Kannatan täydestä sydämestäni toimintaanne tässä sukusiittoisessa salametsästäjien täyttämässä persulassa.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Siellä on huoltoaseman kahvipöydässä ollut kovaa keskustelua elokapinasta tähän tapaan..
"m3lkoistma typeräm,.,. touhum.,akat hiitee,.töihim...,..eläimety hyvim käsiossmme"- Anonyymi00010
Nyt jos olisi vielä Teboil ja kahvila niinkuin oli ennen. Hurttiukot rollaattoreineen siellä istuisivat päiväkaudet turisemassa ja kaikista asioista tulisi selvyys joko yksimielisesti tai vähintään omat arviot mitä on tapahtunut, eilenkin. Kielenkannat olisi olleet rasvattuja ukoilla kun omia näkemyksiä latelisivat. Pitäisi olla joku mukava kuppila jossa saisivat puhua vaikka jonniinjoutavia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt jos olisi vielä Teboil ja kahvila niinkuin oli ennen. Hurttiukot rollaattoreineen siellä istuisivat päiväkaudet turisemassa ja kaikista asioista tulisi selvyys joko yksimielisesti tai vähintään omat arviot mitä on tapahtunut, eilenkin. Kielenkannat olisi olleet rasvattuja ukoilla kun omia näkemyksiä latelisivat. Pitäisi olla joku mukava kuppila jossa saisivat puhua vaikka jonniinjoutavia.
Kuka nuita ukkoja kahvilassaan viitsisi katsella. Kahvit juotuaan ulos vaan. Kahvila ei ole mikään räkälä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka nuita ukkoja kahvilassaan viitsisi katsella. Kahvit juotuaan ulos vaan. Kahvila ei ole mikään räkälä!
Joo, en menisi paikkaan missä ukkokööri töllistelemässä ja juoruamassa!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kannattais aikalailla miettii mitä sitä kirjottelee. Vaikuttaa aika rasistiselta kirjottelulta jo. On meinaan nykyään maahanmuuttaja ukkojen suosiossa noi huolto asemat ainaki täällä eteläsuomessa. Suomalaisia pappoja ei nykyää paljoo näy, tai on ainaki vähemmistönä.
- Anonyymi00003
Onko joku salametsästänyt lehmiä
- Anonyymi00004
Ihmeellisesti poistuu vastauksia? Näillä elo[k]apinoilla ei kompetenssi riitä mihinlään. Aaltola käy niitä agiteeraamassa.
- Anonyymi00008
Niin on näköjään. Minunkin kirjoitus poistettiin vaikka ei ollut herjaava millään muotoa.
- Anonyymi00005
Jäikö aamu lääke sinne dosettiin?
- Anonyymi00013
Siinä tuossa vaiheessa on nyt niillä jutun juuri se.
- Anonyymi00006
Jos sinun suvussa on sisäsiittoisuutta niin älä yleistä aloittaja
- Anonyymi00007
Nyt alkaa selvyyttä tulla. Salametsästysjupakka sai niin paljon huomiota että elokapinalliset keksivät hyvän idean tehdä ryntäys Valiolle. Kuuluisuudesta ei ole muuta kuin pelkkää harmia. Eri juttu jos olisi ollut joku kuntaa elävöittävä ja työpaikkoja lisäävä kuuluisuus kuin metsästys. Nythän ei kukaan uskalla enää metsästää petoja vaikka ne syövät kissat, koirat ym. Päivälläkin saalistavat jos on nälkä. Puput katosivat jo aikoja sitten.
- Anonyymi00009
Ei taida olla tämän paikkakuntalainen joka tuon äskeisen kirjoitti tai oli ehkä entinen, muualle muuttanut. Yleensä heiltä olen kuullut pahimmat kommentit. Ei ne perustele miksi mollaavat, mutta ovat hyvin vahingoniloisia.
- Anonyymi00014
Siellä oli monta Donald Trumpia makaamssa😝
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455