Trone satu keksittiin. Kouvolan pellolle putosi vieras avaruusalus!

Anonyymi-ap

Säähavaintopallo kusetusta ei voitu käyttää koska se ei olisi nyt tässä ajan hengessä toiminut enää tai muu vastaava.

Tuolloin Helsingissä nähty paljon ufoja ja eräs tuttunikin näki niitä äskettäin taivaalla. Valopalloja jotka lensivät taivaalla.

24

721

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sää pallo sinne putosi

• Anonyymi00005

Saattaa olla droneksi naamioitunut avaruusalus.

• Anonyymi00002

Minäkin näin kerran valopalloja kun olin baarin lattialla selälläni.

• Anonyymi00003

Ja tämä juttu liittyy Haminaan.....???

• Anonyymi00004

Liittyy sillä tavalla että haminakin on osa maapalloa Kouvolan kanssa.

• Anonyymi00006

Haminan ylitse ne tuppaa tulemaan.

• Anonyymi00007

Onko Haminassa ihmiset todellakin sekaisin ?

• Anonyymi00010

Mene kaupungille ja katso ympärillesi. Vastaus on siinä.

• Anonyymi00008

Oma veikkaukseni on että nyt Ufo Aallon pelossa jatkossakin Drone kortin esiin vetävät kun jos jossain nähdään paljon ufoja. Ja ehkä tässä on vain siitä kyse.

• Anonyymi00009

Oma vahva veikkaukseni on, että tässä on kyse psykooseista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oma vahva veikkaukseni on, että tässä on kyse psykooseista.

Minä veikkaan peukkua, Haminasta kun on puhe.

• Anonyymi00012

Putin ja isä Kiril kuolevat. Minnehän he joutuvat?
      Kun katsoo Ukrainan raunioita ja miettii murhattuja siviilejä, ryöstettyjä lapsia, tuhottua luontoa ja eläinparkoja sodan keskellä, vastaus lienee selvä.
      Häpeä Venäjä!

• Anonyymi00016

Onko ne rauniokuvat ym. Näyttelijöineen höystetty.
        Joku vanha mamma näyttelee itsensä puhki toruessaan kaikesta pahasta Putinia.

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Aloittaja puhuu totta:::::.. Tämä AM 198 drone yli 6m siipien väli yli 4m pitkä ::--Mitä kuvassa näkyy pikkunen musta pelti kasa...Kouvolan juoppo poliisi valehehteli suorassa lähetyksessä.. Sitten tää räjäytys yöllä ..Oli armeejan käsi kranu. Ei ollut 50---70 kg pommia josta valehdeltiin....Noin 3km päässä asuva

• Anonyymi00015

Laita pääsiäistrolli foliohattu jäähtymään.
      Venäjä saisi tosiaan hävetä kamalia tekojaan.

• Anonyymi00019

Venäjän kansa ei ole syyllinen eikä liity Venäjän hyökkäys sota asiaan mitenkään?.
        Puuttini tuskin hyökkäystä järjestänyt vaan operaation jolla Ukrainassa olevia venäläisiä
        On tarkoitus suojella?. Lisäksi puuttini on trampin kaveri, joka sekin voi olla muuta kuin on ymmärretty. Horusin Salmi ja Airiston helmi, onko niissä mikään siten kuin on väitetty

Oliko Haminan mursua, tai Ruokolahden leijonaakaan olemassa?

• Anonyymi00020

Svetlanakeijukin on sadun kananjalkainen mökki, eikä puisen mummon sisällä ole mummoja, vaan laulu, jossa sanotaan: ”Ei sotaa toivoa, ei sotaa toivoa, voi venäläiset milloinkaan”.

• Anonyymi00021

Eihän Vladimirilla ja Donaldillakaan ole enää mitään syytä salata suhdettaan. Intohimon lieskat tosin käristävät pian koko maailman.

• Anonyymi00023

Siis rumppi ja puuttini tuhoavat koko planeetan?
        Tuleeko ihan lowecraftilainen maailmanloppu :)

• Anonyymi00022

Örkkitrollit heränneet

• Anonyymi00024

Samaan aikaan Helsingin ufojen tuli tämä Drone uutisointi, jolla vietiin sinulta pois huomio ufoista. Kaltaisilltasi ..?

Ja jos Kouvolaan putosi ufo niin vietiinkö sen hylky poitsilan Googlen alla olevan tunneliverkoston tiloihin joka on kuin Area-viisikymmentä kaksi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Samaan aikaan Helsingin ufojen tuli tämä Drone uutisointi, jolla vietiin sinulta pois huomio ufoista. Kaltaisilltasi ..?

Ja jos Kouvolaan putosi ufo niin vietiinkö sen hylky poitsilan Googlen alla olevan tunneliverkoston tiloihin joka on kuin Area-viisikymmentä kaksi.

Ei Googlen datakeskuksen alakerrassa mitään salaisia kammioita ole. Olisihan se paljastunut aikapäiviä sitten jos siellä olisi alettu louhimaan maata urakalla tunneleita ja luolastoja varten

• Anonyymi00025

Yleensä ufot liikkuvat samoissa paikoissa missä ihmisetkin ja sota-alueella ja lentokoneiden läheisyydessä voi havaita niitä.
      Kaupunkien keskustankin yllä voi leijailla rauhan aikana ufoja, jos olet huomannut sellaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      197
      1152
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      747
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      702
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      611
    5. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    6. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      189
      583
    7. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    8. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      42
      559
    9. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      543
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      540
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      289
      519
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      46
      495
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      494
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      483
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      32
      451
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      435
    20. Kauan olet hänet tuntenut?

🙂
      Ikävä
      21
      432
    Aihe