Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Anonyymi-ap

Haittaako, jos hän harrastaa seksiä jonkun muun kanssa? Esim. seurustelukumppaninsa? Yhden illan juttujen kanssa? Kuinka paljon itse siedät mustasukkaisuutta?

49

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Täh!? Seurustelukumppanin kanssa kuuluukin harrastaa seksiä! 🤣

• Anonyymi00002
        UUSI

Niin, mutta tunnetko mustasukkaisuutta jos kaivattusi harrastaa seksiä seurustelukumppaninsa/puolisonsa kanssa?

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin, mutta tunnetko mustasukkaisuutta jos kaivattusi harrastaa seksiä seurustelukumppaninsa/puolisonsa kanssa?

Kerro toki

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten voi olla mustasukkainen, kun ei ole kumppania eikä harrasta

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ole kiinnostunut varatuista. He ovat parinsa jo valinneet ja valitsevat parinsa joka päivä kun ovat yhdessä. Joten ei tarvi olla mustasukkainen kenestäkään 😅

• Anonyymi00026
        UUSI

No nää vakipalstalaiset ei oo penaalin terävimmästä päästä!! Etkö oo jo huomannu??

Kaivatulla joka ei siis välttämättä oo missään tekemisissä edes ”kaipaajansa” kanssa eikä sillä kaivatulla oo mitään tietoo ees tästä kaipaajasta.

Niin tällasia alotuksia täällä nää ei normaaleja ihmisiä täällä ei voi muuta sanoo.

• Anonyymi00004
      UUSI

En kaipaile varattuja, vaan se loppuu tai loppui siihen, kun sain varmuuden.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sitä hän tekee jatkuvasti ja kiinni jäätyään vika on minussa.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kova kundi on hän mies kuka lie

• Anonyymi00007
      UUSI

En ole. Kai hän jonkun kanssa harrastaakin. Minä en halua tietää asiasta sen enempää. Se ei kuulu minulle.

• Anonyymi00008
      UUSI

En ole kovinkaan mustasukkainen luonne. Minua ei haittaa jos hänellä on seksiä naisystävänsä kanssa tai muidenkaan, jos seksi on sellaista jossa on tykkäämistä ja rakastamista mukana. En tietenkään sitä katsella halua, mutta on hyvä, että kaivatulla on elämässä rakkautta.

Mutta jos raha vaihtaa omistajaa, suuntaan tai toiseen, siinä menee itsellä raja. Silloin se muuttuu mun silmissä yököttäväksi ja vastenmieliseksi. En kestä ajatella kaivattuani tai ketään muuta läheistä seksissä, jossa ei ole sydäntä mukana. Rautalangasta: esim.aikuisviihteen katselu on täysin ok, kunhan en itse tai kaivattuni ole siinä mitenkään mukana. Myöskään ajatus mistään pervoilusta naisystävän kanssa ei haittaa, olenhan aika pervo itsekin. Kunhan ei katsomaan pakoteta.

En siedä mustasukkaisuutta toiselta kovinkaan paljon, koska on traumaattinen kokemus sellaisesta suhteesta nuorena. Ehkä juuri siksi en ole erityisen mustis.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mun on mustasukkaisuutta siedettävä koska olen itse saairaalloisen mustasukkainen kaivattu on huono vertaus edes mä en kaipaa mun mielestä ei ole mitään kaivattavaa edes jos ei ole mitään mennettänytkään ja jos seksi on jotain mitä kaipaa tai ikävöi on korvienvälissä johdotuksessa ongelmaa riippuvuus seksinkin suhteen on eri juttu si taas hyvä muistaa että huonompi seksi ei anna edes tyydytystä kuin mitä se oli mikä aiheutti riippuvuuden se on kaikilla riippuvaisilla se ongelma se hyvän olon tunne mikä riippuvuudesta tulee ns haitallisissa riippuvuuksissa haetaan sitä samaa tunnetta mikä tuli ekastakerrasta

• Anonyymi00010
      UUSI

Tuo on sairasta porukkaa,kytätään jatkuvasti ja ku naapurista lähetään,hyökätään toisten taloon penkomaan!

• Anonyymi00021
        UUSI

Laita ne omat sisäkamerat jo!

• Anonyymi00031
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi00011
      UUSI

Jos hän ei valitse minua vaan jonkun toisen, niin minulla ei ole sitäkään vähää syytä olla mustasukkainen miehestä. Hän on niin tehnytkin- valinnut jonkun muun ja se on hänen päätöksensä ja valintansa 🤷🏼‍♀️

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen. Haittaa. Ärsyttää. Siedän, hällä oli, polvellaan lepäsi.

• Anonyymi00013
      UUSI

Jos taas koko kesä pitää pelätä ja juosta pakoon näitä seuraajia ja pahantekijöitä,miten saan elämäni takaisin,onhan tätä jatkunut jo todella kauan!

• Anonyymi00016
        UUSI

Noi pitää pysäyttää,ovat mieleltään häiriinntyneitä todellakin!

• Anonyymi00014
      UUSI

En ole enää.....

• Anonyymi00015
        UUSI

Menikö kiinnostus ohi vai onko niin luotettava?

• Anonyymi00032
        UUSI

Täällä on ilmeisesti P ❤️T pari jotka säätyilee miten vaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

Vaihtuvuus hoidoissa. Kiertävä malli

• Anonyymi00019
      UUSI

En tiedä seurusteleeko hän, mutta yhden illan juttuja hän tuskin harrastaa. En ole kovin mustasukkainen luonne.

• Anonyymi00020
      UUSI

En seurustele enkä suurustele

• Anonyymi00022
      UUSI

Tätä ei kyllä kukaan tiedä, eikä usko mutta olen seksiä saanut kahdeltakin yhden illan aikana.

• Anonyymi00027
        UUSI

Minä kolmelta. Vaikka yhteensä seksikumppaneita on ollut kuusi. Eikä kukaan niistä ollut yhden illan juttu.
        n50+

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minä kolmelta. Vaikka yhteensä seksikumppaneita on ollut kuusi. Eikä kukaan niistä ollut yhden illan juttu.
        n50

Yhtä aikaa vai? Naisia vai miehiä?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Yhtä aikaa vai? Naisia vai miehiä?

Eri aikaan. Miehiä. Eivät tienneet toisistaan. Ei ollut suunniteltua. Tämä nuoruudessa siis, 90- luvulla.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

n50

T - nainen ?

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

T - nainen ?

En ole T- nainen. Eri kirjain.

• Anonyymi00023
      UUSI

Rehellisesti sanottuna en siedä oikein yhtään mustasukkaisuutta kumppaniltani, jos seurustellaan. Turhaan epäily on vastenmielistä.
      En ole kovin mustasukkainen.

• Anonyymi00024
      UUSI

En ole kovin mustasukkainen luonne

• Anonyymi00035
        UUSI

Mustasukkaisuus tai jos siihen on aihetta tulee vasta kun tavattu ja oltu live elämässä, treffattu tai sovittu jotain ylipäätänsä.

• Anonyymi00025
      UUSI

En ole ja ei haittaa. En ole hänen elämässään muutenkaan, niin aika kohtuutonta olisi olla mustasukkainen. Oletukseni on, että hän on mennyt elämässään eteenpäin.

• Anonyymi00033
      UUSI

Ööh, eikös riitä että valitsee sen vapaan ja seksikkäämmän, niin jää mustasukkaisuus pois.

• Anonyymi00037
        UUSI

Varmaan, jos saat sen kenet haluat, mutta jostain syystä sinäkin olet tällä palstalla 😉

• Anonyymi00036
      UUSI

haluaako mennänukkumaanniinety ä omnmielesddäoyain ajatuksia tytöiltä.

• Anonyymi00038
      UUSI

En halua ajatella asiaa liikaa. Varmaan heillä on kaikenlaista kuumaa

• Anonyymi00039
      UUSI

Harmittaahan se yleisesti, mutta kun ei meillä ole mitään sellaista niin en ole oikeutettu siihen.

• Anonyymi00040
      UUSI

Ei minulla ole kaivattua. Etsin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevaa miestä ja vain ystäväksi!

• Anonyymi00041
      UUSI

En ole mustasukkainen, on kulunut niin niin kauan että tuskin enää tuntisin jos kaivattuni tulisi kadulla vastaan.

• Anonyymi00042
      UUSI

Jos sitä hierotaan naamaan, niin kyllä.

• Anonyymi00044
      UUSI

Taistelen mustasukkaisuuteni kanssa joka päivä. Ryyppääminen on nyt loppu
      Mies-79

• Anonyymi00045
      UUSI

En voisi olla naisen kanssa, joka on halukas olemaan muiden kuin minun kanssa. Mustasukkaisuus tuhoaa tunteet itseltäni, mikä on hyvä asia. Rakkaus ei ole oikeaa ilman moraalia. Se joka ei välitä toisen moraalisesta tilasta, ei lopulta välitä toisesta ihmisestä muutenkaan, vaan tämä saisi vaikka mennä helvettiin, kunhan itse saa mitä haluaa. Monilla tuo kieroutunut asenne muihin.

• Anonyymi00046
      UUSI

Ei haittaa. Olen sinut itseni kanssa enkä pelkää etten riitä tai saa omia toista. Hyväksyn jos tulen hylätyksi, en voi käskeä toista valitsemaan minua. Hän joutuu tekemään valintansa itse. Emme ole myöskään sopineet mitään, joten lähinnä olen vain vähän kade kaikille jotka saavat häneltä huomiota.

• Anonyymi00047
        UUSI

Jätähän sinäkin ne avioparit rauhaan! Olet hullu,jos olet toisten aviopuolisoista mustasukkainen!

• Anonyymi00048
      UUSI

"Oletko mustasukkainen kaivatustasi?"

Jos en olisi niin kyseinen henkilö ei olisi kaivattuni, tunteet vaativat mustasukkaisuutta, koska muutenhan kuka voisi olla kenen kanssa tahansa milloin vain.

"Haittaako, jos hän harrastaa seksiä jonkun muun kanssa? "

En ymmärrä kysymys, seksi on tärkein mustasukkaisuuden luoja.

" Esim. seurustelukumppaninsa? "

No ei siinä hirvittävästi ole järkeä kaipailla jos toisella on seurustelukumppani jonka luokse menee paukuttamaan.

"Yhden illan juttujen kanssa?"

Sama asia kuin edellinen paitsi pahempi koska hän ei ole lupautunut toiselle aiemmin vaan painaa menemään samalla kun itse kaipaa.

Tässä vaiheessa ainut keino on unohtaa, jolloin mustasukkaisuus häviää.

"Kuinka paljon itse siedät mustasukkaisuutta?"

No erilaiset kuulustelut ovat ikäviä perustuen siihen että vaihtaa jonkun naisen kanssa pari sanaa.

Jos mustasukkaisuutta ei ole lainkaan ei ole myöskään tunteita.

• Anonyymi00049
      UUSI

Joo on ollut välillä tuskaisaa kuvitella hänet ihastumassa muihin ja rakastamassa muita. Mutta en oikein voi asialle mitään. En jaksa uskoa, että valitsisi minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2022
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe