Hyvä kokemus

Anonyymi-ap

Luin täältä kuinka tyttöilijä oli saanut hyvin seuraa pukeutuneena. Pitkään mietin ja jahkailin uskaltaisinko esiintyä asuissa.
Kävin autolla pukeutuneena mutta jänistin. Lopulta rohkenin ja nousin autosta, liikuin hameessa ja rinnat paidan alla. Runkkasin ja sain lähes välittömästi spermani hameeseen.
Tuon jälkeen oli mahdoton olla käymtää esiintymässä. Se ei enää riittänyt sa7in seuraa. Puristeli rintojani kun runkkasin häntä. Kumarruin ja sain spernat paidalleni. Mielettönän kiihottavaa, hän kouri ja runkkasi minut. Eikä hän ollut ainoa kiinnostunut.

29

852

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa että olet löytänyt seuraa , se vaan pitää ottaa ensimmäinen askel kohti nautintoja vaikka hieman pelottaisikin

• Anonyymi00001

Kyllä, ensimmäinen kerta vaikein. Ei ole itselläkään rohkeus vielä riittänyt mennä seksiin asti kunnolla. Tyttönä olen liikkunut levareilla jo vuosia.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Kyllä, ensimmäinen kerta vaikein. Ei ole itselläkään rohkeus vielä riittänyt mennä seksiin asti kunnolla. Tyttönä olen liikkunut levareilla jo vuosia.

mutta nyt sieltä ei voi olla enään poissa 😋

• Anonyymi00003
        kullityttö kirjoitti:

mutta nyt sieltä ei voi olla enään poissa 😋

Se jännitys, kun ajaa täysin laittautuneena autolla! Alusasut, sukkikset, minari, paita ja korkkarit puettuna. Levarille auto parkkiin, ulos autosta kävelylly. Katselkoot muista autoista, jos kiinnostaa😋

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Se jännitys, kun ajaa täysin laittautuneena autolla! Alusasut, sukkikset, minari, paita ja korkkarit puettuna. Levarille auto parkkiin, ulos autosta kävelylly. Katselkoot muista autoista, jos kiinnostaa😋

hih , kyllä ja on ne sieltä katselleet 😅

• Anonyymi00004
        kullityttö kirjoitti:

hih , kyllä ja on ne sieltä katselleet 😅

No juu varmaan katselevat. Minä olen ollut sen verran rohkeana, että olen käynyt marketeissa, kahvilassa, kirppiksillä ihan tyttönä. Se vasta jännittää 😁

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No juu varmaan katselevat. Minä olen ollut sen verran rohkeana, että olen käynyt marketeissa, kahvilassa, kirppiksillä ihan tyttönä. Se vasta jännittää 😁

uuh noin rohkeata liikkumista minä en ole uskaltanut tehdä 😅

• Anonyymi00005
        kullityttö kirjoitti:

Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa

• Anonyymi00009
        kullityttö kirjoitti:

No, vieraalla paikkakunnalla isommassa kaupungissa. Aivan ihanaa ja jännittävää. Eivät ihmiset kommentoi, mutta varmaan huomaavat kyllä. Antavat olla rauhassa, mutta ei haittaisi, vaikka joku yrittäisi iskeäkin😋

• Anonyymi00026
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Ensi tiistaina aamupäivällä Kerava Joutsa välin levarilla olisi ensikertalainen kiinnostunut kokeilemaan jotain uutta.

• Anonyymi00002

Olisi kiva löytää joku nuorempi 20-30v tyttöilijä jota saisin salaa pitää hyvänä ja nauttia itse vaikka suihin otosta molemmin puolin, enimmäistä kertaa asialla +60ukm, alue Tuusula-Riihimäen lähistöltä.

• Kannattaa ja kivaa on😘💋

• Anonyymi00012

Ihanaa touhua tuo tyttöily💋👠

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihanaa touhua tuo tyttöily💋👠

Käytkö näyttäytymässä jossain?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Käytkö näyttäytymässä jossain?

