Se on taas SK:ssa sontaa tuutin täydeltä, miten kallu pitää olla että tuollainen kiinnostaa.
Kallulätkää taas etusivu täynnä
14
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ässät on Porin messias, jota pitää palvoa ja sk:n on siitä kirjoitettava joka päivä
- Anonyymi00002
Kait se hallin kattoremonttikin niistä Pori Energian myyntirahoista maksetaan
- Anonyymi00003
Ai. Onko sitä muutakin?
- Anonyymi00004
Entä se ristin hinta katolle ????
- Anonyymi00006
Jäähallin katolle risti ja Messias-veistos :D
Ei edes yllättäisi tuon kalluhallin katolla
- Anonyymi00005
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi00007
Pori on kallujen kaupunki.
En itsekään ymmärrä, mikä järki on fanittaa jotain lätkäjoukkuetta niin hartaasti että se määrittää jopa oman identiteetin.
Lätkä on kallujen laji. Etenkin Porissa. Pakko silti sanoa, että suuri osa porilaisista lätkäfaneista ei edes ymmärrä jääkiekosta mitään. Se on vaan joku juttu tuntea yhteisöllisyyttä ja ylpeyttä kotikaupungistaan. Vaikka ne pelaajat ei edes ole porilaisia:D
Kaikki tuntemani Ässä-fanit ovat oikeasti kalluja. Sitten ne kallut pakottaa lapsensakin katsomaan tuota soopaa.
Vieläkö niiden maalibiisi on se myötähäpeää aiheuttava Patasydän? Kuten youtubessa eräs totesi: junttiuden multihuipentuma.- Anonyymi00008
Älä nyt, urheilu yhdistää politiikassa, niin rikkaissa kuin köyhissä ja sitä tuetaan kaikkien verorahoista maksettuna. Mikä on kallu, onko kalju kenties.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä nyt, urheilu yhdistää politiikassa, niin rikkaissa kuin köyhissä ja sitä tuetaan kaikkien verorahoista maksettuna. Mikä on kallu, onko kalju kenties.
huomaa kyllä että olet kallu :D
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kallu on tämä joku vakivieras täällä joka väittää asuvansa muualla. Joko puhuu paskaa tai kaipaa takaisin.
- Anonyymi00010
Kalevi "Kallu" Numminen.
- Anonyymi00011
Hän ei halua enää olla "Kallu" vaan on nyt Kalevi "Kalu" Nurminen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hän ei halua enää olla "Kallu" vaan on nyt Kalevi "Kalu" Nurminen.
On Porissa Kalevi ravintolakin. Kalluksi en vielä ole paikkaa kuullut kutsutun.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
On Porissa Kalevi ravintolakin. Kalluksi en vielä ole paikkaa kuullut kutsutun.
se onkin Kalu-Pubi sillee leikkisästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181