mennä saman ihmisen kohdalla rikki monta kertaa. Eri syistä.
Olen mennyt jo laskuissa sekaisin.
Sydän voi valitettavasti
26
497
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, sama ja siksi tää on nyt loppu!
- Anonyymi00015
Löysässä hirressä on huonot oltavat. Kannattaa ottaa puheeksi toisen kanssa, jos haluaa muutosta? Tai sitten valita eriytyminen. Etäisyyden otto monesti suositeltava vaihtoehto. Jollei puhuminen tuota parannusta olemassa olevaan tilanteeseen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Löysässä hirressä on huonot oltavat. Kannattaa ottaa puheeksi toisen kanssa, jos haluaa muutosta? Tai sitten valita eriytyminen. Etäisyyden otto monesti suositeltava vaihtoehto. Jollei puhuminen tuota parannusta olemassa olevaan tilanteeseen.
Kiitos neuvoista, osaan kyllä itsekin.
- Anonyymi00002
Sylityksen aika
- Anonyymi00003
Minulla käynyt myös. Se menee heti uudestaan rikki, jos vaikka näen hänet jossain. Miten elämä voi olla tällaista? Miksi on tunteet?
- Anonyymi00004
Valitkaa viisaammin. Viisautta on kuunnella myös järkeä eikä vain sydäntä. 50/50
- Anonyymi00005
Rakastumista ei voi valita.
- Anonyymi00007
Nyt on järki otettu käyttöön... Taas ja nyt se pysyy.
Aion määrätietoisesti suunnata ajatukset muualle hänestä ja siihen on keinot.
Listaan mieleeni realiteetit, jotka palautan mieleen, jos tilanne tulee.
En tarvitse enää vastauksia.
En oleta yhdenkään viestin olevan häneltä, en kyllä aiemminkaan.
En lähde tarkoituksellisesti tai en anna enää itseni harhailla täällä, vaikka siitä hetkellinen hyvä olo tulisikin.
Annan itselleni luvan katsella ja ottaa muita elämääni, ilman huonoa omaa tuntoa jne.
- Anonyymi00008
Mies, tavataan ja puhutaan ❤️
- Anonyymi00011
Kannattaa pysyä kaukana henkilöstä joka johdonmukaisesti särkee sydämesi. Pidä itsestäsi huolta.
- Anonyymi00012
Ei se ollut hänen vikansa. Itse jatkoin yrittämistä ja ylläpidin toivoa vastoin kaikkea järjellisyyttä. Ei tästä pitkittyneestä pahasta olosta voi syyttää ketään muuta kuin minua itseäni. Hän ei tehnyt mitään väärin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei se ollut hänen vikansa. Itse jatkoin yrittämistä ja ylläpidin toivoa vastoin kaikkea järjellisyyttä. Ei tästä pitkittyneestä pahasta olosta voi syyttää ketään muuta kuin minua itseäni. Hän ei tehnyt mitään väärin.
Keskustelitko hänen kanssaan?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä että tunnistat tuon itsessäsi. Toista ei voi syyttää siitä, jos hän ei ajattele samoin, tai tunne samoin kuin sinä!
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Keskustelitko hänen kanssaan?
Ei tämä palstaäijä keskustele kenenkään kanssa siellä irlissä- ymmärrätkö? Olet himmee mies
- Anonyymi00016
Eräs etäpari rakastaa tätä.He ovat sadomasokisteja.
Valitettavasti heidä parisuhteensa leikit ei rajoitu vain heihin tai polyamorisiin muihin jäseniinsä.Viattomia kiusataan ja saadaan kiihoketta keittiönpöytään.- Anonyymi00021
Kerro kirjaimet haluun tietää
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kerro kirjaimet haluun tietää
Toivottavasti tämä on palstaäijän itselleen vastaama kuriositeetti eikä jonkun bipolaarisen yritelmä
- Anonyymi00018
Sydän on verta pumppaava elin ihmisen rinnassa, ei mitään muuta.
Ilmeisesti se mistä avaaja puhuu, on aivojesi ja mielesi sekoilua ja realismin puutetta.- Anonyymi00019
Taidat olla kirjolla jos et metaforista ilmaisua ymmärrä
- Anonyymi00026
I have a full functioning pump too
- Anonyymi00022
Minulla kaksi kertaa lyhyen ajan sisään. Ei ole mukavaa, feel you.
- Anonyymi00027
Niinkö. Ihan prseestä!
- Anonyymi00028
Totta. Niin se voi mennä. 😥💔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774