Kyllä käyn levareilla, parkkiksilla ja jopa marketeissa. Täällä hieman pohjoisempana, Oulun seudulla.

• Anonyymi00008

Kyllä minua jännittää aina kun pukeudun naisten tiukkoihin housuihin. Välillä ihoa nuolevat pvc ja latex leggarit. Tiukat farkut . Sifonkinen läpinäkyvä paita huivit vyöt. Nahkatakki ja bootsit. Autoajelulle pitää asuissa päästä välillä. Levareilla Käyn ja monet tulee auton viereen katsomaan onko kulli kädessä. Joskus autot ajaa ohi mutta tekee uparit ja ajaa viereen. Kivaa se on kun tullaan heti hyväileen. Jännitys laukeaa. Sen jälkeen antaa mennä.

• Anonyymi00010

Kiihottaa kovasti juuri autossa runkkailu ja imuttelu julkisella paikalla. Tre seudulla

• Anonyymi00011

Mistäs ne arvaa tulla sun auton luo. Ulkoiletko levareilla ja olet näytillä?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mistäs ne arvaa tulla sun auton luo. Ulkoiletko levareilla ja olet näytillä?

Ulkoilen levareilla jonkin verran. Haluan tulla nähdyksi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ulkoilen levareilla jonkin verran. Haluan tulla nähdyksi.

Missä päin Suomea ulkoilet ?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Missä päin Suomea ulkoilet ?

Tampereen seudulla ja yleisesti Pirkanmaan seudulla. Levareilla. Parkkipaikoilla.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tampereen seudulla ja yleisesti Pirkanmaan seudulla. Levareilla. Parkkipaikoilla.

Upeaa touhua, itse en ole vain tuota viimeistä vaihetta tehnyt eli en ole seksiin asti mennyt miehen kanssa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Upeaa touhua, itse en ole vain tuota viimeistä vaihetta tehnyt eli en ole seksiin asti mennyt miehen kanssa.

Aika vähän kuitenkin kokemusta. On kyllä tulleet hiveleen ja kouriin. Näyttäneet kulliansa. Ihmettelevät kuinka voin pitää noin tiukkoja housuja.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aika vähän kuitenkin kokemusta. On kyllä tulleet hiveleen ja kouriin. Näyttäneet kulliansa. Ihmettelevät kuinka voin pitää noin tiukkoja housuja.

Mutta ihanaa se on kun kosketellaan ja hyväillään. Tykkään kyllä kun myös nännejä imetään ja tietysti kullia.

• Anonyymi00021

Kevät tulee transut herää tyttöilijän suuhoito mutkatonta nautintoo.yleinen säätäminen turha sopiminen jää pois.
      Miksei naiset voi vain sanoo nyt ei käy.Tyttöilyn sopii ke 18.30 nähdään se on näin.kännykkä mahdollistaa monet turhat muutokset.

• Anonyymi00022

Turus parikymppistä joka antaa imeä 55 m myös toisinpäin 17 kalu

• Anonyymi00023

Kelit lämpenee tyttöijät herää ekat kerrat jännittää aina.Sitte kun saa muutaman vakkarin aukee toinen maailma.Tutut pariskunnat parhaita,tietää mitä tulossa.Nais pari/mies pari,ihan kivaa.Tai toinen tyttöilijä ,kaks naista.Jotka meikkaa valitsee asut ottavat vähän viiniä,pukevat transut.
      Tilaavat kieltä tai kyrpää,ettei jöpötä hameessa.

• Anonyymi00024

Olisko ensi tiistaina ketään jollain levarilla Keravan ja Joutsan välillä? Aamupäivällä olen liikenteessä...

• Anonyymi00025

Olen siis ekakertalainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      111
      18313
    2. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      157
      7448
    3. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      88
      4058
    4. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      27
      3013
    5. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      72
      2712
    6. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      100
      2406
    7. Tikkunenällä on kovat luulot itsestään

Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani
      Ikävä
      20
      2354
    8. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      106
      2179
    9. Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...

...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass
      Maailman menoa
      127
      2146
    10. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2032
    Aihe