julkisella palstalla, mitä seuraa valtava määrä ihmisiä. Se mitä ihmiset näkee katsoessaan sinua, se voi olla monia erilaisia asioita.
Itse tiedät kuitenkin, että mikä olet miehiäsi ja siksi olisi aika jo ymmärtää jotain.
Et voi saada kattosi alle vastakkaista sukupuolen edustajaa, jos hän on jotain aivan muuta kuin mitä itse olet. Jos hänessä asuu rehellisyys ja jos hän on hyvin tietoinen siitä mitä tarvitsee voidakseen edes kohtuullisesti.
Jokaisella meillä on oma elämä, mikä koostunee monista asioista ja valinnoista!
Myös terveydellisistä haasteista.
Jokaiselle meille on jotkut asiat tärkeitä isommasti ja pienemmästi.
Kun vanhenemme pitäisi alkaa olla selvää itselle se, että miten täytyy pyrkiä elämään jotta selviää vanhuuden haasteista. Koska melko pitkälle olet monista asioista aivan itse vastuussa. Kaikenlainen pakonomainen tarve tuoda itseään esille tyrkyttämällä täällä palstalla itseään kanssaihmisille on aivan pähkähullua.
Älä siis kirjoita/puhu rakkaudesta ja vanno rakastavasi, jos et kykene näyttämään sitä kanssaihmiselle millään tavoin. Jos et ymmärrä koko asiaa kokonaisuutena mitä kaikkea se tarkoittaa ihmisen elämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648