Mitä luulette? Siihen en usko että ketään ihmistä,terveyskin rapisee eikä rahatilannekkaan näytä hyvältä. Ehkä jotain pientä,jotain luontokokemusta tai vastaavaa. Kummoista ei uskalla toivoa.
Vieläköhän elämä toisi jotain kivaa
14
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä hyviin juttuihin kannattaa uskoa.
- Anonyymi00002
Niin se pitää tehdä.
- Anonyymi00003
Ehkä röökilakko pitää ja jää jokin laaki saamatta😅 sekin ois jotain.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä röökilakko pitää ja jää jokin laaki saamatta😅 sekin ois jotain.
Tuosta on hyvä aloittaa.
Kyllähän se terveys rapisee. Jotakin edullisempaa asumista kaipais. Pienet tulothan ei oo ongelma, vaan enempikin menopuoli. Yhteiskunta on rakennettu, jotenkin niin, että kaikki ois hirveen rikkaita. Mutta eihän me olla. No itellä tietenkin hyvä puoli, kun voi käyttää noita rahoja mitä jälkikasvulle suunnittelin.
Semmosia edullisia asumismuotoja pitäs kehittää ja pientä yhteistoimintaa. Kiertelyä omassa kotikaupungissa, taidemuseoita, lähiretkeilyä, jotain puutarhapalstoja, käsitöitä puun, metallin ja tekstiilien parissa. Pienimuotoista, mutta kuitenkin tuo sisältöä elämään. Ei pelkkää telkkarin tai seinän tuijottamista.- Anonyymi00004
Olen kuullut, että samanhenkiset ihmiset ovat muuttaneet yhteiseen omakoti- tai rivitaloon. Olen joskus asunut kämppiksien kanssa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen kuullut, että samanhenkiset ihmiset ovat muuttaneet yhteiseen omakoti- tai rivitaloon. Olen joskus asunut kämppiksien kanssa.
Sellainen kommuuniasuminen voi tulla vähän takaisin. "Lättähattujen vanhainkoti"
Anonyymi00004 kirjoitti:
No siitä mä oon haaveillukin, kun sais kerättyä hyvän porukan. Ja ostais vaikka vanhan vanhaikodin asunnoiksi. Mutta pikkusen oon varovainen. Ikävä kokemus intistä, eipä tarvi olla kun yks narsistista tai psykopaattista ominaisuutta omaava. Niin pilaa koko porukan ilmapiirin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minusta tuo on todella hyvä vaihtoehto, koska itse en tykkää asua yksin. Jokaisella olisi oma tilansa ja yhdessä voitaisiin laittaa ruokaa ja harrastaa. Jos minä joutuisin asumaan yksin, niin elinikäni vähenisi huomattavasti.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minusta tuo on todella hyvä vaihtoehto, koska itse en tykkää asua yksin. Jokaisella olisi oma tilansa ja yhdessä voitaisiin laittaa ruokaa ja harrastaa. Jos minä joutuisin asumaan yksin, niin elinikäni vähenisi huomattavasti.
Kyllä, se kuulostaa hyvältä. Oma huone on mullekin tärkee, mutta ruoka ois kiva tehdä yhdessä. Tylsää tehdä pikkuannoksia, eikä samaa viittis koko viikkoo syödä. Harrastetilojakin sais olla. Kangaspuita, puutyökonetta ja hitsauspaikka ym.
Sen uskon, että elinikä lyhenee. Ainakin ite huomaan, että pumppu on kovilla.- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin ja jokainen tois yhteisöön jotain. Joku olis hyvä kokkaamaan toinen tekemään vaatteita toinen taas korjaamaan erilaisii vempaimia jne. Mahtavaa ja varsinkin jos kaikki tulis vielä hyvin juttuun keskenään. Tos olis kyl ideaa! 🥰👏
- Anonyymi00005
Aina se voi jotain tuoda kunhan vain uskaltaa vähän avautua, jos huonoja kokemuksia joita yleensä riittää
- Anonyymi00007
Minä ainakin aion tehdä elämästäni nyt hyvän ja tehdä niitä asioita mistä nautin.
Se on itsestä kiinni ja kenenkään eu pidä antaa jarruttaa omaa onnea. - Anonyymi00010
terveys kun rapisee niin sen seurauksena usein rahatilannekin.. tuo vain osui silmään kun itsellä tuollainen tilanne just nyt. Mutta kyllä se elämä sinullekin jotain hyvää vielä antaa usko pois :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899