Kiuruvettä voitaisiin tehdä tunnetuksi myös laskemalla kaikki lehmät vapaaksi luontoon, kuten Intiassa. Kaupunki korvaisi kustannukset viljelijöille ja valtio kunnille.
Elokapinalliset antaisi puoltavan lausunnon.
LEHMÄT VAPAAKSI LUONTOON
3
160
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Olisihan se mainio näky, jos Kiuruveden keskustassa käyskentelisi lehmiä yksin kappalein tai laumassa. Niitä pitäisi väistellä ja myös varoa, jos joukossa olisi sarvipäitä äkimyksiä. Matkalaiset saisivat hyviä kuvia lehmien kanssa kaulakkain.
- Anonyymi00002
Vapaasti käyskentelevillä lehmillä olisi myös työllistävä vaikutus, pitäisihän lehmien lätkimät läjät siivota yleisiltä paikoilta pois.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vapaasti käyskentelevillä lehmillä olisi myös työllistävä vaikutus, pitäisihän lehmien lätkimät läjät siivota yleisiltä paikoilta pois.
Ei tunnu kaupungilla olla varoja siivota ees nykysiä jälkiä kun kaikki pitää laittaa kuorien kiillotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541