Mahtaako karvojen ajelu olla siinä määrin muodikasta tänä päivänä mitä oli joitakin vuosia sitten? Siistitty pillun seutu on toki paikallaan aina. Onko posliini pois muodista.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Posliinina aina
- Anonyymi00006
Näin miehenä - > posliini ehdottomasti paras. Kiva nuolla, kiva nussia. Se kertoo naisen viriiliydestä ja on seksikäs.
- Anonyymi00002
Mulla on kunnon turska tuherolla uuhh
- Anonyymi00003
Varmaan sun korvienvälistä tuo löytyy.
- Anonyymi00004
Posliini on nautinto.
- Anonyymi00005
Täydellisen sileä posliininpillu ❤️
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täydellisen sileä posliininpillu ❤️
😘😊
- Anonyymi00008
Saan miehiltä suu/kieli nuolentaa ilman pyytämistä, kun tein paluun karvattomaksi täysin, tykkään saada suuseksiä pitkään.
- Anonyymi00009
Mul on melko luonnollisessa tilassa. Kohdalle on osunut paljon kumppaneita jotka tykkää kovasti ja musta on ihanaa kun He tykkää. Posliinin vaativia ei onneksi ole ollut eikä tule. Kuumaa on kun posliinista enemmän tykkäävät ihastuu täysillä siihen miltä se näyttää ja tuntuu ja tuoksuu.
- Anonyymi00010
Aito karvoitus on todella naisellinen ja kaunis. Pikkutytöillä posliini
- Anonyymi00011
Olen aina ihaillut aikuisen naisen pilluja, posliinia on kivempi nuolla omasta mielestäni mutta kumpin kiihoittaa, joskus oikein runsas karvoitus saa haluja lisääntymään jos vielä tuoksuu ihanan kiimaiselta. +60ukm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558