Kertokaa miehet, että miksi mies ei ole rehellinen suhteen alussa?

Anonyymi-ap

Mies näkee ravintolassa vaalea tukkaisen naisen, ja mies kertoo minulle, että vihdoin pääsi tästä ihastuksesta eroon? Tai miksi mies tanssii koko illan vain naisystävän kanssa, joka tämän hänen naisystävä kielsi tulemasta tapaamaan lainkaan näitä miehen ystäviä ja siis myös heidän nais ystäviään? Ja mies tanssi koko illan vain tämän naisystävän kanssa, joka oli kieltänyt tulemasta minua yhteis tapaamiseen lainkaan. Tämä nais ystävä on erittäin läski ja ruman näköinen ja lisäksi vielä erittäin ilkeä. Kun näin hänet ensi kertaa, niin totesi vain minulle, että ei halua tutustua minuun lainkaan? Mutta mitä tekee mies, niin jatkaa vain ns. ystävyyttä tämän läskin ja typerän naisen kanssa? Mies ei tanssi koskaan minun kanssa, mutta toki kelpaa tanssi läskiperseen kanssa tai toisen miehen vaimon luuperseen kanssa. mutta ei toki minun kanssani koskaan. Toki jätin tämän tyhmän ääliö miehen. Joten tämä on vain varoitus teille naisille, jos miehesi kohtelee sinua huonosti, niin jätä hänet heti. Jos arvostaa muita naisia enemmän kuin sinua, niin jätä mies heti. Olin siis itse kaunis nainen ja älykäs, mutta eihän toki narksu välitä muusta kuin toisten satuttamisesta ja miten voi alistaa toista.

7

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan olen tuollaisen tavannut. Satutti.

• Anonyymi00002

Minulla on suhde miehen kanssa joka mitä todennäköisesti sama, mutta pitää minua piilossa tuolta läskiltä ettei jää kiinni. Emme koskaan tapaa yöelämässä. En paljasta muuta.

• Anonyymi00003

Tässäkään omituisessa länkytyksessäsi ei ole palstaäijä minkäännäköistä ns runkoa, mutta matalamieliset naisia kohtaan antipatioita tuntevat höppänät ei kyllä varsinaisesti logiikan perään ole

• Anonyymi00004

Katso peiliin.

• Anonyymi00006

Kerrotko katkera kanttura mistä kulmasta yrität tällä kertaa palstasedälle proosailla

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kerrotko katkera kanttura mistä kulmasta yrität tällä kertaa palstasedälle proosailla

""Mutta mitä tekee mies, niin jatkaa vain ns. ystävyyttä tämän läskin ja typerän naisen kanssa? Mies ei tanssi koskaan minun kanssa, mutta toki kelpaa tanssi läskiperseen kanssa tai toisen miehen vaimon luuperseen kanssa.

Siinäpä se. Apltä puuttuu muutakin kuin peräreikä.

• Anonyymi00005

Kauneutta tyypillisemmässä muodossaan... Katoaa sitä mukaa kun suu aukeaa... Jäljelle jää vain äänekäs vaateripustin.... Ei jatkoon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1879
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      364
      1646
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1247
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1081
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1032
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe