Suosittelen asioimista Porokylän apteekissa. Ystävällisempi palvelu!
Porokylän apteekki
20
900
Vastaukset
- Anonyymi00001
Porokylän R kioskilla miellyttävä palvelu.
- Anonyymi00002
Kyllä ja meijerillä tehdään pohjoismaiden parasta juustoa.
- Anonyymi00003
Sain Nurmeksen apteekilta sellaista kohtelua, etten enää mene sinne. En suosittele myöskään kenellekään muille kyseistä apteekkia.
- Anonyymi00004
Sotkitko porokylän ja nurmeksen apteekit keskenään? Minä asioin aina nurmeksen apteekissa, siellä on ystävällinen ja osaava henkilökunta!!!
- Anonyymi00005
Ihan mukavia ovat kummassakin apteekissa.
- Anonyymi00006
Oukkidoukki. Itse suosin Valtimon apteekkia siellä pohjois-kaupungissa.
- Anonyymi00007
Vähän turhan pitkä matka Nurmeksesta Valtimolle
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vähän turhan pitkä matka Nurmeksesta Valtimolle
25 kilometriä kait..
- Anonyymi00009
Taitaapi Porokylän apteekki päivystää tänä viikonloppuna?
- Anonyymi00010
No apteekki kuin apteekki. Kuhan lääkkeet vaan saa niin mitäs muuta. Ja riippuu missä asuu.
- Anonyymi00011
Niin, ja kun ja jos on mahdollista käydä ilman että hylätään asiallinen resepti ilman pätevää syytä
- Anonyymi00012
Sellaisia apteekkeja ei ole olemassakaan. Sulla on liian vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sellaisia apteekkeja ei ole olemassakaan. Sulla on liian vilkas mielikuvitus.
No en minä tiedä muusta kuin mitä täällä kirjoitettiin oliko vuosi sitten kun yli innokas antoi lääkkeitä tai oli antamatta. En oo käynyt muuta ostamassa kuin buranaa joskus
- Anonyymi00014
Höpö höpö..
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Höpö höpö..
No olihan tällä palstalla kirjoituksia joissa kerrottiin että joku ei hyväksynyt reseptejä mutta ne kelpasi kaikissa muissa apteekeissa.
Kaitpa tilanne on korjaantunut? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No olihan tällä palstalla kirjoituksia joissa kerrottiin että joku ei hyväksynyt reseptejä mutta ne kelpasi kaikissa muissa apteekeissa.
Kaitpa tilanne on korjaantunut?Vau. Sepä hyvä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaitpa tilanne on korjaantunut?Tottakai asianmukainen resepti käy kaikissa apteekeissa. Ihan höpö juttua ettei kävisi.
- Anonyymi00018
Ei käynyt ennen jos eräs henkilö oli vuorossa
- Anonyymi00019
Porokylän apteekki päivystää huomenna?
- Anonyymi00020
Kyllä, auki klo 12-15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679