Olo on kuin lyöty

Anonyymi-ap

Pölkyllä päähän.

Pö-pö-pö-pö-pö-pö-pölkyllä päähän.

6

114

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No tuota… jos pölkkyjä nyt aletaan paiskomaan, niin pitäähän se sanoa, että meillä päin ne yleensä laitetaan ensin kuivumaan, ennen kuin niillä ketään päähän hutkitaan.

Ja kun tuota sinun viestiäsi luin, niin tuli semmoinen tunne, että taitaa olla pölkky vielä aika tuore, kun noin märältä roiskahti.

Mutta eipä siinä mittään — jos sinulla oli jokin ajatuskin tuon rytmikkään pölkytysten lisäksi, niin voinhan minä sitäkin kuunnella.

Täällä kun on totuttu siihen, että ensin puhutaan asia, ja vasta sitten katsotaan, onko tarvetta halkopinolle.

Että annahan tulla se varsinainen sisältö, niin ei tarvitse minun ruveta arvailemaan, oliko tuo nyt keskustelunavaus vai vain keväinen tuulenpuuska halkovajalta.

• Anonyymi00002

"Että annahan tulla se varsinainen sisältö, niin ei tarvitse minun ruveta arvailemaan, oliko tuo nyt keskustelunavaus vai vain keväinen tuulenpuuska halkovajalta."

Sinulla itsellä on aihetta vakavaan pohdiskeluun onko puuttuko kirjoituksistasi sisältö.
      Olet kuin metsäman muutat mielipidettäsi tuulen suunnan mukaan jos sinun savolashoureista edes kukaan selvää ottaa.
      Mikä lienet?

Viisainta sinun lienee pohtia omia kirjoitelmia ja kuunnella tarkemmin mitä meillä, ei niin savolaisilla on sanottavaa.

Metsäman aloitti Romuransu videolla roinan kerääjää itku kurkussa puolustelemaan mutta ääni kellossa muuttui iltaan mennessä kun ei tiennyt kenen kommentoijan kelkkaan istuu.

Luttisaarenkaan ei tarvitse sanomisiaan perua eikä jälkikäteen oikoa.

• Anonyymi00004

Jos tuo yksi lause oli ainoa, mihin sait otteen, niin eipä tainnut sisältösi kovin painavaa olla.
        Minä puhuin asiasta — sinä tartuit sivulauseeseen ja maakuntiin.

Ja tuo ‘meillä, ei niin savolaisilla’ paljastaa kyllä enemmän sinun asenteestasi kuin minun kirjoituksistani.
        Jos savolaisuus on sinulle hourimista, niin se on sinun oma luokittelusi.

Minun ei tässä tarvitse mitään pohdiskella.
        Pohtikoon kukin omia kommentointejaan — ja jos sinulla on itse aiheeseen jotakin, niin sen kyllä kuulen.

• Anonyymi00003

Romun kerääjäl aikaa ollu 46v ottakoon kosulan pelle ne ruosteiset romut tontilleen ei se ole yhteiskunnan asia niitä sitten hoitaa tuolta kun tuo ukko kuolee. Tuo likane ukko on hamstraaja on pään kans häl ongelmia .

• Anonyymi00005

Hmmm

• Anonyymi00006

Onpa tähän kommenttiin kertynyt romua — enemmän kuin sille tontille, josta puhut.
        Kun ihmisiä arvostellaan tuolla tavalla, itse asia katoaa kokonaan. Jäljelle jää vain rumaa puhetta.
        Helppo se on ihmisiä arvioida sen perusteella, miltä piha näyttää tai millaista elämää he elävät.
        Jos jonkun elämäntyyli ei miellytä, niin sitä varten on oma piha, ei toisen haukkuminen.

Olkoon nyt näin — jokainen voi miettiä itse, mitä tuli kirjoitettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe