Eikö enää innosta meidän suhde
Mikä on nyt
18
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikä suhde? Todennäköisesti tietäisin, jos olisin sitoutunut suhteeseen.
- Anonyymi00002UUSI
Onko teillä suhde? Miten pitkään olette olleet suhteessa?
- Anonyymi00003UUSI
häh
- Anonyymi00004UUSI
Tidätkö, kun aina välillä tarvisee lepoa lähes kaikesta.
- Anonyymi00005UUSI
Reaaliteetit katsoo peilistä näin valoisana aikana joten mitään suhdetta ei tule eikä ole ollut.Hän on suhteessa itseään Yli 10 vuotta vanhemman T naisen kanssa kuka on hakkeri stalkkeri vainoja.
- Anonyymi00006UUSI
......Eikä ole mikään julkkis,joten kaikki T n ketkä tietää ettei ole vainoaja voi ohittaa tämän kirjoituksen.Minun tiedot hänestä perustuu IRL elämään.
- Anonyymi00007UUSI
ei varsinkaan teidän suhde.
- Anonyymi00008UUSI
Ethän sinä ap. ole myöntänyt irl. mitään meillä olevankaan.
Toki sitä sinulta haluaisin. - Anonyymi00009UUSI
Minua ei kiinnosta tippaakaan ystävystyä yhdenkään yksinäisyyteen identifikoituvan kanssa.
- Anonyymi00010UUSI
Mä tein profiilin yhdelle sivustolle kun eihän tässä tilanteessa ole mitään järkeä. En odottele kun et halua muuta ku tälläistä ja mä taas en halua pelkkää tälläistä joten hyväksyn realiteetit. En ainakaan itse haluaisi olla se muija jonka ottaisit ns.kokeiluun kun sulla on itsellä siinä kaikki eikä se olisi yhdessä rakennettua. Mikään suhde ei voi perustua pelolle ja kontrolloinnille. Se pitäisi perustua luottamukselle ja kunnioitukselle.
- Anonyymi00011UUSI
Mitään suhdetta ei ole ollukkaa eikä tule
- Anonyymi00018UUSI
Tuleepas!
- Anonyymi00012UUSI
Lähden vaikka minne oman kaivattuni kanssa jos pyytää livenä. Oma kaivattu siis, en tiedä kuka olet ap 😄
- Anonyymi00016UUSI
Miksi sinä et pyydä häntä treffeille?
- Anonyymi00013UUSI
Naamasta näkee olotilan mihin osittain vaikutat
- Anonyymi00014UUSI
Innostaa mutta tänään ei ole energiaa
- Anonyymi00015UUSI
Mother fucker yht vittumaists peliä saatte takaisin 😂 veitset hakattu 😂
- Anonyymi00017UUSI
Urheilusta se käy tämäkin. Välillä on levättävä 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2212908Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa772567SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1792171Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131630Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861363HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363301310Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten251008