Kiurukkaita linjoilla ? Vieraspaikoissa pyrin välttämään viimeiseen asti kakalla käyntiä sillä nolostun jos joudun pönttöä siivoamaan käyntini jälkeen talonväen kuullessa tilanteeni.
Pisuuarissa en pysty virtsaamaan sillä vanhana miehenä siihen menee aikaa rutkasti ja aina kuitenkin viimeiset tipat tippuvat housuihin ja tästä syystä valitsen aina vessa kopin esim. huoltoasemilla.
Tunnistaako muut samoja piirteitä itsessään ?
Muita vessahäpeää potevia
5
395
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Vanha sanonta:
"Hemputa, minkä hemputat, aina on viimeinen tippa housuissa." - Anonyymi00002
Voi hyvänen aika, mitä hoopoilua taas....Pitäiskö joku "tollukkakanava" perustaa ihan erikseen painallistasolla, kun näitä tollukkakommentoijiakin löytyy jokaikisestä ketjusta...Eikö "aikuisilla" ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin täysin sairaita juttuja ja valheitakin esim. muiden ihmisten elämästä sepustaa. Kyllä on oma elämä retuperällä tämmösillä. Niin älyvapaita aloituksiakin joillakin, että mietityttää mitä siellä korvien välissä on....
- Anonyymi00004
"VOI HYVÄNEN AIKA, MITÄ HOOPOILUA......"
Ilmeisesti klo 19.00 tehneen kirjoituksen kirjoittaja ei ole mies, ainakaan iäkäs mies.
JOKA ikinen mies ikääntyessään huomaa kuinka virtsaaminen vaikeutuu ja vaatii aikaa eri tavalla mitä parikymppisenä penskana.
Jo ennen viisikymmen vuotis päiviä Joka mies huomaa asian ja syynähän on eturauhasen kasvu joka vaikeuttaa virtsaamista.
Terv. Kokemus asiantuntija.
- Anonyymi00003
Ei ole mitään ongelmaa. Päräytän kylässä majavanhäntä paskat ilman mitään häpeää.
- Anonyymi00005
Jokainen kärsii jonkinasteisesta häpeästä käydä vieraassa vessassa ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Itselläni pahimmat vessakokemukseni liittyvät kyläpaikoissa siihen kun täytyy side vaihtaa ja huomaan ettei vessassa olekkaan roskista minne laittaa käytetty side.
Nykyään pyrin varautumaan pienellä muovipussilla tilanteeseen jossa roskin puuttuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546