Ajattelin antaa idean Keskustapuolueelle kun ne eivät itse keksi mitään.
Nyt kun sukupuolia on lukematon määrä niin seuraavassa vasemmistohallituksessa taas aisankannattajana toimiva kepu voisi kiristää itselleen sukupuolivalvontaviranomaisen vakanssin.
Näin kepu saisi palkattua omia jäsenkirjapudokkaitaan hyville hillotolpille kepukuntiin. Toki tarvitaan myös apulaisjohtajia ja konsultteja sun muita nimikkeitä vaan kepu ehtii keksiä.
Näillä voisi olla alkupalkka siinä 20000€ paikkeilla + 2000€ kokouspalkkiot ja muut lisät.
Eikö? - idea on vapaasti käytössä, en tule vaatimaan korvauksia kun en kerran ole kepulainen.
Kepulle idea
5
205
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Eläelä hyvä immeinen jatka hullulle kirveen vartta, kohta on jollain kaverilla kallis suojatyöpaikka tälläin kylällä.
- Anonyymi00002
Niitähän meillä on jo nyt.
- Anonyymi00003
Kyseinen viranomainen tarvitsee omat toimistotilat ja toimistohenkilökuntaa.
Toimistohenkilökunnassa tullee olla edustaja kaikista mahdollisista sukupuolista ja heille luottamushenkilö, joka itse on mahdollisimman monisukupuolinen.
Siten turvataan luottamushenkilön toiminnan objektiivisuus ja tasapuolisuus. - Anonyymi00004
Täytyyhän kepun jäsenkirjapudokkaille hillotolpat löytää. Sehän se on kepun tapa ja kansa maksaa
- Anonyymi00005
Älä ajattele. Ajatuksiasi ei tarvita. Pidä pääsi sisällä. Älä levitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502