pitäisi koiran villat levitellä pihamaalle lintujen pesätarpeiksi vaikka juuri toinen asiantuntija ihan kuvien kanssa näytti ja kertoi kuinka linnun poikaset hirttäytyvät koirankarvoihin. Parempi olisi antaa lintujen tehdä pesänsä ihan luonnon omista rakennustarpeista. Iltasanomissa oli tuo uutinen.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Löysin kerran pönttöjä puhdistaessa hirvenkarvoista tehdyn pesän. Yleensä ne on sammalista tehtyjä.
- Anonyymi00005
Eli selvä rikos tapahtunut kun vihreät eivät ole huolehtineet linnuista,
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Ei ollu "asiantuntijalla" munaa myötää että väärin meni, se on joillekin virheen myöntäminen vaikeaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011918230.html - Anonyymi00004
Voisihan paltamolaiset yleensäkin tuulettaa villojaan.
Usealla kuitenkin paksu villapeite intiimialueellaan.- Anonyymi00006
Vanhalla kuluneella kotitalouskoneella on yleensä paksu pöheikkö joka haiskahtaa.
- Anonyymi00007
Sitä sinäkin haluaisit jos vain saisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 65596
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543