Sydän voi valitettavasti

Anonyymi-ap

mennä saman ihmisen kohdalla rikki monta kertaa. Eri syistä.

Olen mennyt jo laskuissa sekaisin.

26

497

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo, sama ja siksi tää on nyt loppu!

• Anonyymi00015

Löysässä hirressä on huonot oltavat. Kannattaa ottaa puheeksi toisen kanssa, jos haluaa muutosta? Tai sitten valita eriytyminen. Etäisyyden otto monesti suositeltava vaihtoehto. Jollei puhuminen tuota parannusta olemassa olevaan tilanteeseen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Löysässä hirressä on huonot oltavat. Kannattaa ottaa puheeksi toisen kanssa, jos haluaa muutosta? Tai sitten valita eriytyminen. Etäisyyden otto monesti suositeltava vaihtoehto. Jollei puhuminen tuota parannusta olemassa olevaan tilanteeseen.

Kiitos neuvoista, osaan kyllä itsekin.

• Anonyymi00002

Sylityksen aika

• Anonyymi00003

Minulla käynyt myös. Se menee heti uudestaan rikki, jos vaikka näen hänet jossain. Miten elämä voi olla tällaista? Miksi on tunteet?

• Anonyymi00004

Valitkaa viisaammin. Viisautta on kuunnella myös järkeä eikä vain sydäntä. 50/50

• Anonyymi00005

Rakastumista ei voi valita.

• Anonyymi00007

Nyt on järki otettu käyttöön... Taas ja nyt se pysyy.
        Aion määrätietoisesti suunnata ajatukset muualle hänestä ja siihen on keinot.
        Listaan mieleeni realiteetit, jotka palautan mieleen, jos tilanne tulee.
        En tarvitse enää vastauksia.
        En oleta yhdenkään viestin olevan häneltä, en kyllä aiemminkaan.
        En lähde tarkoituksellisesti tai en anna enää itseni harhailla täällä, vaikka siitä hetkellinen hyvä olo tulisikin.
        Annan itselleni luvan katsella ja ottaa muita elämääni, ilman huonoa omaa tuntoa jne.

• Anonyymi00008

Mies, tavataan ja puhutaan ❤️

• Anonyymi00011

Kannattaa pysyä kaukana henkilöstä joka johdonmukaisesti särkee sydämesi. Pidä itsestäsi huolta.

• Anonyymi00012

Ei se ollut hänen vikansa. Itse jatkoin yrittämistä ja ylläpidin toivoa vastoin kaikkea järjellisyyttä. Ei tästä pitkittyneestä pahasta olosta voi syyttää ketään muuta kuin minua itseäni. Hän ei tehnyt mitään väärin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei se ollut hänen vikansa. Itse jatkoin yrittämistä ja ylläpidin toivoa vastoin kaikkea järjellisyyttä. Ei tästä pitkittyneestä pahasta olosta voi syyttää ketään muuta kuin minua itseäni. Hän ei tehnyt mitään väärin.

Keskustelitko hänen kanssaan?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hyvä että tunnistat tuon itsessäsi. Toista ei voi syyttää siitä, jos hän ei ajattele samoin, tai tunne samoin kuin sinä!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Keskustelitko hänen kanssaan?

Ei tämä palstaäijä keskustele kenenkään kanssa siellä irlissä- ymmärrätkö? Olet himmee mies

• Anonyymi00016

Eräs etäpari rakastaa tätä.He ovat sadomasokisteja.
      Valitettavasti heidä parisuhteensa leikit ei rajoitu vain heihin tai polyamorisiin muihin jäseniinsä.Viattomia kiusataan ja saadaan kiihoketta keittiönpöytään.

• Anonyymi00021

Kerro kirjaimet haluun tietää

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kerro kirjaimet haluun tietää

Toivottavasti tämä on palstaäijän itselleen vastaama kuriositeetti eikä jonkun bipolaarisen yritelmä

• Anonyymi00018

Sydän on verta pumppaava elin ihmisen rinnassa, ei mitään muuta.
      Ilmeisesti se mistä avaaja puhuu, on aivojesi ja mielesi sekoilua ja realismin puutetta.

• Anonyymi00019

Taidat olla kirjolla jos et metaforista ilmaisua ymmärrä

• Anonyymi00026

I have a full functioning pump too

• Anonyymi00022

Minulla kaksi kertaa lyhyen ajan sisään. Ei ole mukavaa, feel you.

• Anonyymi00027

Niinkö. Ihan prseestä!

• Anonyymi00028

Totta. Niin se voi mennä. 😥💔

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      118
      1483
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe