vaimoltaan salaa. Pidempi juttu ei yhden illan sekoilu. Vaimo ei tiedä mitään. Miehellä ollut aiemminkin toinen. Ei eroa mutta ei kerro totuutta vaimolle.
Miehellä toinen
33
583
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jaa.
- Anonyymi00003UUSI
Ystävälleni kait paljastaisin tuollaisen tiedon (jos kokisin sen parhaaksi). Muutoin muut hoitakoot omat asiansa. En tunne heidän elämiään.
- Anonyymi00004UUSI
Mies ei tietenkään kerro vaimolleen.
Senssit menee pilalle.
Vaimolla on oikeus tietää. Mitä nopeammin sen parempi. - Anonyymi00005UUSI
Mies on myös vienyt toisen vaimon perheen asuntoon. Vaimo ei tiedä mitään.
- Anonyymi00008UUSI
2 vaimoa?☺️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
2 vaimoa?☺️
Juu, aloitus oli maahanmuuttaja ukkelista
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juu, aloitus oli maahanmuuttaja ukkelista
😂 Etkö parempaa keksinyt?
- Anonyymi00006UUSI
Tuo on niin säälittävää ja surullista, kun ihminen ei osaa olla rehellinen omalle kumppanilleen.
- Anonyymi00011UUSI
Niin. Kuulostaa surulliselta. Suhde ei ehkä ole tasapainossa (osahan sopii että saa olla ulkopuolisia suhteitakin). Itse keskityn siihen, että oma suhteeni on niin avoin kommunikaation osalta ja kummallekin hyvä, ettei menisi tuollaiseksi. Toki voihan sitä tulla höynäytetyksi niin, että toinen puhuu kirkkain silmin kaiken olevan hyvin, ja valehtelee ilman mitään tunnontuskia.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin. Kuulostaa surulliselta. Suhde ei ehkä ole tasapainossa (osahan sopii että saa olla ulkopuolisia suhteitakin). Itse keskityn siihen, että oma suhteeni on niin avoin kommunikaation osalta ja kummallekin hyvä, ettei menisi tuollaiseksi. Toki voihan sitä tulla höynäytetyksi niin, että toinen puhuu kirkkain silmin kaiken olevan hyvin, ja valehtelee ilman mitään tunnontuskia.
Realistinen käsitys. Mikään ei ole itsestäänselvää ihmisten elämisessä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Keskityt oikein avoimelle kommunikoinnille??? 🤣 Ja kirjoittelet ikävällä 🤣 herrani mitä trollakkoja voi luojaaaa 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Keskityt oikein avoimelle kommunikoinnille??? 🤣 Ja kirjoittelet ikävällä 🤣 herrani mitä trollakkoja voi luojaaaa 🤣🤣🤣🤣
Mikä tuossa niin naurattaa? Ilmeisesti joku provoyritys. Minun mielestä avoin kommunikaatio on hyvän parisuhteen kulmakiviä. Eikä minun tarvitse sen sisältöä alkaa tänne avaamaan sen tarkemmin, joten turha haastaa.
Mutta ei sinun tarvitse olla samaa mieltä. Ja ainakin se on varmaa, että et tunne minua yhden kommentin perusteella.
- Anonyymi00007UUSI
Kuinka hyvin tunnet heidän elämänsä ja suhteensa tilan? Kuuluuko heidän asiansa sinulle? Itse en puuttuisi vaikkapa naapurini asioihin, ellei tilanne olisi jotenkin kovin selvä ja räikeä. Ehkä sellaisessa tilanteessa kannustaisin ko pettäjää puhumaan kumppanilleen…
- Anonyymi00009UUSI
Niin, vaimo on ketarat levällään joka viikonloppu. Sehän vaan jätetään kätevästi mainitsematta 😉
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, vaimo on ketarat levällään joka viikonloppu. Sehän vaan jätetään kätevästi mainitsematta 😉
vakka valinnut kantensa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tartuit sitten ilmeisesti hetkeen ja jatkoit palstasedän hönöä kerrontaa yleisen naisiin liittyvän antipatiasi vuoksi🥱
- Anonyymi00018UUSI
Tuommoset pettäjät itse luulee kaikista et ne juoruaa heti kun näkee.Sitten luuloissaan alkaa möyhentää tätä.Siitä seuraa toisinaan kovakin vasta reaktio möyhennetyltä syyttömältä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jokapäivä siis
- Anonyymi00014UUSI
Ei haittaisi mua. Enkä todellakaan haluaisi tietää.
- Anonyymi00016UUSI
Jas. Tuollaisen miehen voisi laittaa virpomaan ovelta ovelle-->Saat munaa, annan myös vitsaa, jos annat rahaa.
- Anonyymi00017UUSI
Transistorimies kaikki leidarit ties prööt prööt...
- Anonyymi00023UUSI
Eipä tainnut sekään potpottaa teitä tielle onnen
- Anonyymi00020UUSI
Siitä kivoja että mies jää aina naiselleen kiinni pettämisestä
- Anonyymi00025UUSI
Juuri näin.
- Anonyymi00030UUSI
Niin jää! Itsepetosta jos muuta luulee.
- Anonyymi00021UUSI
Jos olisin tuon miehen vaimo, toivoisin että kertoisit minulle.
- Anonyymi00022UUSI
Ja ketä noista ikävöit, kun laitoit aloituksesi tälle palstalle. Tuolla on tuo pettämispalsta erikseen.
- Anonyymi00026UUSI
Miksei miehellä saisi olla useita parittelu kumppaneita.Tekee vain hyvää palleille
- Anonyymi00031UUSI
Siksi, että se sattuu ihan s**tanasti kun sellainen jota rakastaa n*ssii muita. Tuntuisi sinustakin. Se myös rikkoo luottamuksen mikä on pohja kaikelle.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Siksi, että se sattuu ihan s**tanasti kun sellainen jota rakastaa n*ssii muita. Tuntuisi sinustakin. Se myös rikkoo luottamuksen mikä on pohja kaikelle.
Mut on ihmisiä, jotka ei oikeasti ajattele toisten tunteita. Heillä oma halu ajaa kaiken ohi. Heillä on löyhempi moraali. En tiedä, oppisivatko, jos heille tapahtuisi sama?
- Anonyymi00032UUSI
Karma, se Karma kyllä hoitaa tommoset pikkuhiljaa.
- Anonyymi00033UUSI
skandaali keissi…
- Anonyymi00035UUSI
Pirustako tiedän kenen muija kun kaikilla on huntu päässä tottakai silloin vahinkoja sattuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä752326Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa502229SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622035Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171811Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön861261Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.781164HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363021053Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T325986Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah100943- 69919