Pidätkö kaivattuasi

Anonyymi-ap

itsestäänselvyytenä?

31

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmaa on vain se että minä kirjoittelen täällä joskus, kaikki muu häneen liittyvä on epäselvää.

• Anonyymi00030
        UUSI

Sekin on epäselvää, että kenelle kirjoittelet.

• Anonyymi00002

Kyllä, voin käyttäytyä häntä kohtaan miten tahansa

• Anonyymi00003

En pidä.

• Anonyymi00004

En pitänyt, mutta tiesin molemmilla olevan vahvoja tunteita ja oletin siksi, ettei mikään voima pitäisi meitä erillään.

• Anonyymi00019

Hmmmm...

• Anonyymi00023
        UUSI

Noin se on niiden kaikkien kanssa.

• Anonyymi00005

Pidän itsestäänselvänä, että nainen ei välitä minusta. Kun olen niin arka enkä ole koskaan ilmaissut itseäni hänelle oikein. Hän ei saa varmaan koskaa tietää millainen olen kun en osaa enkä uskalla ilmaista itseäni. Mieheltä.

• Anonyymi00006

Jospa meidän pitäisi ruveta juttelemaan?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jospa meidän pitäisi ruveta juttelemaan?

No ruvetaan vain, mutta missä ja kuinka?

• Anonyymi00015

Joitain jopa isojakin ongelmia kuka voisi hyväksyä jos et uskalla olla omaitsesi hyväksyy ehkä mu sen teatteri esityksen se pitää taas osata pitää yllä just niin kauan kun haluaa suhteen kestävän jos sillä perustein on suhteen saanu yleensä siitä ole hyötyä kuin kerta saantiin

• Anonyymi00008

Ihan päinvastoin.

• Anonyymi00013

Miksi päinvastoin? Et usko?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi päinvastoin? Et usko?

En usko, että hän on edes enää "saatavilla" minulle.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En usko, että hän on edes enää "saatavilla" minulle.

Palstalta voi päätellä kaikenlaista. Voi olla vaikea vakuuttaa muuta.

• Anonyymi00009

kaikki toiset valehtelevat, ainoastaan minä puhun totuuden.

• Anonyymi00010

En ole koskaan pitänyt itsestäänselvyytenä. Hän pitää minua itsestäänselvyytenä joten annan mahdollisuuden muille. En kertonut hänelle. Älykäs mies ymmärtää itse ettei pelkät sanat riitä.

• Anonyymi00016

Juu ei sanat ole riittäny koskaan jos teot osoittaa muuta kuin sanat

• Anonyymi00011

hän piti minua valitettavasti… halusi aivan toista naista kaikki ne vuodet (6)

• Anonyymi00021
        UUSI

Aika hitaasti tajusit.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aika hitaasti tajusit.

🤭

Hihi sivusta

• Anonyymi00012

Nämä on näitä syitä mihin jopa parisuhteet kaatuu pidetään toista itsestäänselvyytenä kun ekan pettämis kerran jälkeen jättäny mitä sitä turhaan huonoa huonompaan vaihtaa pätee kummassakin sukupuolessa suhde on vaan aina päättyny siihen hetkeen ja jopa suurempi todennäköisyys saada se sukupuolitauti niin miksi suurempi todennäköisyys ettei mies saa kosteaksi kyseistä naista edes enään kun ulkoistanu itsensä suhteesta ja kyllä mä aina varmistan kunntoinen on pettäny ensin että tietää mun käyvän vieraissa oppiipa edes tietämään miltä se tuntuu sinänsä jännä narsista se tuntuu vielä pahemmalta (koska hän on niin täydellinen ja vastustamaton ettei yksikään mies tai nainen voi vastustaa hänen viehätystään) eibät omosta tunteita eivät tunne yhtään mitään mitenkään ainoa tapa pitää aisoissa on pelko lisä haittoja tulee kun dementoituvat eivät tiedä edes mikä kuolema on mitä se tarkoittaa pitävät itseään jälleen kuolemattomina miksi pieni lapsi ei varo ei tiedä mitä kuolema tarkoittaa ylisuojeltu lapsi ei välttis opi edes tietämään miksi (vaikka mä tein noin nii ei mulle noin käyny) mä niin ylisuojeltu ettei mulle lapsena mitään asfalttiihottumaa kummempaa koskaan tullu ennen teini-ikää teini-iässä taas kunnei juurikaan tuntenu edes kipua vaikka olis pitän sattua ni mitä tartteis pelätä

• Anonyymi00014

kaikki vanhat kaverit olivat käärmeiyä en tarvii niitä jokanen heistä halusi miestäni ja tiedäks kattoisivat peiliin emt

• Anonyymi00024
        UUSI

Jarmi ettei sun mies kertonut, että se on nähnyt paljon vaivaa saadakseen muut naiset lämpiämään. Ei se oikein hyvin siinä ole aina onnistunut. Hyväähän siitä omasta rakkaasta haluaa ajatella. Helpompi syyttää kaikkia muita.

• Anonyymi00018

No juu en ny ihan selvä ole mutta selviän ,uskoisin että hän on selvä

• Anonyymi00020
      UUSI

No en. Ihmeenä ennemmin. Tunsin vain äidinrakkautta ennen häntä eikä yksikään mies kiinnostanut minua tai saanut ajattelemaan yli sekuntia.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ei olla sellaisessa tilanteessa, että voisin pitää. Kaukana siitä.

• Anonyymi00025
      UUSI

Mikään asia ei ole itseestään selvää.

• Anonyymi00026
      UUSI

mene etsimään itsellesi uusi uhri

• Anonyymi00027
      UUSI

En pidä minään.

• Anonyymi00029
      UUSI

En. Kaipaan vain. Naiselta ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1612
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1611
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      71
      871
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe