Hyvä Elokapina

Anonyymi-ap

Kannatan täydestä sydämestäni toimintaanne tässä sukusiittoisessa salametsästäjien täyttämässä persulassa.

14

376

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siellä on huoltoaseman kahvipöydässä ollut kovaa keskustelua elokapinasta tähän tapaan..

"m3lkoistma typeräm,.,. touhum.,akat hiitee,.töihim...,..eläimety hyvim käsiossmme"

• Anonyymi00010

Nyt jos olisi vielä Teboil ja kahvila niinkuin oli ennen. Hurttiukot rollaattoreineen siellä istuisivat päiväkaudet turisemassa ja kaikista asioista tulisi selvyys joko yksimielisesti tai vähintään omat arviot mitä on tapahtunut, eilenkin. Kielenkannat olisi olleet rasvattuja ukoilla kun omia näkemyksiä latelisivat. Pitäisi olla joku mukava kuppila jossa saisivat puhua vaikka jonniinjoutavia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nyt jos olisi vielä Teboil ja kahvila niinkuin oli ennen. Hurttiukot rollaattoreineen siellä istuisivat päiväkaudet turisemassa ja kaikista asioista tulisi selvyys joko yksimielisesti tai vähintään omat arviot mitä on tapahtunut, eilenkin. Kielenkannat olisi olleet rasvattuja ukoilla kun omia näkemyksiä latelisivat. Pitäisi olla joku mukava kuppila jossa saisivat puhua vaikka jonniinjoutavia.

Kuka nuita ukkoja kahvilassaan viitsisi katsella. Kahvit juotuaan ulos vaan. Kahvila ei ole mikään räkälä!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuka nuita ukkoja kahvilassaan viitsisi katsella. Kahvit juotuaan ulos vaan. Kahvila ei ole mikään räkälä!

Joo, en menisi paikkaan missä ukkokööri töllistelemässä ja juoruamassa!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kannattais aikalailla miettii mitä sitä kirjottelee. Vaikuttaa aika rasistiselta kirjottelulta jo. On meinaan nykyään maahanmuuttaja ukkojen suosiossa noi huolto asemat ainaki täällä eteläsuomessa. Suomalaisia pappoja ei nykyää paljoo näy, tai on ainaki vähemmistönä.

• Anonyymi00003

Onko joku salametsästänyt lehmiä

• Anonyymi00004

Ihmeellisesti poistuu vastauksia? Näillä elo[k]apinoilla ei kompetenssi riitä mihinlään. Aaltola käy niitä agiteeraamassa.

• Anonyymi00008

Niin on näköjään. Minunkin kirjoitus poistettiin vaikka ei ollut herjaava millään muotoa.

• Anonyymi00005

Jäikö aamu lääke sinne dosettiin?

• Anonyymi00013

Siinä tuossa vaiheessa on nyt niillä jutun juuri se.

• Anonyymi00006

Jos sinun suvussa on sisäsiittoisuutta niin älä yleistä aloittaja

• Anonyymi00007

Nyt alkaa selvyyttä tulla. Salametsästysjupakka sai niin paljon huomiota että elokapinalliset keksivät hyvän idean tehdä ryntäys Valiolle. Kuuluisuudesta ei ole muuta kuin pelkkää harmia. Eri juttu jos olisi ollut joku kuntaa elävöittävä ja työpaikkoja lisäävä kuuluisuus kuin metsästys. Nythän ei kukaan uskalla enää metsästää petoja vaikka ne syövät kissat, koirat ym. Päivälläkin saalistavat jos on nälkä. Puput katosivat jo aikoja sitten.

• Anonyymi00009

Ei taida olla tämän paikkakuntalainen joka tuon äskeisen kirjoitti tai oli ehkä entinen, muualle muuttanut. Yleensä heiltä olen kuullut pahimmat kommentit. Ei ne perustele miksi mollaavat, mutta ovat hyvin vahingoniloisia.

• Anonyymi00014

Siellä oli monta Donald Trumpia makaamssa😝

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1309
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      82
      1172
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe